• Uitslag bekend!
    Met enkele dagen vertraging zijn we er toch uitgekomen. Eerst en vooral, wil ik mijn excuses aanbieden. Ik ga het de volgende keer beter aanpakken, zodat alles op tijd gebeurd. Ik werd wel een beetje gered doordat de templates het niet meer goed deden, maar toch ga ik er beter op letten en zal nummer [3] beter lopen. (:

    Maar genoeg gebazeld, hier zijn de winnaaaaars!
    *drumroll*

    - Andomedae (template)
    - Annwfyn (template)
    - Azian (template)

    Normaal waren er twee winnaars, maar door een gelijkstand zijn het er drie! ^-^

    Geef ze een hartelijk applaus en moge hun templates vaak gebruikt worden! Rutger zal ze beschikbaar maken en de winnaars hun beloofde credits doneren. (:

    Wanneer Templatewedstrijd [3] komt, is nog niet bekend. ^-^[/left]




    Lieve leden!
    Precies zeven jaar nadat Rutger zijn account geregistreerd heeft, is het tijd de site nog wat meer op te fleuren met nieuwe templates!
    Dit betekent dus dat de templatewedstrijd numero 2 er is!

    Dit houdt in, net zoals de vorige keer, dat je een template ontwerpt en die stuurt naar een van de juryleden via pb. De juryleden kiezen er twee winnaars uit en die templates komen beschikbaar voor iedere user die ze wilt gebruiken. Bovenop die eer, krijg je ook nog eens 10 credits cadeau!
    Let op; vorige keer waren het vier winnaars, deze keer nog maar twee!

    En hier onze jury:
    - Rutger
    - Pusheen
    - Reassurance
    - Remembrall

    Je deelname is pas geldig als je echt een pb hebt gestuurd. In dit topic iets plaatsen wordt niet als officieel gezien.

    De jury zal de beste en meest geschikte templates eruit halen en die op 9 November bekend maken!

    Behoud je zeker template na je inzending tot de winnaars bekend zijn!


    Dus bij deze ontzettend veel succes en maak er wat moois van voor Quizlets zevende verjaardag!

    Weet je niet zo goed wat een template is of hoe je er eentje kan maken? Kijk dan eens op de helppagina:
    - Wat is een template?
    - Hoe maak ik een template?




    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2011 - 18:06 ]


    Let the Night embrace you

    Ik wil trouwens met mijn huidige template ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En dit bewijst nog eens dat mensen niet lezen wat er in de beginpost staat anders zou niemand zeggen "kijk op mijn profiel" of "deze link". Je moet je template pb'en mensen!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    En dit bewijst nog eens dat mensen niet lezen wat er in de beginpost staat anders zou niemand zeggen "kijk op mijn profiel" of "deze link". Je moet je template pb'en mensen!


    Dat staat er niet in, of ik moet er overheen lezen
    en je verwacht dat ik weet hoe dat moet? Geen idee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'k Heb al PB gestuurd, was vergeten dat je moest PB'en.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat staat er niet in, of ik moet er overheen lezen
    en je verwacht dat ik weet hoe dat moet? Geen idee.
    Dit houdt in, net zoals de vorige keer, dat je een template ontwerpt en die stuurt naar een van de juryleden via pb.
    Pb'en je weet wel via een privé bericht.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je deelname is pas geldig als je echt een pb hebt gestuurd. In dit topic iets plaatsen wordt niet als officieel gezien.

    Dat zie ik un pas, overheen gelezen, maar dat verandert niet het feit dat ik geen idee heb hoe je een template moet PB'en.. :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je deelname is pas geldig als je echt een pb hebt gestuurd. In dit topic iets plaatsen wordt niet als officieel gezien.

    Dat zie ik un pas, overheen gelezen, maar dat verandert niet het feit dat ik geen idee heb hoe je een template moet PB'en.. :x
    Gewoon de link doorsturen waar je je template op hebt gebruikt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het er extra bijgezet dat je moet pb'en.
    Maar dit stond er eerst in:

    Dit houdt in, net zoals de vorige keer, dat je een template ontwerpt en die stuurt naar een van de juryleden via pb


    Maar het maakt niet uit, het is alleen zo dat het via een topic echt onduidelijk is. Ik vind een pb echt wel een bevestiging. In een topic is het nogal snel gezegd. ^^


    Let the Night embrace you

    Passerby schreef:
    (...)Gewoon de link doorsturen waar je je template op hebt gebruikt.


    Ooowh, als het zo simpel is.
    Was even vergeten dat je ook templates op stories en dergelijke kan toepassen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Onthou bij het ontwerpen van je template dat deze naast de winnaar van afgelopen maand komt te staan. Probeer dus een kleurenschema te kiezen wat niet op een van de bestaande templates lijkt (Y)

    Succes!!


    Dit is mijn signature...

    Mag je, je template nog veranderen? Want ik ben eigenlijk niet echt tevreden over de mijne.

    ^ Ja, dat mag. ^-^


    Let the Night embrace you

    Yeaah ik doe ook mee, ben benieuwt :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Die van Cresta, Endure en Orphin zijn erg mooi! *hoopt heel hard* (A)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.