• Uitslag bekend!
    Met enkele dagen vertraging zijn we er toch uitgekomen. Eerst en vooral, wil ik mijn excuses aanbieden. Ik ga het de volgende keer beter aanpakken, zodat alles op tijd gebeurd. Ik werd wel een beetje gered doordat de templates het niet meer goed deden, maar toch ga ik er beter op letten en zal nummer [3] beter lopen. (:

    Maar genoeg gebazeld, hier zijn de winnaaaaars!
    *drumroll*

    - Andomedae (template)
    - Annwfyn (template)
    - Azian (template)

    Normaal waren er twee winnaars, maar door een gelijkstand zijn het er drie! ^-^

    Geef ze een hartelijk applaus en moge hun templates vaak gebruikt worden! Rutger zal ze beschikbaar maken en de winnaars hun beloofde credits doneren. (:

    Wanneer Templatewedstrijd [3] komt, is nog niet bekend. ^-^[/left]




    Lieve leden!
    Precies zeven jaar nadat Rutger zijn account geregistreerd heeft, is het tijd de site nog wat meer op te fleuren met nieuwe templates!
    Dit betekent dus dat de templatewedstrijd numero 2 er is!

    Dit houdt in, net zoals de vorige keer, dat je een template ontwerpt en die stuurt naar een van de juryleden via pb. De juryleden kiezen er twee winnaars uit en die templates komen beschikbaar voor iedere user die ze wilt gebruiken. Bovenop die eer, krijg je ook nog eens 10 credits cadeau!
    Let op; vorige keer waren het vier winnaars, deze keer nog maar twee!

    En hier onze jury:
    - Rutger
    - Pusheen
    - Reassurance
    - Remembrall

    Je deelname is pas geldig als je echt een pb hebt gestuurd. In dit topic iets plaatsen wordt niet als officieel gezien.

    De jury zal de beste en meest geschikte templates eruit halen en die op 9 November bekend maken!

    Behoud je zeker template na je inzending tot de winnaars bekend zijn!


    Dus bij deze ontzettend veel succes en maak er wat moois van voor Quizlets zevende verjaardag!

    Weet je niet zo goed wat een template is of hoe je er eentje kan maken? Kijk dan eens op de helppagina:
    - Wat is een template?
    - Hoe maak ik een template?




    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2011 - 18:06 ]


    Let the Night embrace you

    Vraagje, blijven de templates die de vorige keer gewonnen hebben nog beschikbaar na deze wedstrijd?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ^ Ja, die blijven gewoon. Deze komen er gewoon bij. ^-^


    Let the Night embrace you

    Mooi zo *O*

    Veel succes voor de mensen die mee gaan doen. (wbw)
    Make something pretty.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga eens meedoen. :p


    Take me to wonderland

    Ik ben eens benieuwd ook al ben ik niet zo'n fan van die templates.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik doe mee met de template van mijn profiel c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik ga eens meedoen. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Can I join? Template staat al opp mijn profiel :"D


    Let it come and let it be

    Als je meedoet, moet je er dan een maken of mag je ook die van je eigen profiel gebruiken?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ga meedoen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je doet pas echt mee als je een pb gestuurd hebt! Een reactie in dit topic wordt niet als officieel gezien!

    @Kyou: Je moet geen nieuwe maken. Het mag dus ook gewoon eentje zijn die al maanden bestaat. ^-^


    Let the Night embrace you

    Ik reageer hier even in zodat ik 'm sneller terug vind. ;d

    Interesting.. Kan ik meedoen? :'D Wil het wel eens proberen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Iedereen kan meedoen! :3


    Let the Night embrace you

    Oewh, count me in (: Heb nog geen template zoals die van mij gezien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.