• Hi,
    ik heb een vraagje,
    omdat ik nogal slecht ben in het verzinnen van rollen zou ik willen dat jullie die verzinnen. :)

    Het gaat over Charlie die op school nogal veel problemen heeft met de leraren, thuis zit hij ook in de knoop met zijn oudere broer die zijn geaardheid niet accepteert, Charlie is homo en is verliefd op zijn beste vriend (Waar ik nog geen rol voor heb) Op de dag dat hij het aan zijn vriend wil zeggen dat hij verliefd op hem is loopt alles fout..

    De story http://www.quizlet.nl/stories/67555/loving-you-is-wrong/

    Ik heb nodig:

    -vrienden
    -leraren
    -familie
    -klasgenoten
    -dorpsbewoners

    Wees creatief, laat je gedachten de vrije loop alles kan.

    Je kan ook kiezen of het een geest is of vampier, weerwolf, moordenaar, beroemdheden?

    Wat ik moet weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?

    -Ik zou graag een foto willen
    -Een beschrijving
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt

    Alle personages die je maakt komen er in de story voor

    :)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:44 ]


    The artist is the kid that survived.

    moet ik nog een rol invullenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rol: Neef
    Naam+ Achternaam: Andrew James Momsen
    Leeftijd: 16,5 jaar oud
    Verjaardag: 23 januari
    Uiterlijk:


    Karakter: Vriendelijk, kan erg boos overkomen maar dit bedoelt hij niet zo, Nieuwsgierig (dus vogelt graag dingetjes uit)
    Extra Info: Hij heeft thuis een Capibare (genaamd Mr.James, een Capibara is het grootste knaagdier ter wereld)
    Wil je waarschuwing als ik begin? Hell Yeah!


    Rol: Huisdier van Andrew
    Naam+ Achternaam: Mr.James
    Leeftijd: Onbekend, in ieder geval is hij nog een jonkie
    Verjaardag: Dat is dus ook onbekend
    Uiterlijk: Capibaraachtig


    Karakter: Snuffelig
    Extra Info: Hij poept meestal alles onder, fijn om te weten dus.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Hell Yeah!


    Rol: Nicht
    Naam+ Achternaam: Brittany Katherina Momsen
    Leeftijd: 18
    Verjaardag: 30 juni
    Uiterlijk: Mollig, meestal haar in knot


    Karakter: Vriendelijk, past zich aan aan allerlei culturen, heeft meestal ruzie met Andrew over Mr.James (Dat hij overal poept), soms nogal chagerijnig.
    Extra Info: Veel mensen zeggen dat ze erg op Adele lijkt, waar ze zich soms nogal aan ergert (het is al vaak gevraagt of mensen een handtekening mochten van haar)
    Wil je waarschuwing als ik begin? Hell Yeah!!


    Rol: Tante
    Naam+ Achternaam: Bianca Elizabeth Momsen
    Leeftijd: 52
    Verjaardag: 1 november
    Uiterlijk:


    Karakter: Goedhartig, netjes, alles op een rijtje, geordend, bezorgd.
    Extra Info: Deze dame heeft ooit een depressie gehad waar ze nog steeds niet helemaal van herstelt is, ze is hierdoor heel bezorgd om alles en nog wat.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Hell yeah!


    Rol: Overbuurman
    Naam+ Achternaam: Louis Eduart Jones
    Leeftijd: 71
    Verjaardag: kweenie iets van 2 december ofzo?
    Uiterlijk:


    Karakter: Beachtzaam, Verzorgd, Egoistisch (Vind zichzelf heel wat)
    Extra Info: De nare man woont aan de overkant van Charlie's huis. Meestal zit hij in zijn tuin te werken aan zijn rotte bloempjes. Deze vent vindt dat Charlie er niet goed bijloopt (Uiterlijk -scene/emo- )
    Wil je waarschuwing als ik begin? Hell Yeah!!


    Rol: Dochter van de bakker en klasgenoot van Charlie
    Naam+ Achternaam: Jules Erica Ransom
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 25 oktober
    Uiterlijk:


    Karakter: Gespeeld, nep, arrogant, kan soms heel behulpzaam zijn en kan ook veel medelijde hebben met iemand. (Ze is een homohater!)
    Extra Info: Elke dag neemt ze een versgebakken broodje mee naar school waardoor iedereen jaloers word, meestal neemt ze voor haar vrienden dus ook wat versbrood mee. Ja brood, bij die bakker is t lekker ofzoiets)
    Wil je waarschuwing als ik begin? Hell Yeah!!


    Rol: Klasgenoot
    Naam+ Achternaam: Pako Edilio Gonzalez
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 6 augustus
    Uiterlijk:


    Karakter: Lief, snapt meestal niet wat er gebeurt, slim als het gaat om toesten maar dom als het gaat om mensen begrijpen enzovoort.
    Extra Info: Hij komt uit Mexico en spreekt gebrekkig (Is de taal eigenlijk Engels of Nederlands) Najaa in ieder geval de taal wat ze daar spreken gebrekkig. Hij zlef heeft nog nooit met een homo te maken gehad dus snapt ook niet hoe hij hiermee om moet gaan.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Hell Yeah!

