• Jaren geleden is er een huis anubis gebouwt. Nu zijn ze bijna het zelfde huis tegen gekomen in een bos. Niemand wist van het bestaan. Ook dit huis heet het huis anubis. Ze besluiten er een internaat van te maken. Wegens dat met de vorige ook is gebeurt. 6 jongens en 6 meiden worden uitgenodigd om er te wonen. Wat niemand weet is dat er jaren geleden een inbreker zijn buit heeft verstopt. Hij Liet iemand in het bos wonen met aanwijzingen. Eens in de zoveeltijd zou deze man een brief bezorgen bij het huis. Wie vind de schat? Is iedereen te vertrouwen of vertrouw je niemand?

    Rollen

    -Toezichthouder:
    *
    -Keukendienst:
    *
    -6jongens:
    *Samuel August Campbell|| Balloo
    *Robin Tigrisblack || Robind19
    *Isaac Christian Daniel McCartney|| daggers
    *Daan Zwartman|| Lostage
    *Noah Huisenga || philia [/a]

    -6meiden:
    *Gabrielle Dior Celeste Deveraux||[q]daggers

    *:Jessica Timmermans ||Sorridere
    *Taeghan Hanna Hellever || philia
    *Zoey Lillian de Jong|| Cordis
    *jade belacqeu || reincarnate
    *

    Regels Rpg:

    - de schat vind je niet zomaar.
    - Geen vriendschappen vooraf want niemand kent elkaar
    - Aanwijzingen worden alleen door mij gegeven aan 1 jongen en 1 meisje op hun verdieping
    -Minimaal 150 woorden
    -Geen 16+ normaal alleen in spoiler en met toestemming van de andere.
    -Caracters onder de 18

    Huis regels regels:
    -Na tien uur is het stil en kom je niet van je kamer af zonder reden. Doe je dit wel krijg je extra corvee.
    - Na 7uur geen jongens en meiden bij elkaar op slaapkamer
    - Geen feestjes in het huis.
    -Kelder is verboden terein.

    Invullen :
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra
    (als je toezichthouder of keuken wilt meld het er bij)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:23 ]

    lijkt dit je een leuk idee

    35.7% (5 stemmen)
     
    ja

    35.7% (5 stemmen)
     
    nee

    28.6% (4 stemmen)
     
    mischien

    Doe mij maar een meid c;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Doe mij maar een meid c;

    Is goed

    Mag 'k een jongen?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    Mag 'k een jongen?


    Ja

    Gabrielle Deveraux
    x ''We accept the love we think we deserve.'' x





    x Volledige naam x Gabrielle Dior Celeste Deveraux

    x Leeftijd x Ze is zeventien jaar oud en verjaart op 1 september.

    x Uiterlijk x [FC: Holland Roden] Gabrielle heeft lange, rode lokken. En deze heeft ze van nature. Deze lokken zijn soms krullerig, gezien ze haar haren ook eens stijlt, en zitten meestal los. Soms heeft ze een ingewikkelde vlecht in haar haren of een simpele knot. Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Gabrielle is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Hierdoor draagt zij hakken. Haar ogen hebben een groen, bruine kleur en al deze je erg kil aan kunnen kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Ook draagt ze meestal eyeliner. Gabrielle haar lippen hebben een zacht roze kleur, met een rodige tint erbij. Meestal zit hier rode of zachtroze lippenstift op. Haar huid is licht, en wordt ook niet zo snel bruin.

    x Innerlijk x Ergens zou je het niet verwachten maar Gabrielle is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Nicolette overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Net zoals haar pa is Gabrielle´s lontje kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Gabrielle niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt ergens onzeker, maar is dit niet. Op sommige gevallen misschien wel. Al ze dit meestal niet is. Ze weet gewoon wie ze is en accepteert dit, en is niet bang om zich zelf te zijn.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Gabrielle is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Gabrielle is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen genie is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.
    Gabrielle houdt ervan om risico´s te nemen en te kijken hoe ver ze kan gaan. De dame is erg moedig en dapper en moedig. Ze zal uiteindelijk altijd vechten voor haar geliefden.

    x Geschiedenis x Haar beide ouders waren belangrijke zakenman en vrouw in Europa en reisden veel rond, hierdoor zag Gabrielle haar ouders erg weinig. Ze waren rijk en hadden een groot landhuis in Bordeaux tussen de wijngaarden in. In de tijd dat haar vader en moeder op reis waren bleef Gabrielle alleen thuis met de werksters en kok. In feiten had ze alles wat haar hartje maar begeerde, maar ze wilde eigenlijk enkel aandacht van haar ouders. Dit heeft er naar toe gemaakt dat ze dingen deed die niet mochten zodat ze wel aandacht kreeg. Helaas lukte dit niet goed en staakte ze dit plan. Gabrielle was populair op school en had veel vrienden, goede cijfers en een vriendje. Tot dat haar ouders besloten dat ze naar Nederland moest zodat ze daar naar een streng en goed internaat kon. Gabrielle heeft eerst de taal geleerd, wat niet goed lukte, en is uiteindelijk door tegenspreking iedere keer, van het internaat getrapt.

    x Extra x Je ziet het al aan haar naam; ze is Frans. Deze taal beheerst ze ook heel erg goed.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 9:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje?


