• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Uhm?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    SummerSeason schreef:
    x

    Je moet er wel de link van het rollen topic bij zetten ;)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nylo Kimhi
    Ik loop naar de bus. Ik heb een grote weekendtas gepakt met al mn dans kleding en spullen die ik nodig heb voor dit kamp. Eenmaal bij de halte zie ik dat ik nog een paar minuten moet wachten op de bus. Ik pak mn OV maar alvast en grijp ook meteen naar mn Black Berry. Ik stuur een smsjes naar een paar leden uit mn danscrew.
    Yo, jullie zullen my de komende weken nie zien. Ik ga op dancecamp. Haha, hopen dat er een paar leuk chickies zijn. Ik zal jullie niet in de steek laten hoor, ik ga alleen maar ff beter worden en als ik trug kom... Dan overtref ik jullie allemaalxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    lol vergeet weer een abo xD Dus bij dezen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Aria Agathe Montgomery
    Met mijn koffers(vol met danskleding en normale kleding en al die andere dingen) loop ik naar de bus en ga helemaal achteraan zitten. Ik pak mijn met kleine kristallen belegde iPhone 4 en stuur een sms'je naar mijn beste vriendin. Ik ben er de rest van de vakantie niet, danskamp. Love you, sweetie! -XOXO Aria-


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Louise Christine Broadwell
    Wanneer de bus komt, kijk ik nog een laatste keer naar m'n huis en stap dan in de bus.
    Ik ga voorin zitten en staar naar buiten. Dan wordt ik gebeld, ik neem op. Het is mijn vriendje, hij wordt woedend op me, omdat ik zomaar weg ben gegaan en hij maakt het uit. Ik mompel nog dat ik naar Danskamp ga, maar hij heeft al opgehangen.
    Van woede trap ik tegen de stoel voor me en er glijdt een traan over mijn wang.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:17 ]

    -Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:21 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aria Agathe Montgomery
    Ik hoor 'Love Story' van Taylor Swift zich afspelen als ik me besef dat het mijn telefoon is. Mijn beste vriendin Ashley heeft terug gesms't. Aria, jij zal iedereen overtreffen met die dansmoves van jou! Love you, dushi! -XXX Ashley- Ik glimlach naar mijn telefoon en heb nu al zin in dat Danskamp. Mijn ringtone gaat weer en ik kijk naar het schermpje. Het is Sam, mijn beste vriend. Ik neem vrolijk op en hoor gelach.
    'Aria-tje!' roept Sam.
    'Sam,' zeg ik blij.
    'En hoe voel je je?' vraagt Sam.
    'Prima,' antwoord ik.
    'Zeker nu je naar Danskamp gaat,' zegt Sam.
    'Hoe weet jij dat?' vraag ik.
    'Ashley,' zeggen we tegelijk.
    We barsten in lachen uit en ik hoop dat niemand ons raar aankijkt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam Oliver Pryst

    De muziek knalde uit de boxen terwijl ik voor de zoveelste keer mijn routine herhaalde. Het moest perfect zijn, het moest strak zijn het moest goed gaan! Misschien was ik wel een beetje een perfectionist maar in de dans wereld moest het wel.

    -Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:30 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aria Agathe Montgomery
    Als Sam heeft opgehangen pak ik mijn iPod en doe mijn oordopjes in. Ik zet 'American Idiot' van Green Day op en luister gespannen naar het liedje. Ik zing zachtjes mee en bedenk me dat we bijna bij Danskamp zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam Oliver Pryst
    Als de muziek stopt zet ik de radio uit. Wel genoeg getraint voor vandaag. Ik neem een slok van het water dat naast me staat. Ik kende nog niemand hier, ookal was ik als een van de eerste hier dan nog had ik nog met niemand gepraat.

    Louise Christine Broadwell
    Ik pak mijn mobiel en sms naar m'n beste vriendin: 'ik ga naar danskamp en nick heeft het uitgemaakt. xx'
    Langzaam stop ik mijn mobiel weg en pak een zakdoekje, ik veeg mijn tranen weg.
    Dan zucht ik diep en speel zinloos wat spelletjes op mijn telefoon.

    Aria Agathe Montgomery
    Als de bus stopt zie ik dat we er zijn. Ik ren met mijn koffers de bus uit en krijg een kamer toegewezen, die ik natuurlijk met één iemand moet delen. Wie die iemand is, weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:33 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Louise Christine Broadwell
    Wanneer er wordt omgeroepen dat dit de halte voor Danskamp is, pak ik mijn koffers en sta op.
    Ik loop het terrein op, naar het hoofdgebouw en vraag welke kamer ik moet hebben.
    Nadat ik met mijn zware koffers de trap op ben gelopen open ik de deur...