• Uitslag bekend!
    Met enkele dagen vertraging zijn we er toch uitgekomen. Eerst en vooral, wil ik mijn excuses aanbieden. Ik ga het de volgende keer beter aanpakken, zodat alles op tijd gebeurd. Ik werd wel een beetje gered doordat de templates het niet meer goed deden, maar toch ga ik er beter op letten en zal nummer [3] beter lopen. (:

    Maar genoeg gebazeld, hier zijn de winnaaaaars!
    *drumroll*

    - Andomedae (template)
    - Annwfyn (template)
    - Azian (template)

    Normaal waren er twee winnaars, maar door een gelijkstand zijn het er drie! ^-^

    Geef ze een hartelijk applaus en moge hun templates vaak gebruikt worden! Rutger zal ze beschikbaar maken en de winnaars hun beloofde credits doneren. (:

    Wanneer Templatewedstrijd [3] komt, is nog niet bekend. ^-^[/left]




    Lieve leden!
    Precies zeven jaar nadat Rutger zijn account geregistreerd heeft, is het tijd de site nog wat meer op te fleuren met nieuwe templates!
    Dit betekent dus dat de templatewedstrijd numero 2 er is!

    Dit houdt in, net zoals de vorige keer, dat je een template ontwerpt en die stuurt naar een van de juryleden via pb. De juryleden kiezen er twee winnaars uit en die templates komen beschikbaar voor iedere user die ze wilt gebruiken. Bovenop die eer, krijg je ook nog eens 10 credits cadeau!
    Let op; vorige keer waren het vier winnaars, deze keer nog maar twee!

    En hier onze jury:
    - Rutger
    - Pusheen
    - Reassurance
    - Remembrall

    Je deelname is pas geldig als je echt een pb hebt gestuurd. In dit topic iets plaatsen wordt niet als officieel gezien.

    De jury zal de beste en meest geschikte templates eruit halen en die op 9 November bekend maken!

    Behoud je zeker template na je inzending tot de winnaars bekend zijn!


    Dus bij deze ontzettend veel succes en maak er wat moois van voor Quizlets zevende verjaardag!

    Weet je niet zo goed wat een template is of hoe je er eentje kan maken? Kijk dan eens op de helppagina:
    - Wat is een template?
    - Hoe maak ik een template?




    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2011 - 18:06 ]


    Let the Night embrace you

    Ik ben eens benieuwd. Stiekem hoop ik dat Agape wint, want dat vind ik toch wel een van de mooisten die er tussen zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Klacht dat mijn profiel kut doet.
    Hopelijk hebben jullie mijn profiel al beoordeeld en zo niet, zouden jullie het dan op een later moment willen doen? Want zoals mijn profiel er nu uit ziet, hoort hij niet te zijn.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 17:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Klacht dat mijn profiel kut doet.
    Hopelijk hebben jullie mijn profiel al beoordeeld en zo niet, zouden jullie het dan op een later moment willen doen? Want zoals mijn profiel er nu uit ziet, hoort hij niet te zijn.
    Ik zie hem anders, dus volgens mij doet ie het wel goed. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoop op die van Ameria *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Passerby schreef:
    (...)Ik zie hem anders, dus volgens mij doet ie het wel goed. :/

    Anderen wel

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 17:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Anderen wel


    Ik zie hem met grijze achtergrond.. Misschien ligt 't aan IE?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik zie hem met grijze achtergrond.. Misschien ligt 't aan IE?
    Ja ik zie hem ook donker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sommige zien het hem wit en anderen niet.
    Ik gebruik Google Chrome en daarin is hij wit. Dat geldt ook voor IE.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik IE en het is zwart :Y)


    Let it come and let it be

    Veel succes iedereen!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik geef toe dat ik een beetje laat begonnen ben met beoordelen. De uitslag komt hopelijk morgen, anders overmorgen ten laatste.

    Het spijt me echt. :$


    Trouwens, blijkbaar is er ook een templateprobleem. Misschien is het dan sowieso beter dat we wachten?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:16 ]


    Let the Night embrace you

    Nou ja! Een mod moet het voorbeeld geven. (cat)
    Foei.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pusheen schreef:
    Ik geef toe dat ik een beetje laat begonnen ben met beoordelen. De uitslag komt hopelijk morgen, anders overmorgen ten laatste.

    Het spijt me echt. :$

    Stout.

    *gaat in de hoek staan*

    Sorry!
    Ik dacht dat ik geschreven had dat we op 9 november gingen beoordelen, maar dat was niet zo. :$

    *schaamt zich*


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    *gaat in de hoek staan*

    Sorry!
    Ik dacht dat ik geschreven had dat we op 9 november gingen beoordelen, maar dat was niet zo. :$

    *schaamt zich*


    Voor straf moet je mij laten winnen. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt