• Weten jullie een leuke kleine hondenras? En dan bedoel ik geen kleine ratten zoals chihuahua's enzo. Ik wil echt een kleine, brede hond.
    Ik heb namelijk 2 boerboels gehad en de 2e hebben we een paar maanden terug laten inslapen...
    Mijn vader heeft gezegt dat hij geen hond meer wilt, maar als we een kleine nemen kan ik die nog uitlaten en verzorgen. Want een boerboel kon ik niet uitlaten.
    Note, boerboel:


    Dit ben ik niet en die hond is ook geen uitzondering. Ze zijn gewoon zo groot en breed.
    Dusja, ik heb geen zin in een klein dun hondje (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij hebben thuis Duitse herders en die zijn niet zo groot. Gekruisd met een stafford zijn ze ook erg leuk kan ik je vertellen, haha. Verder vind ik corgi's ook heel leuke honden, maar ik vrees dat jij dat te klein vindt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wij hebben een Amerikaanse Stafford gehad en ondanks dat veel mensen tegen het ras zijn, was het echt wel een enorme schat en een sok van een beest. Naar mijn idee schuiven veel te veel mensen de schuld op de hond af, terwijl deze echt wel bij het baasje ligt. Dit ras wordt ook niet supergroot maar blijven ook niet mini. Je kan perfect met ze wandelen (kon ik toch met Miko xD) en ikzelf ben dan ook echt weg van dit ras.

    Een Border Collie wordt ook niet super groot, ook weer een gemiddelde hoogte en ook één van m'n favorieten. Wat wel met dit ras is, is dat ze heel veel beweging nodig hebben dus je moet echt wel kijken of dat bij jou en je gezin past. Zodoende dat ik niet rap een Border Collie in huis neem.

    En wat nog... google gewoon eens wat rond en je vindt nog wel meer rassen. Je hebt veel honden van een gemiddelde grootte, waar perfect mee te wandelen is. Bernersenners, retrievers, labradors en ga zo maar door (:

    In ieder geval heel veel suc7 met je zoektocht (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik moet wel zeggen dat de boerboel op de foto wel erg breed is gebouwd.
    Ik neem aan dat je dan eerder naar middelgrote rassen zoekt aangezien je de kleine rassen naar jou woorden "klein en dun" vind.
    Wat dacht je van; de Amerikaanse Pitbull terriër, Indiase Bull terriër, Amerikaanse Staffordshireterriër, Staffordshire-bulterriër, Dogo argentino, Bullterriër, of Bulldog. En anders blijven naar mijn mening alleen nog de Pitbulls en/of Staffords over.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat een beest! Als je het iets kleiner wilt, denk ik snel aan een bulldog (al heb ik een hekel aan sommige bulldogs, niet álle). Anders misschien een duitse herder of een labrador? (:


    You are beautiful, you are love.

    Idd, bulldogjes, pittbulls of een stafford. Ik vind die bulls wel altijd zo zielig met van die platte neusjes ): (en lelijk, maar ach)
    Je kan ook iets doen van een herdershond, een friese of een Drentse patrijs oid.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Die hond is enorm schattig.

    Staffordshire-bulterriër oftewel Engelse Stafford. Mijn oppas van vroeger had/heeft er eentje en het is een schat. Vanaf het begin was die hond echt een voor 'vriendin' voor me. Ze kwam zelfs voor me op als ik aan het stoeien was met mijn oppasbroertje :'D Echt een schat. Hij lijkt heel wat op een Pitbull en daarom is hij ook niet zo geliefd maar dat lijkt me geen reden om hem niet te nemen. Je moet wel echt laten zien dat je de baas bent want dit hondje loopt graag over je heen. Hahaha.



    Maar kijk, hoe leuk?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 18:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mathezer leeuwtje of een Beagle. Of is dat nog te klein?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Beagle...
    gawddarn hoe heet dat beest. .__. Basset hound, volgens mij.
    Bulldog
    Pitbull


    Destroy what destroys you.

    een mopshond, al ligt het wel een beetje aan je persoonlijke smaak of je ze wel of niet leuk vindt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Friese Stabij
    Ideaal formaat en zo trouw en lief


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spraggan schreef:
    een mopshond, al ligt het wel een beetje aan je persoonlijke smaak of je ze wel of niet leuk vindt.

    Wij hebben twee Friese Stabij-honden, echt geweldig leuke honden! Enorm trouw en lief en best waaks (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Junns schreef:
    Mathezer leeuwtje of een Beagle. Of is dat nog te klein?

    Mijn Beagle is groot voor het ras, dus daar moet je wel mee uitkijken als je echt een kleine hond zoekt.

    OT:
    Norwich terriër?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:10 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wij hebben een Sheltie.
    Ze is 7 jaar nu: