• Hola chicas!

    Cómo estàs?

    Oké, ik zal er niet omheen draaien. Ik zoek een goede story. Zo een waarbij je even verdwijnt van de aardbodem en die je in het verhaal zuigt als een stofzuiger een haartje opzuigt.

    En doe me een lol, geen fanfiction of andere aanbiddende verhalen. Ik lees alleen SA's die mensen tot in de ziel kunnen raken. Kort en krachtig, laten we maar zeggen.

    Iemand suggesties?

    Liefs!


    Bored.

    Dus je bent alleen op zoek naar Stand alones of ook naar gewone stories?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    ¡Hola chica!

    Muy bien gracias, ¿Y tú?

    en lol, ik heb geen verhalen, sorreeeh!

    Ik kan je twee namen geven.
    C18 en Hel


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Audience schreef:
    Dus je bent alleen op zoek naar Stand alones of ook naar gewone stories?

    Maakt niet veel uit. Als het maar geen oppervlakkige sh*t is (A)


    Bored.

    Something to believe in.


    De wereld is weldegelijk mooi.
    'De wereld is ondankbaar.' Dit keer, zou ik haar geen gelijk geven. Ik had mijn eigen geloof en dat moest ze maar accepteren.
    Misschien hard op het eerste gezicht, maar je zult later dankbaar zijn.
    'De wereld is een verbetering van jezelf. Zodra je - je zonde hebt begaan en verbeterd, ben je klaar om te sterven en door te gaan naar de volgende proef.'
    Toon je respect voor god, het is nog niet te laat om te sterven.


    Het zijn SA's, meestal in 2 delen gehakt over verwerking, dood, motivatie en doorzetten.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:38 ]


    Let it come and let it be



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Het is dus geen SA, maar een complete story. Ik hoop dat je dat ook iets vindt. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er eentje (door iPod kan ik geen link geven) als je wil moet je op mijn profiel onder het verhaal 'verzinsels' kijken en dan 'alone' (heeft drie kleine hoofdstukken)