• Over activiteiten rondom Sinterklaas. En dan op een kinderdagverblijf met kinderen van 0-4 jaar. Ik ben beetje idee loos namelijk (no_chears)

    Ik heb al pepernoten bakken en pieten mutsjes maken, maar heb meer dingen nodig.


    -

    whaha XD ik moet voor school al een activiteiten boekje maken voor een kinderdagverblijf XD gelukkig is mijn thema winter xd


    kleurplaat inkleuren ?
    verfen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Schoentjes knutselen en die voor een openhaard zetten?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tekenen, film kijken, verhaal voorlezen, spelletjes spelen, ehm....

    Tekeningen maken voor sinterklaas, schoen zetten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Van die goedkope nepklompjes kopen en ze die laten versieren om ze daarna te zetten? *O*
    Jou als klimpaal gaan gebruiken(pirate)


    Let it come and let it be

    Toen ik vorig jaar bij een kinderdagverblijf stage liep ben ik dus ook gewoon pepernoten gaan bakken. Voor de rest heb ik allerlei kleurplaten uitgeprint voor ze, en ik heb bij de C1000 toen meerde van die schoentjes gehaald die je dan kunt vouwen en inkleuren enzo. Ik denk dat je die ook wel op internet kunt vinden. Je kunt ook nog even op internet kijken naar pietenspelletjes enzo, er is echt heel erg veel te vinden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Counterpoise schreef:
    Van die goedkope nepklompjes kopen en ze die laten versieren om ze daarna te zetten? *O*
    Jou als klimpaal gaan gebruiken(pirate)

    Ze zien me al als een klimpaal :'D


    -

    Dat heb ik vorig jaar moeten doen.. heb me bezig gehouden met een sinterklaas verhaal schrijven om voor te lezen, haha!


    Believe in yourself.

    Genius schreef:
    (...)
    Ze zien me al als een klimpaal :'D

    Mag ik er tussen gaan zitten en meedoen? *O*


    Let it come and let it be

    Brute schreef:
    Tekenen, film kijken, verhaal voorlezen, spelletjes spelen, ehm....

    Ja zulke dingen had ik ook wel bedacht, maar dan is het van wát gaan ze tekenen enzo :'D

    @de rest: bedankt allemaal (bloos)


    -

    Oeh, oeh, Pieten Diploma halen? *O*


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    (...)
    Ja zulke dingen had ik ook wel bedacht, maar dan is het van wát gaan ze tekenen enzo :'D

    @de rest: bedankt allemaal (bloos)

    Kleurplaten? :Y)

    Of van dat doorzichtige gekleurde papier kopen en dan van karton huisjes maken en dan met van die watjes sneeuw erop maken en raampjes erin maken en het gekleurde papier ervoor hangen en dan een kaarsje erachter :3


    SLOAN.

    Pietendiploma?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Mag ik er tussen gaan zitten en meedoen? *O*

    Nee dat is teveel :C


    -