• Ik verveel me en heb zin om gifs te maken, maar weet niet waarvan. Dus heeft iemand nog een klein stukje van een video waar je een gif van zou willen? Tell me, 'cause I'm bored and willing to make one (krul)

    What I need
    - Link naar de video, liefst youtube.
    - Tijd van het gewenste stukje.
    - Tumblr ja/nee (betekent dat ie onder de 500kb moet zijn, wil ie mooi werken -> kan mindere kwaliteit geven). En ik bedoel dat je 'm niet zelf post, maar als bijv. reactie gif gebruikt

    heheh...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Omg, als je da voor me zou willen doen eh..
    van da stukje waarin die gast in rode kleren helemaal in beeld komt, ergens in de 40 sec.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:24 ]


    Where words fail, music speaks

    0:02 - 0:40



    Tumblr.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:29 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Funnybot schreef:
    0:02 - 0:40



    Tumblr.

    ............da's 38 seconden --> heel veel frames, sorry, maar tumblr lijkt me dan onmogelijk wil 'ie goed werken ;o; 500kb limiet :c


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    B1A4 schreef:
    (...)
    ............da's 38 seconden --> heel veel frames, sorry, maar tumblr lijkt me dan onmogelijk wil 'ie goed werken ;o; 500kb limiet :c


    ok... 19 seconden, kan dat?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!


    2:09 tot 2:14 pleasee. Het hoeft niet op Tumblr.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.



    0:09-0:12


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson



    0:40-0:42, de kus eigenlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson



    0.59 - 1.01 & 2.13 - 2.20

    Voor op Tumblr. ^^

    Funnybot schreef:
    (...)

    ok... 19 seconden, kan dat?

    Ik kan 'm wel maken, of course, maar op tumblr overleeft ie het meestal alleen goed als 't 14 (of iets in die richting) frames zijn ;o; vandaar dat ze vaak met meer frames heel lelijk worden :c
    1 seconde is meestal zo'n 30 frames ~_~
    Onder de 10mb kan alles op tumblr, maar boven de 500kb staat hij stil en moet je hem ergens anders openen om hem bewegend te zien :B
    Zelfs tumblr kan soms gemeen zijn :c

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 2:32 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dus. Ik zat dit clipje te bekijken om een goed moment uit te zoeken en toen dacht ik: ja. Maar ALLES is zo perfect, hahaha.



    Maar ik hoef niets, haha. Wel cool dat je dat kan maken ;o.


    You treat me like a stranger and that feels so rough.

    Morsmordres schreef:
    Dus. Ik zat dit clipje te bekijken om een goed moment uit te zoeken en toen dacht ik: ja. Maar ALLES is zo perfect, hahaha.


    Maar ik hoef niets, haha. Wel cool dat je dat kan maken ;o.


    K-Pop <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morsmordres schreef:
    Dus. Ik zat dit clipje te bekijken om een goed moment uit te zoeken en toen dacht ik: ja. Maar ALLES is zo perfect, hahaha.

    Maar ik hoef niets, haha. Wel cool dat je dat kan maken ;o.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Annwfyn schreef:
    Bij de eerste moer je gewoon zien dat ze de cheque verscheurt
    De tweede; de ring in het glas gooit
    & de derde; dat ze dat dingetje rond haar nek aanraakt

    + I knoooohooow he's hot :Y)

    Dara die Minho dumpt; done :3




    Ja het is laat, nee ik kan niet slapen ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    aberforth schreef:

    0:10 als harry daar hangt te bungelen. -a- of is dat te kort?
    & dan van 0:14 tot 0:16 waar hij zegt 'for days to go & die lach erbij' (:

    Nee hoor, is perfect, haha~


    und


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    SwaggerApp schreef:
    - 5:19 t/m 5:21 (stukje van Kendall, blonde jongen) en 5:23 t/m 5:26 (stukje van Logan, de 2e jongen) en 5:26 t/m 5:27 (stukje van James, laatste jongen)
    - Tumblr: nope.
    Wil je het misschien ook in een pbtje sturen??

    They're done~
    Kendall;


    Logan;


    James;


    En zal ik doen :B

    -- zoals iedereen kon ik niet op quizlet en kon ik alles van pagina 2 niet zien... will make them z.s.m. (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo