• Dus er is een jongen bij mij op school die ik al een tijdje leuk vind en sinds twee weken heb ik zijn facebook en praten we met elkaar. Vandaag hebben we voor het eerst echt face to face gepraat.
    Maar dus, zijn klas (hij zit in een Okan klas, waar jongeren uitsluitend nederlands leren) had vandaag om 3 uur al gedaan en tijdens onze middagpauze was ik té verlegen om naar hem te gaan -ja, ik ben echt super verlegen- maar toen hij om 3 uur naar zijn lokaal verliet (ik zat in hetzelfde gebouw als hem) hadden wij net kleine pauze en ging ik naar buiten en zagen we elkaar terug. Hij ging naar buiten met een vriend, praatte er nog even mee en ondertussen wachtte ik op mijn vrienden. Nu, wanneer wij naar buiten gingen zag ik zijn vrienden weggaan, maar hij was er zelf niet bij. En toen zag ik hem zitten op een bank. Na even treuzelen ben ik er met een vriendin (waardoor ik zijn facebook heb) naartoe gegaan en hebben we even gepraat.
    En ik vroeg aan hem waarom hij er nog was, sinds hij toch om 3 uur gedaan had en al zijn vrienden al weg waren. Zijn antwoord; "Ik wou jou nog zien." En dat vond ik dus zo lief en schattig en sjaznkjnzajsnkjanejak
    Dat moest ik even delen :Y)

    He's cute c=


    And in that moment, we were infinite.

    Super Cute
    Dat moet hij wel wat voor je voelen, anders doen jongens zoiets niet(flower)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awwwwh! :3


    26 - 02 - '16

    aaahw, damn. Supercute.


    <3

    WEET JE HOE LIEF. oeps hoofdletter gebruik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oooh,zo lief!!

    OMG zo lief


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Oké ja ik voel mij nu echt geweldig en aww, ik loop op wolkjes ;D

    Aaaahw wat schattig :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Aaaahhwww, omg wat lief hihi! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Awh, lief! :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ahw, das wel echt adorable.


    To infinity and beyond •

    Omg, dat wil ik ook meemaken! :3
    -jaloers- xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wbw.


    I live for the applause, you will die for it.

    aaah, wat een lieverd (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John