• Mijn coach/mentor heeft me eerder in dit jaar al met de grond gelijk gemaakt. Toen heeft ze gezegd dat ik mijn opleiding niet ga redden omdat ik geen competenties (talenten in bv. luisteren/samenwerken) heb. Ik had haar ongelijk gegeven door mijn tentamens te halen. Alleen net kreeg ik mijn beroepsproductcijfer voor BP 5. Een 1 (die ik gelukkig mag ophalen). Maar toen stortte dus alles om me heen even in. Ik had ruim 20 uur aan die opdracht besteed. Dus ik zat er even doorheen en toen kon dat wijf niet laten om te zeggen 'Je kunt zien wie zwakke schakel is aan dit cijfer. De kans dat zij hun opleiding halen is niet al te groot want ze hebben geen inzet'. En toen ben ik weggelopen. En nu zie ik het allemaal niet meer zitten. Deze opleiding is mijn droom en ik werk zo hard maar op deze manier stort ik iedere keer in.

    Sorry voor mijn gezeik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is echt heel gemeen, je mentor moet je toch juist stimuleren?


    Your make-up is terrible

    Jeetje, wat een takkenwijf, zeg. Vertel het aan je ouders, haar leiding gevende desnoods de directeur van je school waar je de opleiding volgt. Laat haar merken dat je het gewoon niet pikt en dat als ze zulke dingen zegt er ook conseqeunties aan vast zitten


    Physics is awesome

    Ik heb ook zo'n leraar. Marketing was altijd mijn beste vak en was ook het vak wat ik het leukste vond. Maar met een leraar die zo cynisch en negatief als de pest is, is mijn motivatie naar een nulpunt gedaald. Hij zeikt toch alles alleen maar af.

    Gelukkig ben ik dan ook weer koppig en strijdlustig genoeg om hem eens even te laten zien dat niet alle studenten over één kam te scheren zijn. Laat die lerares dus lekker lullen en bewijs haar het tegendeel door de opdracht te herkansen met een goed resultaat en de opleiding te halen. En dan gaan wij eens even kijken wie er over een paar jaar op het podium staat te lachen als ze haar diploma krijgt (;


    Bored.

    Die mensen moeten je zoveel mogelijk ondersteunen, maar wat zij doet is je laten vallen. Ik vind dat echt niet normaal. Je kan op ze minst iemand een beetje hoop geven waardoor diegene weer een wat motivatie krijgt.
    :S

    Maar als deze opleiding echt jou droom is zou ik er gewoon voor gaan!
    En inderdaad die mentor eens even het tegendeel gaan bewijzen..

    Mijn economieleraar van de middelbare school was precies zo. Economie was één van mijn slechtste vakken en die kerel ging er ook maar voor het gemak vanuit dat ik niet over zou gaan.

    Ik heb kei en keihard gewerkt en uiteindelijk ben ik dat jaar overgegaan. Heerlijk, om dat dan aan die leraar mee te delen.

    Bewijs die trut het tegendeel en ga er voor! (: Laat je droom niet vertrappelen door zo'n mens, dat is ze niet waard. Als jij weet dat je het kunt, dan kun je het ook.


    ars moriendi

    Ik zou dit toch even melden bij een andere leraar/decaan/iemand ._.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    NeverEnough schreef:
    Die mensen moeten je zoveel mogelijk ondersteunen, maar wat zij doet is je laten vallen. Ik vind dat echt niet normaal. Je kan op ze minst iemand een beetje hoop geven waardoor diegene weer een wat motivatie krijgt.
    :S

    Maar als deze opleiding echt jou droom is zou ik er gewoon voor gaan!
    En inderdaad die mentor eens even het tegendeel gaan bewijzen..


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    Dat is echt heel gemeen, je mentor moet je toch juist stimuleren?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    B1A4 schreef:
    Ik zou dit toch even melden bij een andere leraar/decaan/iemand ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dit moet je echt melden bij je ouders en ook de directeur. Kan een waarschuwing worden of ontslag. Ik zal jouw mentor ontslaan als ik de directeur was, i mean, een mentor moet de leerlingen juist stimuleren, zij doet het helemaal verkeerd.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Over zoiets moet je echt eens met iemand anders gaan praten, iemand die boven je mentor staat; een teamleider, decaan, directeur of gewoon je ouders. Dat je mentor je niet mag kan natuurlijk, maar dan moet ze je nog steeds ondersteunen. Ze heeft het recht niet om je zo de grond in te boren. Ik meen het, klaag bij iemand.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geef dat kind lappen, seriously.

    Zo zou een leraar - en al helemaal een mentor - zich niet moeten gedragen.

    Ik had vorig jaar ook zo'n vervelende mentor, dus heb ik dit jaar een andere mentor aangevraagd. Dat scheelt een hoop, misschien kun jij dit ook doen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee even serieus. Melden bij de directie haalt eigenlijk vrij weinig uit, want wij hebben dé moeilijkste leraar wiskunde terwijl we maar een Humane Wetenschappen zijn (mensen kiezen die richting omdat daar heel weinig wiskunde is) en tja, wij hebben al duizend keer gemeld dat hij echt geen les kan geven, andere klassen doen dit ook en ze doen er niets aan dus ja :')

    is een mentor er niet voor om je juist te motiveren??

    Tsss srsly zij haalt al je zelfvertrouwen weg.

    Je kunt het best halen meid


    "Your life. Your choice. Think about what you want."