• Ik moet dus een verhaal schrijven van 800/900 woorden Maximum 1500 woorden! Maar ik heb totaal geen tijd, want ik moet er nog 2 schrijven.

    Dus er is een jongen en die speelt in een game maar hij wilt uit de tv 'ja dat kan' en dan komt hij uit de tv maar zijn ouders mogen dat niet zien, dus hij moet heel voorzichtig zijn. En dan gaat hij naar buiten en daar ontmoet hij mensen enso, en daar ziet hij ook een leuk meisje, ze gaan wat verschillende dingens doen en dan is het weer tijd om in die game tegaan...

    Oke klinkt misschien heel stom maar je mag vast iets er bij verzinnen? Het mag btw een beroemde persoon zijn ofso.

    Wie wilt dit alsjeblieft doen? Ik kan die persoon in de spotlight zetten als die het dan wilt. Ik zou je echt dankbaar zijn. En euh hij moet tegen morgen af zijn.. Meer details nodig? vraag maar.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 12:57 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik wil wel, maar ik snap het niet helemaal..

    Ik kan het voor je proberen, maar verwacht er niet veel van.


    Let it come and let it be

    Starkiller schreef:
    Ik wil wel, maar ik snap het niet helemaal..

    Nou kijk, er is een jongen en die speelt in een game. Maar hij wilt de normale wereld is zien. Dus hij wilt uit de tv kruipen, dus hij doet dat maar net op dat moment komen er ouders van van een kind binnen die daar wonen. Dus hij springt dus vlug uit de tv en verstopt zich ofso. En als hun weg zijn gaat hij langzaam staan. Hij kende dit alles helemaal niet. Hij kende alleen zwaarden enso. Maar meubels? en auto's? Hij gaat langzaam naar buiten en daar ziet hij mensen lopen. Die zijn natuurlijk wel normaal maar in zijn game spreken hun code taal en in de echte wereld natuurlijk niet. Hij gaat naar een soort park en daar komt hij mensen tegen die tegen hem begonnen tepraten.. Hij verstond het wel een beetje, dus hij maakt kenis en dan gaan hun wat dingens doen ofso, en dan word het savonds en moet hij weer in die game gaan.. Snap je nu?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het doet mij denken aan die jonge in Piraaten eiland van op Ketnet vroeger.
    En dat die zus,klein zusje en broertje in die game geraken.
    En dan daar vast zitten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Counterpoise schreef:
    Ik kan het voor je proberen, maar verwacht er niet veel van.

    Probeer maar! Als iemand het maar voor mij wilt doen, ik heb echt totaal geen tijd en moet tussen door ook nog op mijn neefje passen. En oh als jullie het alle 2 willen doen? zet ik jullie wel alle 2 in de spotlight ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waarvoor moet je dat eigenlijk schrijven dan? ;o Want ik zou 't wel willen, maar bij mij wordt alles altijd langer dan het aantal toegestane woorden -.-


    “Love is a contradiction.”

    Eastwick schreef:
    Waarvoor moet je dat eigenlijk schrijven dan? ;o Want ik zou 't wel willen, maar bij mij wordt alles altijd langer dan het aantal toegestane woorden -.-

    Voor school, euhm het mag maximum 1500 woorden zijn. Het moet wel tegen morgen klaar zijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik wil het best proberen, maar heb t best wel druk. Wanneer moet je hem afhebben?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Dus wie wilt het nu doen voor mij? (bloos)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Latios schreef:
    Ik wil het best proberen, maar heb t best wel druk. Wanneer moet je hem afhebben?

    Morgen, moet maandag afgeven.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Divion schreef:
    (...)
    Voor school, euhm het mag maximum 1500 woorden zijn. Het moet wel tegen morgen klaar zijn.

    Hm, ik zie nu dat je al twee mensen hebt, zal ik 't anders maar gewoon aan die twee overlaten? :3 Verder veel succes ermee dan!


    “Love is a contradiction.”

    Zoiets ongeveer?

    De verwarrende kleuren en voorbijflitsende beelden maakte me duizelig. Ik drukte mijn zwaard tegen mijn borst uit bescherming. Ik had er genoeg van, mensen aan de andere kant dachten mijn lichaam in hun bezit te hebben. Vanuit mijn ooghoeken zocht ik een uitweg, een zwart gat. Iets wat me vrijheid kon bieden. Mijn bebloede handen trilden van de ‘kou’. Ik voelde niets, maar ik zag luchtstrepen, die mijn lichaam rillerig maakte. Ik boog door mijn knieën en liep naar een stapel dozen toe. Mijn schuilplaats. Deze ongemakkelijke houding wilde ik met iedere pixel in mijn lijf verbannen uit het spel, maar ik kreeg de kans maar niet om rechtop te staan.


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Zoiets ongeveer?
    (...)

    Ja, maar dan 800/900 woorden?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Divion schreef:
    (...)
    Ja, maar dan 800/900 woorden?

    Oké, ik zal het even afschrijven(bloos)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oké, ik zal het even afschrijven(bloos)

    Oooh echt dankje!, wil je dat ik een story van je in de spotlight zet? ;D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse