• Hi everyone c:

    Voor diegene die het genie Sherlock Holmes en zijn compaan John Watson leuk vinden, heb ik goed nieuws. Ik ben namelijk een fanfiction begonnen die ik gebaseerd heb op de BBC Sherlock series, maar die ik ook ergens ook op de originele verhalen baseer (maar die ben ik nog aan het lezen, dus veel zal dat niet zijn).

    A Crime Scene is not a Place for Hormones gaat over de drie vriendinnen Anke, Naomi en Lisa die getuigen zijn van een moord die op het eerste zicht een normale roofmoord lijkt, maar wanneer Sherlock Holmes erbij wordt gehaald, blijkt het allemaal behalve een roofmoord te zijn.

    Thank you c:


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Zeker lezen! Echt de moeite waard! ;D Een prachtig verhaal van een prachtige schrijfster! (K)


    Nobody ever said I was sane, my love.

    ScotlandYard schreef:
    Zeker lezen! Echt de moeite waard! ;D Een prachtig verhaal van een prachtige schrijfster! (K)


    Thanks love c:


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ga eens kijken,ik ben gek op die vent, ze moeten een vervolg maken.
    Je moet trouwens de originele verhalen echt lezen, ze zijn geweldig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik ga eens kijken,ik ben gek op die vent, ze moeten een vervolg maken.
    Je moet trouwens de originele verhalen echt lezen, ze zijn geweldig.


    Ik ben ermee bezig en ik vind ze absoluut geweldig c: Dank je wel dat je een kijkje wilt nemen ^^ En het vervolg komt er eind januari volgend jaar, voor zover ik weet.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik lees het, leek me leuk en nu heb ik er geen spijt van ook. (bloos)


    We accept the love we think we deserve.