• I can open your eyes.
    Take you wonder by wonder.
    Over, sideways and under.
    On a magic carpet ride.
    To a whole new world,

    A new fantastic point of view.
    No one to tell us; No or where to go.
    Or say we're only dreaming.
    This is real.


    De rollen die ik nodig heb;

    Meisje 1; Ze is een prinses van een klein, niet zo bekend landje, maar haat haar leven, omdat ze niets van haar ouders mag. Als het landje van hun failliet gaat is er nog maar één ding dat hun redden kan; ze wordt uitgehuwelijkt.

    Meisje 2; Een meisje die niet veel geld heeft. Haar ouders hebben haar afgestaan aan iemand, waarbij ze ook moet werken. Mevrouw Harrison, een oude chagrijnige vrouw die allerlei soorten kleding ontwerpt. Verder zingt ze om geld te verdienen en de kosten te betalen zodat ze bij mevrouw Harrison kan blijven- het is beter dan niets, vindt ze.

    Meisje 3; Een meisje dat gepest wordt op school. Ze durft niet voor zichzelf op te komen en is heel erg verlegen. Thuis heeft ze het niet goed, haar ouders zijn er nooit voor haar.

    Meisje 4; Een arrogant en verwend meisje, ze krijgt echt ALLES van haar vader.

    Meisje 5; Ze gedraagt zich altijd als een vrolijk meisje en heeft wel veel vrienden, maar vanbinnen is ze helemaal niet blij en voelt ze zich juist gebroken.


    INVULLEN:
    Rol;
    Volledige naam;
    Bijnaam;
    Leeftijd en geboortedatum;
    Uiterlijk, een bekend persoon alstjeblieft;
    Extra, denk hierbij aan hobby's en familie enzo;

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 12:08 ]

    Mag ik meisje 5 invullen ;O


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol; Meisje 5.
    Volledige naam; Zaria Isabella Dèlore
    Bijnaam; Isa.
    Leeftijd en geboortedatum; Ze is 17 jaar, geboren op 23 september 1994
    Uiterlijk, een bekend persoon alstjeblieft;


    Melissa Marie Green.
    Extra, denk hierbij aan hobby's en familie enzo; Ze had een oudere broer Sam , maar hij is twee jaar geleden overleden aan een overdosis. Haar ouders zijn gescheiden, en kunnen elkaar niet uit staan. Haar vader wil niks met haar moeder te maken hebben, en haar moeder niks met haar vader. De enige van haar familie die haar echt begrijpt is haar oma, maar die begint steeds meer symptomen van ouderdom te tonen. -Ze vind fotograferen heel leuk om te doen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 19:53 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol; Meisje 2
    Volledige naam;Mia Misery moon
    Bijnaam; Mima
    Leeftijd en geboortedatum;17 jaar 16 febuari 1994
    Uiterlijk, een bekend persoon alstjeblieft;

    ( Is model maar naam vergeten sorry) Haar ouders konden niet voor der zorgen en gaven haar weg om voor hun kosten te betalen. Ze vond raar in begin maar had redelijk goed bij mevrouw Harrison. Ze wou altijd al graag zangeres worden en doed het afentoe als ze niet op let want anders word geld wel gelijk al afgepakt.Ze had geen broers of zussen want ze konden niet eens voor 1 kind zorgen laat staan 22.
    Extra, denk hierbij aan hobby's en familie enzo: Ze schrijft haar liedjes op in boeken die ze verstopt voor Mevrouw harrison en als ze in de kamer is de liedjes nuriert om in slaap te vallen.Ze hoopt qel ooit om goede zangeres te worden als de schuldes worden afebetaald.


    Never regret something that made you Smile

    Niemand meer? :c

    Ik ga meisje drie doen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Strobe schreef:
    Ik ga meisje drie doen.

    Yay, thanks (=

    Ik wil de rol van meisje 1 wel doen? Maar ik heb dan een vraagje... kan het namelijk zo zijn dat ze helemaal niet zo koninklijk is? Dat ze liever de hele dag in haar pyjama loopt enzo?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol; Meisje drie.
    Volledige naam; Manu Oneill.
    Bijnaam; Manu heeft niet echt een bijnaam, maar er word wel vaak scheldwoorden naar haar toe gegooid zoals “stille, rare, blondie, ..”
    Leeftijd en geboortedatum; Manu is zeventien en is jarig op valentijnsdag, veertien februarie.
    Uiterlijk, een bekend persoon alstjeblieft;


    Extra, denk hierbij aan hobby's en familie enzo; Manu zegt het niet, maar ze heeft een hele grote crush op Aiden.


    Ik maak het wel nog uitgebreider.


    all I want is the taste that your lips allow

    RAYKEHORAN schreef:
    Ik wil de rol van meisje 1 wel doen? Maar ik heb dan een vraagje... kan het namelijk zo zijn dat ze helemaal niet zo koninklijk is? Dat ze liever de hele dag in haar pyjama loopt enzo?

    Ja tuurlijk! gebruik je fantasie. (:

    NigaHiga schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk! gebruik je fantasie. (:


    Okay, thanks! Ik ga wat verzinnen, ik vul vanavond wel wat in. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Okay, thanks! Ik ga wat verzinnen, ik vul vanavond wel wat in. (:

    Thankyouuu!

    INVULLEN:
    Rol; Meisje 1.
    Volledige naam; Cahteline Élisah Faith Caverly.
    Bijnaam; Ze heeft geen bijnaam, maar ze wil liever Cath genoemd worden.
    Leeftijd en geboortedatum; Ze is 17, geboren op 9 maart 1994.
    Uiterlijk, een bekend persoon alstjeblieft;


    Dakota Fanning
    Extra, denk hierbij aan hobby's en familie enzo; Cahteline is juist een meisje dat helemaal niet het karakter van een prinses heeft. Ze loopt het liefst de hele dag in haar pyjama, eet met haar handen en slaapt het hele weekend. Ze vindt het ook vreselijk dat ze uitgehuwelijkt moet worden aan iemand. Ze is 17 en ze vindt dat ze eigen beslissingen kan maken. Haar ouders zijn Demitria url]http://weheartit.com/entry/18125836[/url en Edgar url]http://weheartit.com/entry/17246236[/url. Ze heeft geen broertjes of zusjes. Haar hobby's zijn vooral tekenen, iets waarin ze haar fantasie en gevoelens kwijt kan.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Heb je nog rollen nodig? Zo ja, welke? n_n


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    MoonyLove schreef:
    Heb je nog rollen nodig? Zo ja, welke? n_n

    Ja, graag. Maakt niet zoveel uit (:.

    Ik ga er ook een invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague