• I love you all freaking much sweeties <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xJoellaMalik schreef:
    Maar kijk he, jullie vinden Walibi wel eng.
    sorry dat ik het zeg, maar ik heb echt doodangsten gehad in the London dungeon..
    En ik ben helemaal niet zo snel bang (:


    Walibi is niet engxd
    ik was echt niet bang. Ik schrok alleen soms.
    okee. alleen bij alice in horrorland was ik even bang maar voor de rest eigenlijk niet haha.
    En ik wil echt graag naar London dungeon


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Weetje als er iets is wat ik nog enger vind dan clowns dan zijn het mensen die smiley's met een neus er tussen gebruiken. Nee echt. Dat vind ik zo creepy lijken. Mijn moeder gebruikt het altijd en mijn buurjongen -ja die ene die 1D kent-


    Remember when...

    Maar lieve schatjes, ik ga afsluiten en naar bed..
    ik ben echt gewoon zo tering moe
    en leren lukt niet dus ik sta morgen wel wat eerder op ofzo...

    SLAAPLEKKKERRR(H)
    sweetdreammsss love you all (K)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iStylinson schreef:
    Weetje als er iets is wat ik nog enger vind dan clowns dan zijn het mensen die smiley's met een neus er tussen gebruiken. Nee echt. Dat vind ik zo creepy lijken. Mijn moeder gebruikt het altijd en mijn buurjongen -ja die ene die 1D kent-
    :-D


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    TOT MORGEN OP SCHOOL ROBIN <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Superfan is gereset?


    i'm broken, do you hear me.

    SLAAP LEKKER LIEVE ROBIN<3
    LOVE YOU TOO


    What's so bad about being different?

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    IK BEN ER AL GEWEEST :Y):Y)
    Maar daar moet je echt heen man (:

    Oke, waarschijnlijk kom ik er dan huilend uit ofzo, omdat ik echt doodsbang beng met dat soort dingen ;d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Houis schreef:
    Maar lieve schatjes, ik ga afsluiten en naar bed..
    ik ben echt gewoon zo tering moe
    en leren lukt niet dus ik sta morgen wel wat eerder op ofzo...

    SLAAPLEKKKERRR(H)
    sweetdreammsss love you all (K)



    Slaaplekker,
    love you too <33333333


    i'm broken, do you hear me.

    NIGHTY NIGHT ROBIN <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Houis schreef:
    (...)

    Walibi is niet engxd
    ik was echt niet bang. Ik schrok alleen soms.
    okee. alleen bij alice in horrorland was ik even bang maar voor de rest eigenlijk niet haha.
    En ik wil echt graag naar London dungeon

    Ik kijk nu dus op die site, en zie al die dingen waar we dus zijn geweest.
    dat is echt super grappig (:


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Oke, waarschijnlijk kom ik er dan huilend uit ofzo, omdat ik echt doodsbang beng met dat soort dingen ;d

    Wij moesten er verplicht in, omdat die kaartjes van te voren al waren gekocht.
    en toen is er een meisje alleen al bij het rondje langs de spiegels huilend uitgelopen.
    Whahaha, toen knalde ik 3 keer bijna tegen die spiegels aan (aa)


    Some things are changing too much.

    Ik had dus in de Ardenneen dat we s'avonds laat door het bos moesten lopen (half 12) met fakkels.. Maar er liepen everzwijnene in dat bos.. en ik ben echt als de dood voor die dingen. en ik liep dus samen met een vriendin en mijn crush. Ik liep de hele tijd te shaken. Begint die vriendin vet vrolijk Vas Happenin te zingen.. en mijn crush ook allerlei liedjes.. en op een gegeven moment hoorde ik dus van die everzwijn geluiden en begon ik dus te gillen (ik ben echt een schijterd) dus toen pakte mijn crush mijn hand vast en die vriendin en hij allerlei dingen zeggen van het komt wel goed en alles... en jaa.. ik moest gewoon janken van blijdschap toen ik weer uit dat bos was.

    wow heel verhaal xd


    What's so bad about being different?

    volgens mij vind ik de London Dungeon ook dood eng, en zo een meisje die ook mee was naar Walibi die gaat ook mee naar Londen en straks dan gaat ze ook mee daarheen en dan flipt ze echt helemaal denk ik.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsFood schreef:
    Ik had dus in de Ardenneen dat we s'avonds laat door het bos moesten lopen (half 12) met fakkels.. Maar er liepen everzwijnene in dat bos.. en ik ben echt als de dood voor die dingen. en ik liep dus samen met een vriendin en mijn crush. Ik liep de hele tijd te shaken. Begint die vriendin vet vrolijk Vas Happenin te zingen.. en mijn crush ook allerlei liedjes.. en op een gegeven moment hoorde ik dus van die everzwijn geluiden en begon ik dus te gillen (ik ben echt een schijterd) dus toen pakte mijn crush mijn hand vast en die vriendin en hij allerlei dingen zeggen van het komt wel goed en alles... en jaa.. ik moest gewoon janken van blijdschap toen ik weer uit dat bos was.

    wow heel verhaal xd
    WAT LIEF <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.