    Hopelijk is dit genoeg whahahaha xd Hell yeah = Ja maar natuurlijk poepsie xd

    Rol: Beste vriendin Elizabeth
    Naam+ Achternaam: Ruby Giselle Jordan
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 26 februari
    Uiterlijk:


    Karakter: Is behoorlijk bitchy, kan er niet tegen als mensen haar tegenspreken, is populair. Ze heeft rijke ouders. Kan de hele school tegen iemand opzetten als ze dat wilt.
    Extra Info: Haat mensen die anders zijn dan haar. Heeft bijna elke maand wel een ander vriendje. Is altijd samen met Elizabeth.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Graag! :)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 22:33 ]

    Rol: Dorpsbewoner
    Naam+ Achternaam: Drew Smith
    Leeftijd: 19 jaar
    Verjaardag: 19 September
    Uiterlijk:


    Karakter: Drew is een verwende jongen. Als hij iets niet krijgt, staat het hele huis meteen op z'n kop. En als hij het dan krijgt, heeft hij het liefst meteen iets anders - iets duurders. Hij vertrouwt niet graag mensen iets toe.
    Extra Info: Hij is berucht in het dorp, aangezien hij de leider is van een bende. De geruchten gaan dat hij een paar jaar geleden een moord had gepleegd, maar er was niet genoeg bewijs om hem naar de gevangenis te sturen.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja hoor :D

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 7:29 ]

    Omdat je ook zo veel voor mij verzonnen hebt:
    Rol: Klasgenoot, buurtbewoner, vrienden Your Choise ;)
    Naam+ Achternaam: June Lisa Johnson
    Leeftijd: 18
    Verjaardag: 4 maart
    Uiterlijk:


    June heeft rood haar en draagt altijd zware make-up.
    Karakter: ze ziet er stoer uit enzo, maar is eigelijk heel emotioneel en begrijpt je altijd.
    Extra Info: Ze heeft niet veel vrienden
    Wil je waarschuwing als ik begin? JAAAAAAAAAAAAAA
    (heart2)


    no alarms and no surprises

    Rol: klasgenoot
    Naam+ Achternaam: Dawn Lopez
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 5 april
    Uiterlijk:


    Karakter: a bitch, heeft geen vrienden(msch later in jouw verhaal, is nieuw op school, kan ook aardig zijn en lief voor de mensen om we ze geeft
    Extra Info: ze kent er nog niemand, houd van punk en rock muziek
    Wil je waarschuwing als ik begin? ja xd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Omdat ik zeer verveeld ben:
    Rol: Leeraar, Moordenaar.
    Naam + Achternaam: Dan Levi
    Leeftijd: 31
    Verjaardag: 24 December
    Uiterlijk:


    Hij heeft zwart haar en draagt altijd jassen.
    Karakter: Hij doet rustig en lief, maar is eigelijk aggresief (of hoe je dat ook schrijven mag) en harteloos.
    Extra: Hij is invalleeraar. Vroeger heeft hij een meisje vermoordt om onbekende redenen. Zij zoekt contact met mensen om hem toch op te laten pakken. (Kijk hieronder)
    Rol: Geest
    Naam: Kimberly Elizabeth Grevel
    Leeftijd: moeilijk te zeggen
    Verjaardag: was op 29 februari
    Uiterlijk:


    Lang bruin haar, bruine ogen.
    Karakter: Ze was lief en begripvol, maar is nu uit op wraak
    Extra info: Kimberly is door haar ex-vriend Dan doodgetrapt. Zij maakte het uit en hij flipte en heeft haar in elkaar geslagen
    Wil je waarschuwing als ik begin? JAA(pirate)

    Toen was mn inspiratie op, vanvaond meer

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 13:27 ]


    no alarms and no surprises

    Ik mag er vast wel nog een maken [a]
    jajamaareerstgaikFlorineuitwerken.

    Rol: Klasgenoot
    Naam+ Achternaam: Florine Dainton
    Leeftijd: 17
    Verjaardag:24 Juni 1994
    Uiterlijk:


    Karakter: Florine is heel verlegen, en terug getrokken. Ze vind het moeilijk om haar mening te uiten, omdat ze zich constant druk maakt over wat anderen van haar vinden. Ze is rustig, en houd zich netjes aan de normen en waarden van de samenleving. Ze is goed in luisteren, en advies geven.
    Extra Info: Like I said Tweelingzus van Hayleigh :Y)
    Wil je waarschuwing als ik begin? iaaaaa. Maar dat had ik al gezegt ;$

    ---
    Rol: Beste vriend van Jake.
    Naam+ Achternaam: Matt Williams
    Leeftijd: 20
    Verjaardag: 3 September 1991
    Uiterlijk:


