• Is er een mogelijkheid om via je blackberry op quizlet te kunnen?
    Ik zou het graag willen weten

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:07 ]


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Gewoon via internet...
    Zo doe ik dat ook op mijn iPod.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ja dat kan dus niet want dat doet hij niet, dan laad hij maar de halve pagina en kan ik niets doen.
    Nu zoek ik dus een andere manier


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    BoLovesOneD schreef:
    ja dat kan dus niet want dat doet hij niet, dan laad hij maar de halve pagina en kan ik niets doen.
    Nu zoek ik dus een andere manier

    Dan dus niet. Helemaal niet. Er is geen Quizlet app of iets dergelijks.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    owh balen!


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Kan wel. Je moet gewoon even naar rechts scrollen.

    en willen jullie alsjeblieft mijn story because i love you!- Niall Horan lezen? Dankuu

    Waarom? Seriously waarom? Als je je story wilt promoten moet je dat in een ander subtopic doen.

    En aan de mobiele versie van Quizlet word nog hard gewerkt. Dat heeft Rutger vandaag weer bevestigd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Waarom? Seriously waarom? Als je je story wilt promoten moet je dat in een ander subtopic doen.

    En aan de mobiele versie van Quizlet word nog hard gewerkt. Dat heeft Rutger vandaag weer bevestigd.


    sorry hoor, je hoeft niet boos te worden(huil)


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    BoLovesOneD schreef:
    (...)

    sorry hoor, je hoeft niet boos te worden(huil)


    LOL.


    Pretty is just a pretty word.

    BoLovesOneD schreef:
    (...)

    sorry hoor, je hoeft niet boos te worden(huil)

    Ik ben niet boos? Zo was het niet bedoeld. Ik vind het alleen raar dat je het in dit topic zet. Sorry als het gemeen overkwam.

    En ook mijn tweede gedeelte was niet boos bedoeld, het was gewoon een mededeling dat eraan gewerkt wordt :Y)

    -tip aan mezelf: volgende keer meer emoticons gebruiken-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ANIC schreef:
    Kan wel. Je moet gewoon even naar rechts scrollen.


    •*• Lululu •*•

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben niet boos? Zo was het niet bedoeld. Ik vind het alleen raar dat je het in dit topic zet. Sorry als het gemeen overkwam.

    En ook mijn tweede gedeelte was niet boos bedoeld, het was gewoon een mededeling dat eraan gewerkt wordt :Y)

    -tip aan mezelf: volgende keer meer emoticons gebruiken-


    oke ik ben blij dat je niet boos was


    If you are not Niall Horan, i don't like you