• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    YES. Wie maakt de eerste post?

    Waarom zoveel slyterin dat is niet leuk. Hmm, ik maak nog wel een karakter aan.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 21:47 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    YES. Wie maakt de eerste post?

    Dat ga ik nu even doen. (:


    There's power in the words you whisper.

    Is er een bepaald startpunt? Ik neem aan 1 september, maar goed.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Delilah Morgan
    Ik plofte neer in een lege coupé. Eindelijk rust. De hele ochtend had ik lopen haasten, want school was weer begonnen. Ik staarde uit het raam. Het was begonnen met regenen, en ik was blij dat ik in de trein zat.


    Beetje kort, maar ik moet slapen. (:


    There's power in the words you whisper.

    Alexandra Yasea ~ Slytherin.

    Ik wandelde mijn hutkoffer meesleurend naar de achterste coupé, speciaal voor de Slytherins. Ik was er als een van de eersten, dus er was genoeg ruimte voor mij en mijn hutkoffer. Ik stopte hem in het bagagerek, maar haalde er tevorens nog een boek uit. Dit was een van de zeldzame keren dat ik las, maar dit was gewoon heel verslavend. Ik stopte mijn lange, roodbruine haar achter mijn oren, terwijl ik verdiept in mijn boek andere leerlingen binnen zag komen.


    Jeanne Racium ~ Slytherin.

    Toen ik de coupé binnenstapte was het eerste wat me opviel iemand die aan het lezen was. Een Slyterin, aan het lezen. Vrijwillig. Er moest iets goed mis zijn met dat kind. Niet dat ik er verder nog iets om gaf, want ik zat een afdeling hoger, en kende haar naam niet. Ik wist me nog net tussen de andere leerlingen te persen, op zo'n manier dat ik toch naast het lezende meisje kwam te zitten. Fijn, wat een gezelschap.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 21:55 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Katherine Bright
    Ik plofte neer in de eerste de beste lege coupé die ik tegenkwam. Op naar mijn laatste jaar op Hogwarts. Het was nog rustig in de trein en hier en daar zag ik wat eerstejaars verwonderd naar het vuurrode gevaarte staren.

    Tijdens welk boek speelt het zich eigenlijk af?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    -abo vergeten, dom ding dat ik ook ben-


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kyndall Seinga
    Op een rustig tempo loop ik door de vuurrode trein, ik heb geen afscheid genomen van mijn vader hij mist me toch niet.
    Ik kijk door het raampje van een coupe een meisje zit er alleen in, een Ravenclaw volgens mij "Mag ik erbij zitten" vraag ik voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 22:22 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rae Rowles
    Verstrooid struinde ik door de gangen van de trein. Eerst die paniek dat je niet te laat mocht komen en dan nog een plekje zoeken. Al die haast was niets voor mij. Maar toch moest je iets, dus ja... Ik zocht iemand die ik een beetje mocht om naast te gaan zitten; het was toch een lange reis.
    Op een gegeven moment kwam ik langs een coupé waar een bekend meisje uit het raam naar de regen zat te staren. Ik opende de deur en sleepte mijn koffer achter me aan mee naar binnen.
    'Hey, Delilah,' glimlachte ik naar haar, waarna ik mijn koffer op een bank dumpte en ernaast plofte.


    I can't even think straight.

    Zoey Sijnders
    'Zoey!' Ik hoorde luid geroep achter me. Ik draaide me om en zag daar Logan op en neer springen, Logan was een goede vriend van mij. Ik schudde lachend mijn hoofd terwijl ik ze hem een knuffel gaf.
    'Ik heb je ook gemist,' zei ik lachend. Ik keek naar de coupé naast me en zag dat daar Kyndall zat, ook iemand van Gryffindor.
    'Ik ga even hoi zeggen,' mompelde ik en daarna deed ik voorzichtig de coupé deur open. 'Hooi Kyndall,' zei ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 8:59 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Hey Zoey" zeg ik met een grote glimlach, Zoey best druk maar wel aardig.
    Ik leg het boek dat ik vast had naast me neer en kijk naar Zoey.
    "Alles goed?" vraag ik met een grijns.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey Sijnders
    'Ja,' zei ik. Ik glimlachte naar hem. 'Maar je hebt me zes weken niet gezien en ik krijg niet eens een knuffel?' Ik trok een verdrietig gezichtje. Kyndall was rustiger dan mij en ik denk dat ik hem daarom ook zo aardig vond. Hij zorgde dat ik niet zo gauw in de problemen kwam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Sorry Zoey" zeg ik een trek haar in een korte knuffel "Spreek ik je nog op Hogwarts?, ik ga zo ook nog even langs Seamus en Dean" vraag ik.
    Mijn ouders staan buiten recht voor het raam en nog net zie ik hoe mijn vader me afschuw naar binnen kijkt.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey Sijnders
    Ik kreeg een korte knuffel van Kyndall en volgde daarna zijn blik naar het raam. Zijn vader keek ons vol afschuw aan. Ik slikte en voelde me schuldig. Het hielp voor Kyndall nu niet echt mee dat hij vrienden was geworden met de dochter van twee schouwers die ook nog eens liefde vol een snol opvoedde.
    'Eh, ja is goed.' Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen. Ik deed een stap naar achter. 'Ik ga, eh, terug naar Logan.' Ik glimlachte nog onzeker naar Kyndall en liep toen de coupé uit.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 8:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Delilah Morgan
    Ik was zó in gedachten verzonken, dat ik gewoon schrok van Rae toen ze gewoon 'hey' tegen me zei. Mijn gezicht vloog haar kant op. "Hey, Rae!" riep ik een beetje verbaasd, hoewel ik net haar stem al had herkend. We glimlachten naar elkaar. "Hoe was jouw zomer?" vroeg ik.

    Tijdens deze RPG zit Harry in jaar 1, heb ik net ook even in de beginpost gezet.


    There's power in the words you whisper.