• Hola chicas!

    Ik ben gisteravond begonnen met het opzetten van een eigen blog. Nu heb ik de hoofdlijnen af. Zouden jullie me even feedback willen geven? Ik wil zeker weten dat het er goed uitziet (;

    Thé BLOGGGGG

    Liefs!


    Bored.

    Ik vind 'm qua lay-out erg mooi. Goeie verhouding van kleur ook. Alleen is dat prentje van die bomen nogal korrelig, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik met mijn pa z'n ipad bezig ben c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind'm heel erg mooi (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heel mooi :')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Cumberbatch schreef:
    Ik vind 'm qua lay-out erg mooi. Goeie verhouding van kleur ook. Alleen is dat prentje van die bomen nogal korrelig, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik met mijn pa z'n ipad bezig ben c;

    Ik denk dat dat het is. Want die foto zelf heeft een hoge resolutie, dus daar kan het haast niet aan liggen. Maar ik zal er eens naar kijken.

    Thanks!


    Bored.

    Leuk ;d alleen waar zien jullie die bomen ? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Leuk ;d alleen waar zien jullie die bomen ? o-O

    Die staan als afbeelding bij 'Stille dromen' (;


    Bored.

    Cumberbatch schreef:
    Ik vind 'm qua lay-out erg mooi. Goeie verhouding van kleur ook. Alleen is dat prentje van die bomen nogal korrelig, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik met mijn pa z'n ipad bezig ben c;

    Ik denk dat ik wel weet waar dat aan ligt. Omdat er in een bos al veel details zijn, kan het enigzins korrelig worden als je gaat shoppen. Maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer iets hebben.


    Bored.

    Ik heb nog eens gekeken nu ik op mijn laptop zit en het korrelige is er niet meer, dus het zal wel gewoon aan die iPad gelegen hebben. Heb je trouwens de lay-out veranderd sinds vanochtend? Want hij ziet er anders uit c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ik heb nog eens gekeken nu ik op mijn laptop zit en het korrelige is er niet meer, dus het zal wel gewoon aan die iPad gelegen hebben. Heb je trouwens de lay-out veranderd sinds vanochtend? Want hij ziet er anders uit c:

    Hihi, wat zie jij dat goed! Ik heb wat lopen prutsen met de foto's. Was toch niet helemaal tevreden.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Hihi, wat zie jij dat goed! Ik heb wat lopen prutsen met de foto's. Was toch niet helemaal tevreden.

    Haha, anyways, ik vind 't echt mooi. Prachtige photografie ook trouwens! Die met dat zeeafval is mijn favoriet denk ik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Haha, anyways, ik vind 't echt mooi. Prachtige photografie ook trouwens! Die met dat zeeafval is mijn favoriet denk ik.

    Dank je :$ Met die foto ben ik zelf ook wel heel erg blij. Dat is één van de eerste foto's die ik met m'n Canon spiegelreflex gemaakt heb. Als experiment, zeg maar.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Dank je :$ Met die foto ben ik zelf ook wel heel erg blij. Dat is één van de eerste foto's die ik met m'n Canon spiegelreflex gemaakt heb. Als experiment, zeg maar.

    Ik heb eigenlijk geen idee wat spiegelreflex is, ben geen kenner op vlak van fotografie. Ik weet alleen wat ik mooi vind en wat niet, tot daar mijn expertise.


    Frankly my dear, I don't give a damn.