• Zoals je misschien gemerkt hebt, was Q vandaag de hele dag uit de lucht.

    Wat was er gebeurd
    Vannacht hadden de harde schijven die in de server zitten het begeven. Het lukte niet om de server weer opnieuw op te starten.

    Waren we bijna alles kwijt geweest?
    Gelukkig niet. Elke week maak ik trouw een reservekopie van alle verhalen, topics, pb's etcetera. Nu weet ik weer waarom :)

    Ik vind het maar eng. Kan ik al mijn werk kwijtraken?
    We doen ons uiterste best om die kans zo klein mogelijk te maken. We houden de server goed in de gaten en maken regelmatig backups. Toch raad ik iedereen aan om bijvoorbeeld in Word een reservekopietje van je werk te maken. Goldmembers hebben trouwens de optie om via Q een backup te maken.

    Vandaag heb ik me de hele dag verveeld! Eikels!
    Ga ook websites bouwen. Je verveelt je geen moment meer :P


    Dit is mijn signature...

    Fijn dat ie het weer doet!:P(Y)


    big bob daaaaaaaaaady

    Ik schrok me te pletter toen mijn geliefde Q het niet deed! Blij dat alles weer goed is (dance)
    Bedaankt Rutger! Wat zouden we toch zonder jou moeten? :P


    Don't run away for your dreams, follow them!

    Rutger schreef:
    Zoals je misschien gemerkt hebt, was Q vandaag de hele dag uit de lucht.

    Wat was er gebeurd
    Vannacht hadden de harde schijven die in de server zitten het begeven. Het lukte niet om de server weer opnieuw op te starten.

    Waren we bijna alles kwijt geweest?
    Gelukkig niet. Elke week maak ik trouw een reservekopie van alle verhalen, topics, pb's etcetera. Nu weet ik weer waarom :)

    Ik vind het maar eng. Kan ik al mijn werk kwijtraken?
    We doen ons uiterste best om die kans zo klein mogelijk te maken. We houden de server goed in de gaten en maken regelmatig backups. Toch raad ik iedereen aan om bijvoorbeeld in Word een reservekopietje van je werk te maken. Goldmembers hebben trouwens de optie om via Q een backup te maken.

    Vandaag heb ik me de hele dag verveeld! Eikels!
    Ga ook websites bouwen. Je verveelt je geen moment meer :P



    Fijn dat Quizlet het weer doet! Maar hoe bouw je dan zo'n website? Zit ik op de computer, dan zoek ik bijna altijd naar hoe je een site maakt! :S

    @hierboven: Dan stuur je even een pb, in plaats van te bumpen.


    "Well, well. Look who we've got here!"