• Ik zat net gezellig te msn'en en toen vroeg een vriendin van me ineens wanneer het officieel was uitgegaan met mijn vriendje. Ik zei "Zondagavond". En toen bleek dat mijn vriendje toen had geprobeerd om haar te zoenen die middag. Ik ben er echt helemaal kapot van omdat ik gewoon niet helemaal over hem heen ben... Ik kan wel janken nu... Sorry voor m'n gezeur.


    26 - 02 - '16

    Goed dat je het uitgemaakt hebt. Hij is je niet waard. Veel chocola eten :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Goed dat je het uitgemaakt hebt. Hij is je niet waard. Veel chocola eten :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is gewoon... Te laag voor woorden. (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kyou schreef:
    Goed dat je het uitgemaakt hebt. Hij is je niet waard. Veel chocola eten :Y)


    Plus eens flink janken ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Defensive schreef:
    Dat is gewoon... Te laag voor woorden. (no_chears)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat een asshole.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aah, zo laag. ;o Een vriendin van mij kwam er nadat het uit was met haar vriend ook achter dat hij een paar weken daarvoor met iemand anders had gekust.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wow, dat is echt vreselijk laag..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Defensive schreef:
    Dat is gewoon... Te laag voor woorden. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Defensive schreef:
    Dat is gewoon... Te laag voor woorden. (no_chears)

    Defensive schreef:
    Dat is gewoon... Te laag voor woorden. (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Yayde schreef:
    Wat een asshole.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @ Iedereen:
    Het is het ergste dat hij bij me in de klas zit.
    En dat ik vrienden met hem moet blijven, omdat ruzie nou ook niet echt veel zin heeft.


    26 - 02 - '16

    Yayde schreef:
    Wat een asshole.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Merveilleuse schreef:
    @ Iedereen:
    Het is het ergste dat hij bij me in de klas zit.
    En dat ik vrienden met hem moet blijven, omdat ruzie nou ook niet echt veel zin heeft.


    Dat is echt vervelend. Veel sterkte ermee D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.