• Halloww,

    Er viel me weer iets op!
    In het vijfde Harry Potter boek zegt iemand dat Dolleman zijn Onzichtsbaarheidsmantel heeft afgegeven aan iemand...
    Maar hoe on earth kan dat als Harry's Onzichtsbaarheidsmantel een reliek is en er dus maar een van bestaat? En Harry's vader stamde af van Ignotus Prosper en Dolleman toch niet? Dat viel me op, commetaar?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik dacht dat er meerdere onzichtbaarheidsmantels bestonden, maar dat die van Harry (dus één van de relieken) de enige was die altijd in tact zou blijven. Dus dat er nog bestaan, maar die niet zo goed zijn ofzoiets. Wow, vage uitleg, maar ik herinner me zoiets, sorry als ik er volledig naast zit. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Er bestaan er meerderen maar die zijn niet zo goed en effectief als die van Harry. Dat komt omdat Harry de echte heeft en Dolleman gewoon een heeft gemaakt.


    Love sheds light one the darkest of times

    Er zijn meerdere onzichtbaarheidsmantels, maar ze verliezen allemaal hun onzichtbaarheid. Na een tijdje zijn de tovenaars niet meer volledig onzichtbaar onder zo'n mantel.
    Harry's mantel is al heel oud maar Harry blijft er volledig onzichtbaar onder. Zijn mantel is een reliek.

    Dus ja, wat Padalecki zegt [:

    Ik dacht dat je zelf eentje kon maken door spreuken over een mantel uit te spreken, maar zoals hier gezegd wordt, dat die niet zo goed zijn en ook niet blijven. :3


    Let the Night embrace you

    Krullie schreef:
    Er zijn meerdere onzichtbaarheidsmantels, maar ze verliezen allemaal hun onzichtbaarheid. Na een tijdje zijn de tovenaars niet meer volledig onzichtbaar onder zo'n mantel.
    Harry's mantel is al heel oud maar Harry blijft er volledig onzichtbaar onder. Zijn mantel is een reliek.

    Dus ja, wat Padalecki zegt [:


    Ik zat dat zelf ook even te denken, maar ik vond het een beetje verwarrend!
    Maar dankje voor de uitleg samen met Padalecki!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het staat allemaalin de laatste boek van HP ^^


    Define "good".

    Er zijn er meerdere, maar die verliezen hun kracht. En aangezien die van Harry een van de Hallows is, blijft die altijd goed.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    --> slotje


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Als ik toch eens zo'n ding zou hebben hè... Ik zou de jongenskleedkamers inglippen als 6 VWO net heeft gegymd, er zit er daar eentje tussen en die heeft een síxpáck jongens, niet normaal! :9~


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil een onzichtbaarheidsmantel hebben *O*


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Er zijn er meer, alleen na een tijdje is hij uitgewerkt.
    Bij die van Harry was dat niet omdat hij idd een reliek was.


    =

    Er zijn er meerdere, maar die van Harry blijft zeg maar altijd bestaan omdat het een reliek is.


    Don't dream your life, but live your dream!