• Duidelijk een zinloos en achterlijk liedje. Waarom?
    Ik begon vandaag ineens dat te zingen, gewoon één zinnetje. Omdat ik dat in mijn hoofd had.
    Zij zo: ''Oh, werkelijk, dat liedje?''
    Ik was dus al helemaal bang dat ze ging flippen. ''Sorry mevrouw.'' Grote glimlach.
    ''Maakt niet uit, maar dat liedje is werkelijk zo erg. Als jij je leven zo moe bent, hoef je ons daar niet mee lastig te vallen hoor. Ik zal een granaat voor je vangen en ik spring voor een trein voor je. Nou zeg. Lekker voorbeeld...''

    Oké het klinkt niet grappig, maar in de les was het wel heel grappig.

    Wie heeft er nog meer grappige uitspraken van leraren? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Had d'r laatst eentje, maar ben hem vergeten :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha, ik kreeg wel een grijns op mijn gezicht toen ik dat las.
    Haha ja. Een jongen van mijn klas schold een ander uit voor gay. En onze biologieleraar begon opeens van: "Wat is er erg aan gay zijn? Je hebt seks of je hebt verleidelijke gevoelens tegenover een man, terwijl jezelf ook een man bent en dat betekent dat je gewoon abnormaal bent." En toen zei die jongen: "OOOOOOH, je noemde iemand abnormaal!" De hele klas lag in een deuk en ik kreeg ook een grijns op mijn gezicht. Echt hóe die jongen het zei..


    We accept the love we think we deserve.

    ...
    Vaag
    Ik had wel iets grappigs
    mijn vriendin zat in rolstoel en komen we bij natuurkunde binnen. Zegt die leraar zo: "En loopt het nog op rolletjes Christel?"
    En in lachen. Gingen we het lokaal uit en ik duwde haar en zei hij zo
    Leerlingen 500 punten leraren 1000. Doei Christel doeii Motortje.
    Ik wordt gewoon motor genoemd :P
    maar toen hebben we echt gelachen...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Euhm...

    Leraar bio: "Wat doen jullie hier?" (we hadden les van m en stonden voor het lokaal te wachten.)
    Wij: "We hebben les van u."
    Leraar bio: "Oh. Ga maar naar de aula ofzo. Ik heb even betere dingen te doen." (Het was gewijzigd op t rooster..)


    We'd be forever young, think of it!

    Ik vind het best wel grappig klinken hoor =)
    Onze klas was heel druk aan het doen, en de leraar werd er een beetje gek van(A)
    leraar: Ik denk dat ik jullie maar een kalmerend middel moet geven
    zo'n jongen: (keihard geschreeuwt) XTC!!!!!
    leraar: dat heeft geen kalmerend effect.

    Echt op dat moment was het heel grappig, maar nu ik het zo zie klinkt het niet echt grappig


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Echt het stomste wat je kunt zeggen als leraar.
    ´Morgen hebben jullie proefwerk, zijn er nog vragen?'
    'Ja meneer, ik snap paragraaf 4 niet precies, kunt u dat nog een keer uitleggen?'
    'Nee, ik ben hier niet om uit te leggen, dat is jullie probleem, jullie zoeken het maar uit.'

    Dat was eigenlijk niet zo grappig, want toen had ik een 4..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    hahah wel grappig x)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    'De bevalling mijn vrouw was moeilijk. Ze had heel gespierde bekkens waardoor................ *vies lang verhaal*'

    Dat was vooral vies en niet zo grappig.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    *jongen komt klas binnen lopen en geeft agenda aan andere jongen*
    leraar: what are you doing in my classroom? Should you don't do somethin first?
    andere jongen: pay taxes!
    oke, klinkt nogal dom, maar toen was het grappigxD


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Neh, mijn leraren zijn saai --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fides schreef:
    'De bevalling mijn vrouw was moeilijk. Ze had heel gespierde bekkens waardoor................ *vies lang verhaal*'

    Dat was vooral vies en niet zo grappig.

    wtf, welke leraar was dat:|

    Wij hadden een keer tijdens bio dat iedereen heel vrolijk was en iemand begon: 'Dans jij met mij dan dansen wij ons samen blij' te zingen, het hele lied, en iedereen deed mee. Zelfs de lerares. Die deed alsof ze dirigent was. Daarna zei ze, 'oke, nu beginnen we met de les.' Begint een jongen keihard: 'Er staat een paard in de gang!' te zingen. Iedereen lachen en meedoen, was best wel grappig :')
    Op dat moment was het heel grappig (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wij hebben zegmaar met Engels dat we teksten lezen en daarbij opdrachten moesten maken. En we hadden het over tienerouders. En toen moesten we per groepje vertellen wat we vonden. En een jongen die had een vriendin in Zwitserland ofzo. Dus hij zegt zo: "Als mijn vriendin zwanger zou worden..." Lerares: Maar je hebt het toch uitgemaakt?"
    "Eh, ja" -leerling gaat verder met verhaal-. Oké, het klonk niet grappig, maar zoals mijn docent het zei x'D


    To live would be an awfully big adventure

    In de pauze
    < Elena? Heb jij chocola
    > Ja juf -neemt hap-
    < -kijkt jaloers-
    > Wilt u ook een stukje? -bied aan-
    < JAAAAHAHAHAHHAAH -rent naar me toe
    en ze is echt heeeeeel dik, het zag er zo stom uit HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    LOL.
    Nou, we zaten bij Frans, en zo'n meisje uit mijn klas vroeg of je een woord op een bepaalde manier moest uitspreken. Hele discussie enzo. Toen zei onze lerares van: 'Wie heeft er nou gestudeerd? Jij of ik?'
    Ze zei toen niks meer en toen zei mijn lerares: 'Zie je wel? Ik heb je gewoon uitgedist.'

    Ik: Wtf? x'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    SSSoep schreef:
    LOL.
    Nou, we zaten bij Frans, en zo'n meisje uit mijn klas vroeg of je een woord op een bepaalde manier moest uitspreken. Hele discussie enzo. Toen zei onze lerares van: 'Wie heeft er nou gestudeerd? Jij of ik?'
    Ze zei toen niks meer en toen zei mijn lerares: 'Zie je wel? Ik heb je gewoon uitgedist.'

    Ik: Wtf? x'D


    Haha, hier moest ik om lachen!


    "Well, well. Look who we've got here!"