• Hoiii!

    Ik zit al dagen met een idee in mijn kop & nu pas plaats ik het maar :)

    Het idee is dus:
    Dat je kan kiezen welke onderwerpen je bij de Actieve topics ziet.
    Bevoorbeeld iemand is een TH hater ofzo en die wil geen TH topics zien dat ie dat dan kan instellen.

    Snappie? xD

    x


    Let the Night embrace you

    Gaat dat dan niet sloooooom worden?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Sorry!!

    Ik heb het topic dubbelgeplaatst o.O


    Let the Night embrace you

    Oké dus als ik het niet verkeerd begrijp wil je dus bedoelen dat ze dan alléén dingen willen zien bijvoorbeeld ZONDER TH? Dan kunnen ze toch gewoon op het dingentje van 'forum' klikken en dan een ander onderdeel van het forum kiezen, zonder TH? Schiet me niet af als ik je verkeerd heb begrepen hé ^^


    Tanya is de beste.

    Nee niet zo'n goed idee vind ik. Nergens voor nodig eigenlijk. Zo is't beter.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sorry!!

    Ik heb het topic dubbelgeplaatst o.O

    Is goed gekomen, heb de andere verwijdert :D
    *Vreugdedansje*


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Is goed gekomen, heb de andere verwijdert :D
    *Vreugdedansje*


    Dankee :D

    Nou ik bedoel dus eigenlijk, als iemand geen suggesties & muziek wil zien bij actieve topics dat ie kan instellen dat ie het ook niet ziet :$

    Ik vind die promotie vreselijk irritant maar de andere onderwerpen niet en mocht het kunnen zou ik ook enkel die Promotie wegdoen :$


    Let the Night embrace you

    Nee, vind ik geen goed idee. Dan kijken diegene maar in de aparte forums zelf, daar zijn ze tenslotte voor. ^^

    Dus, sorry, maar ik ben tegen. (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ben ook tegen. Als je bepaalde onderwerpen in het forum niet leuk vind, dan lees je die gewoon niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Idd!
    [/slotje]
    wmod xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    nergens voornodig.
    En als je de topic's van th niet wilt zien dat moet je op de ToHo filter klikken.


    I need you like a heart needs a beat