• Ja, ik zit dus jammer genoeg bij plus uur film maken. Eerst was ik super blij, omdat ik dus de toetsen goed had gedaan, en niet naar bijles moest. Maar ik zit dus zonder mijn vriendinnen, en het duurt ook nog twee uur :l Dus nu vind ik het wel minder leuk, maarja. Ik wil jullie iets vragen (: Ik zeg als eerst dat ik jullie écht niet me huiswerk wil laten doen ofzo, maar ik ben gewoon inspiratieloos. Ik weet gewoon echt niks ): Dus ik wil aan jullie vragen, of jullie misschien een leuk verhaaltje weten dat haalbaar is voor een film van een paar minuten minuten. Ik zou het liefst een eng verhaal willen, want dat maakt het spannend, en ook met 4 hoofdpersonen, en er moet natuurlijk wel iets gebeuren. Ik wil écht niet me huiswerk naar jullie schuiven, want ik ga het zelf uitschrijven en verfilmen natuurlijk. Maar ik ben zó inspiratieloos ):

    Dus mijn vraag is, weten jullie een leuk, kort verhaaltje?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 14:01 ]

    4 tieners gaan op een avond naar een feestje. Als ze teruggaan zij ze dronken. Maar waarom doen piet en jan zo raar?
    En dan zijn pier en jan weerwolven want het is een vollemaaan en dan gaan ze ze achtervolgen
    En als je een grappig einde wil kan je doen dat ze een masker afzetten en zeggen grapje

    Zo easy


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een keer een 5 minuten film gemaakt met m'n zusje en nog een paar vrienden. Dat ging over dat er een soort giftige lucht was in een lift en toen ging zo'n persoon dood, later ging er nog iemand dood en op het eind nog iemand.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ehm... stroomstoring op school midden in de winter, zodat het nog donker is en... dan gebeurt er iets? Ik ben net zo inspiloos als jij, dewnk ik.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    De hoofdpdersoon droomt. Hij ziet z'n vriend op de grond liggen en begin 'm te poken, opeens issie weg. En dan...


    Let it come and let it be

    Je kan een Urban Legend verfilmen.


    If we had not a soul, music would have created it.