• zeik.
    Ja, tegenover mijn zusje van 4.
    Ze kan niet stoppen met vragen stellen en ze laat me niet alleen. Nadat ik de vaat had gedaan kwam ze al naar me toe: "Wat gaan we spelen?"
    "Niks," zei ik,"Ik ga naar boven" en deed de deur dicht voor haar neus. Omdat ik haar goed genoeg ken, hield ik de deurklink tegen en duwde deze naar boven, want ik wist dat ze me toch zou achtervolgen. Ze begon er een hele poos aan te trekken en aan te hangen omdat ze per se naar mij toe wou. uiteindelijk ging ze jammerend naar mijn grootvader die op de bank lag:
    "Axelle heeft de deur op slot gedaan!" Mijn grootvader riep op een strenge wijze naar mijn naam en ik hoorde hem opstaan. Ik liep pijlsnel maar heel stil naar boven. Toen hij de deur opendeed, was ik al boven en werd hij boos op haar. Muahaha.


    Owl you need is love.

    vierjarigen zijn dan ook erg vermoeiend :|


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hmmm... Eigenlijk vind ik het nog wel kunnen xD Zo aardig ben ik ook tegen mn zusje en broer. xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Failhare schreef:
    _O_


    26 - 02 - '16

    Seel schreef:
    vierjarigen zijn dan ook erg vermoeiend :|


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dat is best herkenbaar (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    GRRRRR schreef:
    Het is nog maar een peuter, en jij bent wel ietsje ouder, gedraag je naar je leeftijd zou ik zeggen, ik ben tante van een neefje van 7 en een nicht van 9, en ik laat ze gwn met mij spelen, hih


    Maar jij hoeft dat niet dag in, dag uit, neem ik aan. :'D
    Ik begrijp je echt heel goed, het lijkt mij ook heel irritant. Je hoeft echt niet al je aandacht aan haar te geven en ook wat tijd aan jezelf besteden, wat die andere zielige mensen hier ook zeggen.


    Your make-up is terrible

    Ze is pas 4, logisch dat ze met jou wil spelen. Maar je kunt toch ook gewoon ff aan je grootvader vragen of hij haar even opvangt? Ik vind dit zo zielig voor dat meisje :'D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:46 ]


    ars moriendi

    Enigskind Halleluja


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    nou gemeen ben je in mijn ogen niet.
    je kan gewoon niks anders doen.


    -

    Ruri schreef:
    Ik ken het. Mijn broertje wil constant iets met me doen als ik huiswerk aan het maken ben/


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ghehe ik begrijp het waarom je het deed ;P
    heb een zusje van 7 en 5 en die van 5 wil vaak mijn aandacht net zoals me broertje van 1 ;P

    Snap niet waarom mensen hier dat gemeen vinden ;$
    Ik bedoel je slaat haar niet of zo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kuyt schreef:
    Ze is pas 4, logisch dat ze met jou wil spelen. Maar je kunt toch ook gewoon ff aan je grootvader vragen of hij haar even opvangt? Ik vind dit zo zielig voor dat meisje :'D


    Dit, al ben ik enigst kind for life. Ik snap best dat het vervelend is, maar je bent haar grote voorbeeld, haar grote zus en degene naar wie ze opkijkt. Tuurlijk wil ze met jou spelen!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!