• Hoi.

    Mn zusje was net op de computer en zat ik lekker gezellig -NOOTT- beneden bij mn pa en stiefma, Ilse. Dus mn pa was aan het vertellen over zijn werk en zei iets dat ik niet verstond dus ik; Wat is dat? Mn pa zit midden in zn uitleg en dan zegt Ilse plots; Dus waar zat je?
    Like, ze is zo jaloers ofzo dat ik even met mn pa praat?
    Ze zeggen altijd van; Als er iets is, zeg het dan!
    En als we het dan zeggen begint ze te huilen en memt ze van; Ik ben altijd de boze stiefmoeder!

    Like, dûh, ik word gek van dr >,<


    Let's do this poo

    gsus ik zou het glashard tegen haar zeggen.. ik zit in zo'n zelfde soort situatie alleen dan met mijn echte moeder..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb zo geen situaties, maar kzou der met elkaar overpraten fzo


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    ik snap het niet.xd
    maar dat zal wel aan my liggen.:Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik kan dr niet over meepraten aangezien mijn papsie en mamsie nog samen zijn,maar ik kan best begrijpen dat je het heel kut vind. Ik zou gewoon een x zeggen. Als het je hier niet bevald,dan ga je toch lekker weg. Of is dat weer iets te hard?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Soliloquy schreef:
    Ik kan dr niet over meepraten aangezien mijn papsie en mamsie nog samen zijn,maar ik kan best begrijpen dat je het heel kut vind. Ik zou gewoon een x zeggen. Als het je hier niet bevald,dan ga je toch lekker weg. Of is dat weer iets te hard?


    /

    Pff.. als mensen zulke dingen zeggen, zoals 'Dus ik heb het gedaan' of in jouw geval 'Dus ik ben de boze stiefmoeder' zou ik zeggen: 'Klopt, mag ik nu ff tegen mn pa praten?'
    Sarcasme met sarcasme bestrijden...


    No growth of the heart is ever a waste

    Praat gewoon met haar.
    Ik bedoel, maak het haar duidelijk. Denk je dat ze het zelf zo makkelijk vindt om de stiefmoeder zijn van een tiener die haar mss haat? Of misschien doe je dat niet, maar dan zal ze wel het verkeerde idee hebben door enkele handelingen van jou die het haar, niet met opzet, duidelijk hebben gemaakt.
    Zij heeft het denk ik er wel moeilijk mee, en omdat het beeld van de boze stiefmoeder zo bekend is denkt zij dat zij ook in jouw ogen zo is. Ik denk niet dat jij het makkelijk zou hebben gehad als jij in haar schoenen stond.
    Dus ik zou gewoon met haar gaan praten of haar tenminste beter leren kennen, als je dat nog niet hebt gedaan. Je moet gewoon zien wat er met haar is en eens je dat weet dan weet je ook wat je moet doen. Sommige vrouwen hebben het er onzettend moeilijk mee dat ze als boze stiefmoeders beschouwd worden terwijl ze dat niet willen zijn.


    Where there is a sea there are pirates...