• Mijn abonnementenlijst is aardig hard geslonken toen ik er wat saaie/afgelopen stories uit kickte, en ik zoek nu weer nieuw leesvoer. Ik heb echter wel wat eisen (geen zorgen, niet zo'n waslijst als mijn vorige poging).

    Ik lees:

    - Sherlock Holmes
    - Harry Potter
    - Onbekende personen
    - Soms Hongerspelen*
    - Héél soms Twilight**

    Ik lees geen:

    - Justin Bieber
    - Tokio Hotel
    - One Direction
    - Eigenlijk alles wat niet bij "Ik lees:" staat

    Het moet een orgineel verhaal zijn. Het mag best een lovestory zijn, maar behalve de liefde moet er ook nog een verhaallijn zijn. En het liefste ook een beetje spanning.

    * Ik ben geen fan van de boeken, maar jullie schrijven anders dan Suzanne Collins, dus ik wil fanficties best een kans geven.

    ** Ik ben heel erg kritisch over Twilight-fanficties. Er moet namelijk in mijn gedachten ook nog iets spannends gebeuren in een verhaal voordat het een goed verhaal is, en blijkbaar is dat bij Twilight-fanfics redelijk zeldzaam. Het liefst dus geen stories plaatsen die alléén om de liefde draaien, er moet ook nog wat gebeuren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Aline Matthews (17) heeft alles wat haar hartje begeerd, tot alles wat ze tegen komt, haar doet denken haar The Twilight Saga.
    Zonder dat ze het weet komt ze terecht in haar fantasie, die werkelijkheid wordt.
    Ze begeeft zich tussen alle gevaren van liefde, leven en vriendschap.
    Ze wil er alles aan doen om alles waar ze van houd om zich heen te verzamelen.
    maar haar beste vriend mag haar verloofde niet, en haar verloofde mag haar beste vriend niet.


    ~Relaties zijn net als boeken,
    je kunt pas verder met het volgende hoofdstuk,
    als je het vorige hebt afgesloten~


    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 20:15 ]


    Ex astris, sciencia

    Butterfly Fly Away | The Hunger Games (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Secret to my Past
    Eliza Williams heeft weerwolven als ouders. Weerwolven die haar elke maand proberen te vermorden. Elke maand moet Eliza letterlijk voor haar leven rennen. Op de dag van haar tiende verjaardag besluit Eliza dat ze er genoeg van heeft en dus rent ze weg van huis en dus ook haar enge ouders. Ze stopt met rennen en wordt aangevallen door een wezen.

    Een jaar later wordt Eliza wakker in Hogwarts. Haar eerste Hogwarts jaar krijgt ze flashbacks en komt ze te weten wat er eigenlijk gebeurt is op die dag van haar tiende verjaardag. Ze krijgt ook hulp van Scorpius Malfoy, een eerste jaars slytherin.

    At time's like these there is only one thing you should ask yourself, "Who am I?"


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Onbekende personen, oh lala:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    En deze heeft pas 1 chapter, dus dan hoef je nog niet zoveel bij te lezen:


    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!



    We have only this moment, sparkling like a star in our hand - and melting like a snowflake. Let us use it before it is too late...
    - Eleanor Roosevelt






    I feel like a song without the words
    A man without a soul
    A bird without its wings
    A heart without a home
    I feel like a face without a name
    A child that lost its way
    And every day's the same
    Since you've gone away


    Soundtrack
    ~Begint op 1 Januari 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/70667/and-we-danced-on-broken-glass/
    -Onbekende personen (: enjoy

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 20:47 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Kijk maar of je het iets vindt (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik ben een mega dramaqueen dus miss. is een van mijn twilight storie's iets voor je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan







    "Elk grammetje vet kan ik zien. Maar vanaf nu, zal er geen vet meer zijn."


    Anorexic

    Het is een waargebeurde drama over mijn beste vriendin.


    your eyes are like stars in the night.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/)]Look at me[/url]

    Onbekende personen
    Enjoy!


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Twee Harry Potter verhalen:

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 600 – 800 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    - Onbekende personen
    - Romantiek
    - Historisch

    Ik hoop dat je het wat vindt ;)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 22:54 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?