• Ik verveel me en heb zin om gifs te maken, maar weet niet waarvan. Dus heeft iemand nog een klein stukje van een video waar je een gif van zou willen? Tell me, 'cause I'm bored and willing to make one (krul)

    What I need
    - Link naar de video, liefst youtube.
    - Tijd van het gewenste stukje.
    - Tumblr ja/nee (betekent dat ie onder de 500kb moet zijn, wil ie mooi werken -> kan mindere kwaliteit geven). En ik bedoel dat je 'm niet zelf post, maar als bijv. reactie gif gebruikt

    heheh...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Funnybot schreef:
    0:42 tot 0:45:

    Voor Tumblr.

    duduum


    Hope you like it :3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    1:10 tot 1:15 :3

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 20:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    B1A4 schreef:
    (...)
    duduum


    Hope you like it :3


    Bedankt!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Giants schreef:
    2:09 tot 2:14 pleasee. Het hoeft niet op Tumblr.

    Klaar :3 hij is aardig groot hoor ;o


    Wat heeft zij een mooie stem btw ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hoeft niet meer.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 0:38 ]


    00.29 - 00.32. En hij is voor tumblr, om dat gapende gat in mijn theme weg te krijgen xd. In ieder geval, dank je dat je zoiets wilt doen (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Heb je de mijne al gezien? :3
    Want I would love to have them.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:


    0:09-0:12

    'k Hoop dat ik hem bij de goede stukken heb laten beginnen en eindigen, want de overgangen gingen nogal snel~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kan je er ook een kleuren filter over heen gooien? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Kan je er ook een kleuren filter over heen gooien? :3

    Hoe bedoel je kleuren filter? Dat het een tint heeft?
    wlekfj ik faal

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:35 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    B1A4 schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je kleuren filter? Dat het een tint heeft?
    wlekfj ik faal


    Ja, Oké nja toch bedankt (':


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Ja, Oké nja toch bedankt (':

    Eh......ik snap het niet meer ~_~
    Dat er 1 kleur wel is en de rest zwart/wit of wlefjwf ik ben een nieuwsgierig persoon


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    B1A4 schreef:
    (...)
    Eh......ik snap het niet meer ~_~
    Dat er 1 kleur wel is en de rest zwart/wit of wlefjwf ik ben een nieuwsgierig persoon


    Nou, ik wou een gif voor op mijn profiel, & dan van brick by boring brick (liedje van Paramore). Alleen het rood staat daar niet mooi bij dus dacht ik aan een kleurenfilter van donkerblauw zodat het er wel bij paste, dus vroeg i of je dat kon ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Nou, ik wou een gif voor op mijn profiel, & dan van brick by boring brick (liedje van Paramore). Alleen het rood staat daar niet mooi bij dus dacht ik aan een kleurenfilter van donkerblauw zodat het er wel bij paste, dus vroeg i of je dat kon ^-^

    Ooh ok~ Ja, ik kan 't eventueel wel donkerblauw maken. Zoals dit dus, maar dan blauw (krul)? Origineel > met een kleeeiinnn beetje een licht bruin-achtige tint. 't is zoenende Bieber, just so you know.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hmmm... nou je kunt het proberen :'D Mij lijkt het leuk.


    1.30- 1.42
    Als dat niet te lang is C:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."