• Zoals je misschien gemerkt hebt, was Q vandaag de hele dag uit de lucht.

    Wat was er gebeurd
    Vannacht hadden de harde schijven die in de server zitten het begeven. Het lukte niet om de server weer opnieuw op te starten.

    Waren we bijna alles kwijt geweest?
    Gelukkig niet. Elke week maak ik trouw een reservekopie van alle verhalen, topics, pb's etcetera. Nu weet ik weer waarom :)

    Ik vind het maar eng. Kan ik al mijn werk kwijtraken?
    We doen ons uiterste best om die kans zo klein mogelijk te maken. We houden de server goed in de gaten en maken regelmatig backups. Toch raad ik iedereen aan om bijvoorbeeld in Word een reservekopietje van je werk te maken. Goldmembers hebben trouwens de optie om via Q een backup te maken.

    Vandaag heb ik me de hele dag verveeld! Eikels!
    Ga ook websites bouwen. Je verveelt je geen moment meer :P


    Dit is mijn signature...

    Counterpoise schreef:
    Ik begon al te vrezen voor mijn stories :"D

    By the way, Rutger? Had dit misschien iets te maken met de filters van de GM's? Aangezien een vroeger filter is verwijdert wegens de snelheid/veiligheid van de site (toch)? :3

    Nee hoor, deze crash staat helemaal los op wat er op Q gebeurt. Soms kappen computers er gewoon mee (no_chears)


    Dit is mijn signature...

    Oh en Rutger, je zei dat je elke week een back-up maakt, maar kan het zijn dat er ook stories verdwenen zijn die pas na die back-up zijn gemaakt?

    En na zo'n dag zonder Q. zie je heel goed wie er allemaal verslaafd zijn aan Quizlet xD Ik bijv. :X


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik verveelde me inderdaad! :P


    Are you looking down upon me, are you proud of who I am?

    Idd kreeg last van afkickverschijnselen. Die laatste opmerking is gwn geweldig. Go rutger (Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Rutger schreef:
    (...)
    Uiteraard hebben we al een dedicated server (Y)

    Een dedicated hoort er toch niet zo vaak en zo lang uit te liggen? :O


    Bored.

    Sorry ik heb niet eens wat gemerkt:$

    Maar toch heel erg bedankt dat alles het weer doet(flower)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    oefffff!!!!! gelukkig.

    Gelukkig was ik toen niet thuis de hele dag





    THANKS



    en spotgaai:Je hebt gelijk.IK BEN VERSLAAFD echt geluk dat ik toen nie thuis was!!!!xD

    GO QUIZLET!!!!(yeah)(hoera)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 11:17 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Gelukkig is het weer gemaakt. Maar toen heb ik wel lekker geleerd in de middag, was goed voor mij. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik was die dag niet op Q, dus heb er niks van gemerkt. Maar mijn vriendin (Chandler) kreeg al afkick verschijnselen xD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Agape schreef:
    Haha ik leefde in angst omdat het zo hard leek op die vorige crash :'-) Maar jeetje droge kous dat je eigenlijk bent.


    En je nam mij mee in die angst :'D jeetje. Maar goed dat alles in orde is


    Olive

    Dankjewel Rutger! _O_


    They were never in fact homeless

    Rutger schreef:
    (...)
    Nee hoor, deze crash staat helemaal los op wat er op Q gebeurt. Soms kappen computers er gewoon mee (no_chears)

    Oh, oké (bloos)


    Let it come and let it be

    Daaang ik had zo een lang hoofdstuk geschreven maar omdat hij niet geactiveerd is ben ik alles kwijt *__* En zo slim geweest vr geen kopie te hebben xD Suuuucks~


    No sacrifice, No victory

    Spotgaai schreef:
    En na zo'n dag zonder Q. zie je heel goed wie er allemaal verslaafd zijn aan Quizlet xD Ik bijv. :X


    *Steekt hand op*


    26 - 02 - '16