• Eeyy sgatties.
    ja de titel zegt het al. ik wil graag sparen voor een leptop. als goed is kan ik die al na de kerstvakantie kopen want ik werk. maar nu is mijn vraag.

    welke merk vinden jullie het best en heeft een redelijke prijs.
    Ik kan meestal niet kiezen dus vandaar xD.
    xx(K)

    ik gebruik geen laptops die waren 5 jaar geleden in. Nu niet meer(longlive old school PC!)
    Maar die van Apple schijnen goed te zijn, maar wel duur

    ik gebruik Acer.
    En ik ken nog een paar mensen die dat merk gebruiken
    Ik heb toch nog altijd geen klachten duss xD ben ik er nog steeds tevreden over :D

    ik gebruik geen laptops die waren 5 jaar geleden in. Nu niet meer(longlive old school PC!)
    Maar die van Apple schijnen goed te zijn, maar wel duur

    ja Apple heeft ook wel hele mooien. maar het moet een leuke prijs blijven natuurlijk. want ik wil hem graag want ik zit vaak achter de pc. maar ik ben vaak ziek en snel misselijk als ik op stoel zit. dus wil ik laptop zodat ik op bed kan zitten enzo en noem maar op. zodat ik nog wel kan msnnen als ik op bed zit.

    Ooh ik zoek wel ff een foto van de mijne x]
    Ik ben er nog steeds verliefd op ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik heb ook Acer (:


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ooh ik zoek wel ff een foto van de mijne x]
    Ik ben er nog steeds verliefd op ^^

    owkj is gOed. nou als jij hem geweldig vind dan zou ik dat vast en zeker ook wel vinden(A)

    (...)
    ja Apple heeft ook wel hele mooien. maar het moet een leuke prijs blijven natuurlijk. want ik wil hem graag want ik zit vaak achter de pc. maar ik ben vaak ziek en snel misselijk als ik op stoel zit. dus wil ik laptop zodat ik op bed kan zitten enzo en noem maar op. zodat ik nog wel kan msnnen als ik op bed zit.
    Kijkshop? Je moet gewoon een keer langs een winkel gaan en je laten informeren. Wedden dat je dan wat slimmer word?
    Ik ga zelf ook liever naar een winkel dan dat ik via internet kijk.

    Ik heb ook Acer (:

    nOg nooit van gehoord. ik zal ff kijken.

    kheb dell, 600 euro geloof ik(A)

    ik heb een compaq
    die schijnen wel okeej te zijn duss...


    Dead but delicious

    (...)Kijkshop? Je moet gewoon een keer langs een winkel gaan en je laten informeren. Wedden dat je dan wat slimmer word?
    Ik ga zelf ook liever naar een winkel dan dat ik via internet kijk.

    ja das waar. ik ga zo denk ik ook ff op internet kijken van kijkshop. maar ik heb geen verstand van computeres en dat soort dingen.

    Ja echt wel !!
    900 euri's
    In plaats van 1200 ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    @BigN
    ja kijk zulke prijzen moet ik ongeveer hebben. 600 euro ongeveer.
    @xWoosj.
    Ja die zijn ook erg mooi.
    @knofjeX.
    Ja die zijn ook hippie.