• Zoals de titel al zegt ^.^

    Mijn lessen beginnen om 8:15 en ik ga om 7:55 weg. Jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vertrek: 8.10
    Begin: 8.30

    (Moet 10 minuten fietsen, 5 minuten lopen naar kluis, 5 minuten boeken zoeken, 5 minuten naar lokaal lopen.. >:L)

    En 's woensdags les van 8.30-9.20 en dan om 12.00 weer weg ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn eerste les is om 08:00. Ik vertrek thuis om 07:40 en ben meestal 14:00 uit.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 6:25 ]


    Here & Now

    Mijn eerste les start om 8u20 en ik vertrek om 7u45/ 7u50.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Ik vertrek om 8u en het eerste lesuur begint 8.25. Meestal ben ik vijf of tien minuten te vroeg.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mijn les begint om 08.20, en in principe ben ik er in 20 minuten, maar ik ga altijd een uur van tevoren. (nerd)


    Great minds think alike.

    Ik ga om 10 voor 8 weg en mijn eerste les begint dan om half 9.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn lessen beginnen om 8.30 en meestal vertrek ik om 8.20. Ik woon maar drie minuten fietsen, en dan nog 5 minuten naar m'n kluisje (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik vertrek om 07.30 uur en om 09.00 uur beginnen mijn lessen


    dream, dare, fly!

    Ik vertrek om 7:40 en de les begint om 8:30 [:


    Alis volat propriis.

    Ik vertrek om 7.00 uur en de school begint om 8.15. Stomme bussen! ):


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik vertrek thuis om zeven uur, omdat mijn bus om kwart over zeven vertrekt. Dan kom ik rond acht uur aan op school en mijn lessen beginnen om half negen. Het vervelende is dat ik niet één bus later kan nemen, omdat ik dan nét vijf minuutjes te laat ben. ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    7.20 want ik moet de bus halen van 7u 30
    ben op 8u aan sgool
    bel gaat 20 na

    Eh... Niet.


    :Y)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:58 ]


    I can't even think straight.

    Ik ga om 7:45 de deur uit en mijn lessen beginnen om 8:30


    wth.

    Begint: 8:45
    Vertrek: 8:06 (bus)


    Shoganai i ne~