• Gisteren zat er een gigantische, maar serieus gigantische spin in de gang en mijn oma had die dan lekker met een wc-papietje geplet omdat wij allemaal schijtebang waren.
    Nu zag mijn zus net zijn kompaan in de veranda zitten. Even groot, even lelijk en even bangmakend. En ik krijg het echt want ik vind spinnen vies.
    It's not even september yet. (cat)

    Lol,ik heb de hele dag niks anders gedaan dan spinnen vermoorden. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Brrr. Ik haat spinnen. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als ik jou was zou ik je huis ontvluchten, schuilen in een bunker en op je knieën bidden naar god voor vergiffenis en hulp: Want je hebt zijn familie boos gemaakt! Alle 3974 leden!


    Til hug og blod.

    Ja, mijn zus en ik hadden er daarstraks ook zo eentje gevonden. De schijtluis die ik was, ik begon te gillen en sprong op te zetel. Men zus pakt de swiffer -als je dat kent- en probeert erop te meppen. Natuurlijk mist ze en dat vieze ding kruipt onder mijn zetel Oo We zagen het gewoon nergens zitten, dus we besloten om het te laten en gewoon verder te doen met wat we bezig waren en gewoon wachten tot hij eronderuit kwam. Uiteindelijk zag ik iets bewegen in mijn ooghoek, zat hij onder de koffietafel. Het gegil en gespring natuurlijk opnieuw en uiteindelijk hebben we hem gelukkig kunnen vermoorden. Het ergste: die spinnen zijn ALTIJD met 2 -_-


    Pain is weakness leaving the body.

    Barnabas schreef:
    Brrr. Ik haat spinnen. D:


    Tears are words the heart can't say.

    Barnabas schreef:
    Brrr. Ik haat spinnen. D:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb echt zo'n hekel aan spinnen. Gelukkig eet mijn kat ze soms op. :Y)

    Bah, spinnen
    Ik haat die beesten

    Spinnen zijn mijn aller grootste angst. Ik haat ze verschrikkelijk. Ik laat mijn broertje ze altijd vermoorden met de elektrische muggen klapper. :W


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh zwijg van spinnen, iew.


    Olive

    Ben ik dan de enige die spinnen niet haat en ze netjes naar buiten brengt inplaats van ze vermoord?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Gelukkig woon je niet in Australië.

    Melonpan schreef:
    Gelukkig woon je niet in Australië.



    Gatveredamme O.O


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zucht. Jullie begrijpen het ook nooit D: Spiders are friends!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik vind spinnen totaal niet eng


    26 - 02 - '16