• Kijk een piercing in je gezicht is wel super coewl en ziet er gaaf uit maar ik durf het niet aan in verband met later. Als ik straks ga soliciteren voor een baan ofzo en ze zien dat ik piercings in mijn gezicht heb zullen ze mij nooit aannemen! En daar bn ik dus bang voor, nu is het allemaal wel leuk maar alter hb je er misschien problemen mee...
    Ik hb trouwens wel een navel piercing!^^
    **xoxo hvj <3


    Tears are crashing out of my eyes

    ach boeiend x] ik neem wel een nepringetje dan hoor^^


    Lalalalalalalala.

    Agh ik bn ook happy zonder lip piercing ofzo! =P


    Tears are crashing out of my eyes

    heb je eens naar tatoo tales gekeken. benjami maden ofzo (et :lief van poaris hilton) die heeft kei veel tatoo's en hij zei. 'als je tatoo's hebt (of in dit geval piercings) moet je accepteren dat je sommige jobs niet kan doen. dat wil niet zeggen dat je dan nooit een job zal hebben integendeel. je zal een job krijgen die je graag zal doen. net omdat je tatoo's (piercings) hebt.' allee, daar kwam het op neer. en ik heb een wenkbrauw, lip en tongpiercing. niemand dat er wat van zegt. dus ja, doe gewoon als je het echt wil. en je kan je piercing er ook steeds weer uithale he (K)


    Over dat eerste stuk even hé.
    Hun zijn artiesten! Artiesten kunnen eruit zien hoe ze zelf willen! ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Het is eigenlijk een vorm van discriminatie om mensen met piercings in het gezicht niet aan te nemen.
    De reden waarom je die baan niet zou krijgen moet iets zijn van: je kan het niet aan, of we hebben een geschiktere. Niet je hebt piercings. Het gaat erom dat je je werk gewoon goed doet.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ach boeiend x] ik neem wel een nepringetje dan hoor^^

    Dat is hiip!^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Het is eigenlijk een vorm van discriminatie om mensen met piercings in het gezicht niet aan te nemen.
    De reden waarom je die baan niet zou krijgen moet iets zijn van: je kan het niet aan, of we hebben een geschiktere. Niet je hebt piercings. Het gaat erom dat je je werk gewoon goed doet.

    Idd, het is eigenlijk discriminatie! Maar zo zit deze shit wereld wel in elkaar! --' Welke stomme volwassene verzint er nou zo iets?!


    Tears are crashing out of my eyes

    Het is eigenlijk een vorm van discriminatie om mensen met piercings in het gezicht niet aan te nemen.
    De reden waarom je die baan niet zou krijgen moet iets zijn van: je kan het niet aan, of we hebben een geschiktere. Niet je hebt piercings. Het gaat erom dat je je werk gewoon goed doet.


    [/mee eens]


    Lalalalalalalala.

    Ik ken maar 1 baan waar het zowieso niet mag en vor de rest mag het wel.
    En soms is het voor je eigen veligheid.
    En whatever dan blijf je je hele leven van je krantenwijkje leven je bent happy =]


    Sja ^^ tot dat ik me eige zaak heb kan ik heus leven van een krantenwijk hoor :3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik krijg spontaan weer rugpijn als ik aan 'krantenwijk' denk! Ö


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)Het is eigenlijk een vorm van discriminatie om mensen met piercings in het gezicht niet aan te nemen.

    De reden waarom je die baan niet zou krijgen moet iets zijn van: je kan het niet aan, of we hebben een geschiktere. Niet je hebt piercings. Het gaat erom dat je je werk gewoon goed doet.


    Daar ben ik niet helemaal mee eens.
    Als jij verpleegster wilt worden moet jij het niet flikken om met een lippiercing aan te komen! Het gaat om de hygiene.
    En je hebt ook banen waar het helemaal niet netjes staat.. bijv bij bedrijven enz.
    Dat het een soort van discriminatie is vind ik niet. Als jij weet dat ze mensen niet aannemen met piercings en jij vertikt het hem eruit te halen heb je er niks te zoeken.
    Jij kiest nou eenmaal of je een piercing wilt of niet, het heeft gewoon gevolgen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Daar ben ik niet helemaal mee eens.
    Als jij verpleegster wilt worden moet jij het niet flikken om met een lippiercing aan te komen! Het gaat om de hygiene.
    En je hebt ook banen waar het helemaal niet netjes staat.. bijv bij bedrijven enz.
    Dat het een soort van discriminatie is vind ik niet. Als jij weet dat ze mensen niet aannemen met piercings en jij vertikt het hem eruit te halen heb je er niks te zoeken.
    Jij kiest nou eenmaal of je een piercing wilt of niet, het heeft gewoon gevolgen.
    Hmm okee, dat is zo. De banen waar je veel in contact komt met de klanten, moet je sowieso netjes voor zijn.
    Maar als het gaat om kantoorbanen is het wel discriminatie.
    Mensen moeten er maar mee leren leven dat sommige er anders uit zien, met piercing of zonder piercing, zwart of wit.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Drm doe ik het dus toch neit!^^


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Daar ben ik niet helemaal mee eens.
    Als jij verpleegster wilt worden moet jij het niet flikken om met een lippiercing aan te komen! Het gaat om de hygiene.
    En je hebt ook banen waar het helemaal niet netjes staat.. bijv bij bedrijven enz.
    Dat het een soort van discriminatie is vind ik niet. Als jij weet dat ze mensen niet aannemen met piercings en jij vertikt het hem eruit te halen heb je er niks te zoeken.
    Jij kiest nou eenmaal of je een piercing wilt of niet, het heeft gewoon gevolgen.
    idd ik geef je gelijk

    (...)Hmm okee, dat is zo. De banen waar je veel in contact komt met de klanten, moet je sowieso netjes voor zijn.
    Maar als het gaat om kantoorbanen is het wel discriminatie.
    Mensen moeten er maar mee leren leven dat sommige er anders uit zien, met piercing of zonder piercing, zwart of wit.


    Ja bijv. die banen waar je mensen moet bellen vind ik onzin dat je daar niet wordt aangenomen met piercings! Je zit toch achter een schermpje en steeds aan de telefoon.

    Hmmm. Tsja. daar heb je gelijk in.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Gewoon Kort maar Krachtig

    DEZE WERELD IS ONEERLIJK!!