• Oh wow, eight people online! Just watch this, it's 3:17 am.
    GlaDOS maakt iedereen blij.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nu is er maar 1 iemand online :3


    Let the Night embrace you

    5~*O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik geraakte ni op Q zoals iedereen precies ^^ =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wow. eerst 1, toen opeens 171 D:

    3 bij mij. Eentje daarvan stond tussen de leden die online waren lijst. En ik zelf sta er niet bij

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 19:03 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    344


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowDash schreef:
    3 bij mij. Eentje daarvan stond tussen de leden die online waren lijst. En ik zelf sta er niet bij



    Dat ziet er zeer logisch uit :W.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat ziet er zeer logisch uit :W.


    Helemaal als je bedenkt dat ik die foto heb genomen, maar niet in de lijst sta!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Helemaal als je bedenkt dat ik die foto heb genomen, maar niet in de lijst sta!


    Had ik laatst ook toen ik me 's nachts verveelde; was gewoon online maar er stond niemand in de lijst. Duistere zaken, duister o__o


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Had ik laatst ook toen ik me 's nachts verveelde; was gewoon online maar er stond niemand in de lijst. Duistere zaken, duister o__o


    Ze ontkennen ons bestaan! Ze gaan ons uitmoorden D:


    quidquid excusatio prandium pro

    391


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    391


    Jajaja, quizlet doet het ook al lang weer xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Helemaal als je bedenkt dat ik die foto heb genomen, maar niet in de lijst sta!

    Die lijst update eens in de 5 minuten ;) Kan dus even duren voor je naam verschijnt.


    Bored.

    nu 390xd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowDash schreef:
    3 bij mij. Eentje daarvan stond tussen de leden die online waren lijst. En ik zelf sta er niet bij



    Me!

    Maar dat had ik dus ook.

    1 persoon in de online list, terwijl 5 vrienden online waren. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.