• Voor school moeten wij een foto na maken van een stukje uit een film. Ik heb gekozen voor harry potter and the order of the phoenix. Gisteren zijn we met zeven man en een fotograaf bezig geweest met alles goed maken. Nu post ik hier het eindresultaat en de foto waar het van af is geleid.

    Orgineel:


    Grote versie

    Onze versie:


    Grote versie

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 11:20 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Haha, pretty awesome! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vetjes! :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geweldig! Alleen dat meisje op haar knieeen vind ik een beetje gefaald, de rest is supergoed gelukt! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha, dat is echt heel leuk. Alleen is Harry blond en heeft een groeispurt gekregen, lol. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Padalecki schreef:
    Geweldig! Alleen dat meisje op haar knieeen vind ik een beetje gefaald, de rest is supergoed gelukt! (:


    Tja, that's me. We wouden eerst mijn nichtje doen, maar die wou niet op de foto, dus moest er iemand op z'n knieën, en tja, dat werd ik dan maar.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    WillyWonka schreef:
    (...)

    Tja, that's me. We wouden eerst mijn nichtje doen, maar die wou niet op de foto, dus moest er iemand op z'n knieën, en tja, dat werd ik dan maar.


    Damn, dat heb ik weer. Gewoon het feit dat je op je knieeen zit valt op, als je recht stond, dan viel het grootteverschil misschien wel wat meer op, maar zou het realistischer zijn geweest. Maar zo bekijk ik het, anderen vinden het misschien beter zo. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nice ;D


    Ik wil een tuin vol egels

    Padalecki schreef:
    Geweldig! Alleen dat meisje op haar knieeen vind ik een beetje gefaald, de rest is supergoed gelukt! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wauw! ;D
    -alleen jij op je knieeen en dat Harry blond & groter is dan de tweeling...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Super gaaf! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind hem echt leuk xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Gaaaaaaf!!!! :O


    Life is hard and then we die

    Zo leuk! :9~


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    WillyWonka schreef:
    (...)

    Tja, that's me. We wouden eerst mijn nichtje doen, maar die wou niet op de foto, dus moest er iemand op z'n knieën, en tja, dat werd ik dan maar.
    Je had dan beter je hadden wat anders gehouden, want nu zie je er een beetje misvormdt uit vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Best leuk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'