• Lieve mensen,

    ik wil jullie om een kleine? gunst vragen. Ik ken namelijk een hele lieve hond: Tito. Tito zit al heel lang in het asiel, ondanks dat het een hele gezonde en lieve hond is. Hij krijgt zijn laatste kansje om een huisje te vinden. Wel doen ze hun best om hem zo veel mogelijk te promoten. Daarom is mijn vraag of jullie de moeite willen nemen om hem te delen op facebook om hem te helpen zijn gouden mand te vinden. Het is echt een schat en hij verdiend het. (En ja als het kon had ik hem allang in huis genomen)
    Voel het niet als een verplichting, nee is ook een antwoord. Ik deel zelf ook niet zo snel iets dus het geeft niets als je t liever niet doet. Ik hoop alleen dat dit mee kan helpen een huisje voor hem te vinden ^^

    Hij kan onder andere gedeeld worden via Hart voor Dieren en Dier en project.
    https://www.facebook.com/hartvoordieren?fref=ts
    https://www.facebook.com/DierenProject?fref=ts

    Excuses als het topic verkeerd staat, ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen


    (dit is Tito nadat ik hem zaterdag middag gewassen heb. Helaas, 5 minuten later.. weer net zo vies als eerst :'))

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 18:32 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als ik nog actief was op FB zou ik het doen. Maar ik heb FB al lang geleden afgezworen.

    + de afbeelding doet het niet.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 18:34 ]

    Oh wat een schatje! Ik vraag wel even aan mijn moeder of ze 'm wil delen, zij heeft 1000+ vrienden waaronder heel veel hondenmensen (:

    Daaahw als het aan mij ligt neem ik alle honden ter wereld in huis :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wat gebeurd er met hem als hij zijn ''laatste kansje'' niet haalt?

    Oh wat had ik hem graag geadopteerd (:
    Maar helaas is mijn vader allergisch voor honden :'(

    Alle hondjes in het asiel zijn zo verleidelijk om in huis te halen, zielige dieren D: Maar helaas, mijn vader heeft al een hond op het oog die al ruim 3,5 jaar in het asiel zit.