• Mijn coach/mentor heeft me eerder in dit jaar al met de grond gelijk gemaakt. Toen heeft ze gezegd dat ik mijn opleiding niet ga redden omdat ik geen competenties (talenten in bv. luisteren/samenwerken) heb. Ik had haar ongelijk gegeven door mijn tentamens te halen. Alleen net kreeg ik mijn beroepsproductcijfer voor BP 5. Een 1 (die ik gelukkig mag ophalen). Maar toen stortte dus alles om me heen even in. Ik had ruim 20 uur aan die opdracht besteed. Dus ik zat er even doorheen en toen kon dat wijf niet laten om te zeggen 'Je kunt zien wie zwakke schakel is aan dit cijfer. De kans dat zij hun opleiding halen is niet al te groot want ze hebben geen inzet'. En toen ben ik weggelopen. En nu zie ik het allemaal niet meer zitten. Deze opleiding is mijn droom en ik werk zo hard maar op deze manier stort ik iedere keer in.

    Sorry voor mijn gezeik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb zo'n biologielerares, ik heb echt een hekel aan haar. Vandaag gingen we bloedgroepen testen en bij mij werden alle antistoffen gewoon egale mengsels, dus vroeg ik haar wat dat was en toen reageerde ze heel overdreven zo van: '-zucht- Rebecca, jij wilt echt álles weten hè?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Dat is echt heel gemeen, je mentor moet je toch juist stimuleren?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Dat is echt heel gemeen, je mentor moet je toch juist stimuleren?


    -heb het verhaal niet gelezen-

    Nee, je mentor moet gewoon eerlijk zijn tegenover je en je vertellen wat je het beste wel en niet kunt doen. Dus niet je afzeiken, maar ook niet zeggen van;
    JA JE KAN HET, als de kans groot is dat je het niet aankan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.