    SEVENN <3 Omdat ik van hem hou.
    Karakter: Matt is Jake's beste vriend, maar kan hem tegelijkertijd niet uit staan. Hij snapt niet hoe Jake zijn broertje en zijn omgeving zo kan uitbuiten. Toch blijven ze bevriend, omdat Matt meer leuke dingen met hem beleeft (Uitgaan, zuipen, meisjes versieren, partyhardy) dan dat hij ècht doorheeft wat er verder aan de hand is. Ze kennen elkaar al vanaf kleins af aan. Matt drinkt ook regelmatig, maar van drugs moet hij niks weten.
    Extra Info: Woont op zichzelf :Y)
    Wil je waarschuwing als ik begin? yesh

    ---
    & omdat ieder mens een gekke buurvrouw nodig heeft :Y)

    Rol: Gekke buurvrouw.
    Naam+ Achternaam: Gertrude Shea
    Leeftijd: 78
    Verjaardag: 1Februari-heelveeljaargeleden-
    Uiterlijk:


    Karakter: Ze is bang voor àlles. Voor buiten. Voor grote gebouwen. Voor mensen langer dan 1.70. Voor frikandelbroodjes enz. enz. Ze luistert iedereen (vooral haar buren want die zijn dichtij (cat)) af en schrijft alles wat ze hoort in een notitieblokje. Ook denkt ze dat de overbuurman Louis Jones een spion is.
    Extra Info: Ze is 1 meter 51 :W jaja heel klein dus. En ze is FOREVER ALONE WITH 8 CATS ALL NAMED CINDY.
    Wil je waarschuwing als ik begin?yupyup


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Katten van Gertrude

    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy

    Okeenustopik, want ik begin mezelf te irriteren.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 14:13 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Die tekst daarboven klopt niet:
    lovepunkyx zei op 5 nov 2011 - 21:50:
    Hi,
    ik heb een vraagje,
    omdat ik nogal slecht ben in het verzinnen van rollen zou ik willen dat jullie die verzinnen.

    ...

    Jij bent niet slecht met rollen verzinnen. Kijk hoeveel jij er hebt gemaakt!! Nog bedankt (heart2)


    no alarms and no surprises

    vocalizer schreef:
    Rol: Katten van Gertrude

    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy
    (cat) : Cindy

    Okeenustopik, want ik begin mezelf te irriteren.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Anoukx schreef:
    Die tekst daarboven klopt niet:
    lovepunkyx zei op 5 nov 2011 - 21:50:
    Hi,
    ik heb een vraagje,
    omdat ik nogal slecht ben in het verzinnen van rollen zou ik willen dat jullie die verzinnen.

    ...

    Jij bent niet slecht met rollen verzinnen. Kijk hoeveel jij er hebt gemaakt!! Nog bedankt (heart2)


    Graag gedaan (K)


    The artist is the kid that survived.

    xAlyssa schreef:
    Rol: Beste vriendin Elizabeth
    Naam+ Achternaam: Lauren Giselle Jordan
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 26 februari
    Uiterlijk:


    Karakter: Is behoorlijk bitchy, kan er niet tegen als mensen haar tegenspreken, is populair. Ze heeft rijke ouders. Kan de hele school tegen iemand opzetten als ze dat wilt.
    Extra Info: Haat mensen die anders zijn dan haar. Heeft een crush op Jake Momsen. Is altijd samen met Elizabeth.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Graag! :)


    Heej de naam Lauren is al eens gebruikt, man ik ben niet goed in vragen stellen, dus let niet op mijn domme vraag, maar weet je misschien nog een andere naam??(H)


    The artist is the kid that survived.

    Rol: leerkracht Geschiedenis en Drama
    Naam+ Achternaam: Misha Singer
    Leeftijd: 35
    Verjaardag: 3 mei
    Uiterlijk:


    Karakter: Misha is een aardige leerkracht, die voor zijn leerlingen opkomt. Hij is heel geduldig en heeft altijd een luisterend oor. Als hij vindt dat het genoeg is, laat hij het ook snel merken.
    Extra Info: heeft iets gehad met een andere leerkracht maar dat is ondertussen gedaan


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    CrownQueen schreef:
    Rol: leerkracht Geschiedenis en Drama
    Naam+ Achternaam: Misha Singer
    Leeftijd: 35
    Verjaardag: 3 mei
    Uiterlijk:


    Karakter: Misha is een aardige leerkracht, die voor zijn leerlingen opkomt. Hij is heel geduldig en heeft altijd een luisterend oor. Als hij vindt dat het genoeg is, laat hij het ook snel merken.
    Extra Info: heeft iets gehad met een andere leerkracht maar dat is ondertussen gedaan


    Super dankjewel nu nog genoeg buurtbewoners en nog een leerkracht voor wiskunde ofzoo?(K)


    The artist is the kid that survived.