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Sorridere schreef:
    Mag ik een meisje?
    Ja is goed

    Ik wil wel een meisje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Ik wil wel een meisje.

    Top

    Ik maak Gabrielle morgen af c:
    Hopelijk is ze tot nu aan toe goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh jha; mag ik er ook nog een jongen bij?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja en ja

    Isaac McCartney
    x ''Life is so bloody fucked up!'' x



    x Volledige naam x Isaac Christian Daniel McCartney

    x Leeftijd x Hij is zeventien jaar oud en verjaart op 24 december..

    x Uiterlijk x [FC: Thomas Brodie-Sangster] Nathan is nog wel totaal niet lang met zijn 1 meter 67. En hiermee is zijn lengte klein voor een jongeman. Zijn huid is lichtelijk verkleurd, en verkleurd best wel snel. Hierdoor heeft hij in de zomer nog een wat donker tintje dan dat hij nu eigenlijk al heeft. Al hij in de winter lichter lijkt dan hij eigenlijk is.
    Nathaniels haren hebben een lichtbruine kleur. Als hij weinig tijd heeft haalt hij er enkel een hand door, maar anders doet hij het wel met beter met gel. Zijn ogen hebben een mooie, hazelbruinige kleur. Meestal staan deze wel iets wat rustig naar de rest. Maar bij zijn vrienden staan deze ondeugend. Ook heeft hij hier en daar wat littekens door het verleden. Voornamelijk op zijn pols.

    x Innerlijk x Isaac is een verlegen en rustig persoon als je hem net ontmoet. En dit zal zo blijven tot je zijn vertrouwen gewonnen hebt. Het ligt er maar net aan wie je bent, en of jij hem vertrouwt. Dus bij de een is het sneller dan de ander. Isaac houdt zich van anderen het liefste afzijdig, gezien hij geen zin heeft in heel veel mensen.
    Toch is hij als vriend een aardig persoon met wie je vreselijk veel lol kan hebben. En ook veel grappen uithalen, waardoor je wel eens in de problemen komt. Maar meestal verzint hij dan wel weer iets. Isaac is ook iemand die je over het algemeen wel kunt vertrouwen. Hij vertelt niets door, aangezien hij wel weet dat niet iedereen alles hoeft te weten over iemand. Als je een probleem hebt kun je ook naar hem toe komen voor advies.
    Ondanks dit heeft hij een redelijk kort lontje, die bij zijn vrienden en familie wel ietsjes langer is. Zijn geduld is redelijk groot en dit raakt ook niet snel op. Wanneer hij je niet mag, of je hem net ontmoet kunnen zijn sarcastische opmerkingen niet missen. Hierdoor blijven de meesten ook weg bij hem. Wat hij oké vindt. Hij is niet de allergelukkigste, maar vindt het leven wel prima. En zal zich nooit terug trekken vol donkere tijden, maar die gewoon doorgaan tot het licht weer komt.

    x Geschiedenis x Isaac zijn ouders en twee van de drie oudere broers zijn omgekomen bij een woning brand. Op dit moment was hij bij zijn grootmoeder toen hij dit nieuws hoorde heeft hij weken niet met wie dan ook gepraat en heeft hij al het verdriet opgekropt. Hij was toen dertien jaar oud en wist niet hoe hij met dit moest omgaan. Zijn grootmoeder heeft toen voor praatsessies met een psycholoog gezorgd en hij moet eerlijk zijn; dit hielp hem. Maar hij had een leeg gevoel in zich en hij wilde wat voelen, hierdoor begon Isaac met zichzelf te snijden. Dit stopte onmiddellijk toen zijn grootmoeder dit ontdekte en hem naar een kliniek stuurde, waar hij op veertien jarige leeftijd zat en na een half jaar weg mocht.
    De kliniek heeft ervoor gezorgd dat Isaac weer oprecht lachte en na een maand bij zijn oma gewoond te hebben zijn ze naar Nederland verhuisd. Isaac had moeite met de taal, maar het is hem uiteindelijk deels gelukt. Al hij soms nog steeds Engelse woorden gebruikt gezien Nederlands te moeilijk voor Isaac is.

    x Extra x Hij is Engels en dit hoor je nog overduidelijk.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 9:33 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kan ik een meisje krijgen :Y)


    A horse of course

    everydee schreef:
    Kan ik een meisje krijgen :Y)

    Natuurlijk zet je erbij als ik beter wifi heb