• Nicol is dus weer depressief [wat heel mis. juul wel gemekrt heeft als se der Mobiel aan heb]

    ik heb fckin rusie met myn ma en mag eigenlyk niet agter de comp,naar buiten of praten met myn vriendinnen ;l mr myn ma is nu weg en dus magk er vn myn pappa op. ik heb al rusie met da mens sinds ik terug ben van school. ik heb gehuild,geschreeuwd en ben zelfs weer over zelfmoord gaan nadenken. oke het klinkt heel dramatisch maar is ben denk ik een klein beetje Suicidaal :$ dat merk ik tenminste wel een beetje. want bij elke ruzie krijg ik gewoon drang om mezelf wat aan te gaan doen. ik weet dat het fout is. ik heb in plaats van een mes of schaar te pakken mijn pen gepakt en ben gaan schrijven. uit eindelijk si het meer een soort afscheidsbrief geworden met al mijn gedachtes derop.

    ik vind het trouwens ook vreselijk voor mijn vader dat ik ruzie heb want elke x als dat gebeurd kaffert mijn ma mijn vader helemaal uit.
    en het is egt een schat van een man. en stiekem hoop ik dus dat se gaan scheiden en dat ik dan bij mijn vader mag blijven wonen want ik kan gewoon niet opschieten met myn moeder


    We can only learn to love by loving.

    OMG dat heb ik soms ook wel hoor van die gedachtes dat ik uit het dakraam wil springen ofzo!! maar wat ik dan doe is gewoon met onzinnige dingen gooie om me woede af te reageren of liedjes/gedichte/verhalen schrijven over de dingen die gebeurenn.

    waarom is dit te herkenbaar.... ik heb 3 van die brieven in mijn bureau la liggen.... sterkte met alles wat nog gaat gebeuren (flower)

    XxX

    OMG dat heb ik soms ook wel hoor van die gedachtes dat ik uit het dakraam wil springen ofzo!! maar wat ik dan doe is gewoon met onzinnige dingen gooie om me woede af te reageren of liedjes/gedichte/verhalen schrijven over de dingen die gebeurenn.


    dude ik had myn raamlos en ik sat dus op dat geval [wetnie meer hoehet heet] en heb er al paar x aangedacht om te springe maar das veelste laag. en ben toen mr gaan schrijve..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dude ik had myn raamlos en ik sat dus op dat geval [wetnie meer hoehet heet] en heb er al paar x aangedacht om te springe maar das veelste laag. en ben toen mr gaan schrijve..


    Ja dat heb ik ook dan denk ik weer aan de mensen die ik ga missen weetje.., Maar schrijven is ook veel beter ik ben ogv 1 week geleden mijn vriendin kwijtgeraakt en denk nu ook heel anders over de dood.. Ik heb mezelf BELOOFD dat ik nooit meer zelfmorrd gedachtes in me hoofd zou halen..

    (...)

    Ja dat heb ik ook dan denk ik weer aan de mensen die ik ga missen weetje.., Maar schrijven is ook veel beter ik ben ogv 1 week geleden mijn vriendin kwijtgeraakt en denk nu ook heel anders over de dood.. Ik heb mezelf BELOOFD dat ik nooit meer zelfmorrd gedachtes in me hoofd zou halen..


    alsik denk aan de mensen die me gaan missen dat sijn er niet egt veel : myn 2 bf's,wa lui van quizlet,Niek & Rob..en myn pa

    ik ben nog nooit iemand aan zelfmoord kwijt geraakt.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    alsik denk aan de mensen die me gaan missen dat sijn er niet egt veel : myn 2 bf's,wa lui van quizlet,Niek & Rob..en myn pa

    ik ben nog nooit iemand aan zelfmoord kwijt geraakt.


    Ja dat denk je maar die mensen die je gepest hebben of in je klas zitten zullen ook KPOT zijn Maar blijf noumaar gewoon schrijven z] das gewoon veel beter !!! <3

    sure.. die lui geven fcking nix om my.. ik word gewoon fcking door mijn eigen famillie uitgescholden en stuff like that ;l


    We can only learn to love by loving.

    Jah ik heb ook soms GWN het ged8t om zelfmoord te
    plegen en dan schryf ik het ook gwn op maar , Jah.. ALs je nu eenmaal niet kan opschieten mt je
    Moeder , als je voelt dat er weer ruzie gaat vn komen ga je gwn wg , dan vermyd je tog al het geschreeuw en geruzie .. x'3 Alleszins je mag gn zelfmoord plegen
    want jy mag zow niet wg

    Als je eens alls kwyt wil ik zal er altyd zyn om te luisteren x'D


    A. ikmisje.

    Ö iedereen met plannen

    GEWOON NIET DOEN, WANT DAAR ZIJN JULLIE VEEL STE LIEF VOOR (A)

    xoxo.

    Ö iedereen met plannen

    GEWOON NIET DOEN, WANT DAAR ZIJN JULLIE VEEL STE LIEF VOOR (A)

    xoxo.


    wete we we sijn lief [/srry da was gijs brecht myn ego n_n]
    weetjei k word altijd weer vrolyk van Q alsk depri ben :D


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    wete we we sijn lief [/srry da was gijs brecht myn ego n_n]
    weetjei k word altijd weer vrolyk van Q alsk depri ben :D


    x'3 ohja?

    Bij mij ligt eraan wát voor quizjes ik maak..
    Je hebt ook van die zielige waar bijf Bill zelfmoord wil plegen. En dát is sneeuu *-*

    Maar mensjes die eraan denken, níet doen, anders kom ik persoonlijk iemand terughalen
    (wijze les van mij(A))

    (...)

    x'3 ohja?

    Bij mij ligt eraan wát voor quizjes ik maak..
    Je hebt ook van die zielige waar bijf Bill zelfmoord wil plegen. En dát is sneeuu *-*

    Maar mensjes die eraan denken, níet doen, anders kom ik persoonlijk iemand terughalen
    (wijze les van mij(A))


    ^^ ik sit altijd dan gwoon op het forum te rotzooie wordk blij van n_n

    ^^ whaha je klink als mijn bf die segt altijd alsk seg dak dood wil ''ALS JE HET WAAGT IK KOM JE FCKING PERSOONLIJK TERUG HALE!'' n_n


    We can only learn to love by loving.