• Wie van jullie woont er in een studentenhuis?

    Want als ik over twee jaar in Nijmegen wil gaan studeren zal ik toch echt in een studentenhuis moeten gaan wonen. Maar ik ben er gisteren in een geweest, en het was verre van proper, ook al hadden ze gepoetst.

    Dus wie van jullie woont er in een studentenhuis (en wilde eerst ook niet)?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik doe MBO en woon nog lekker thuis :Y) Ik reis er zo'n anderhalf uur over. (:


    To infinity and beyond •

    Ik woon in Nijmegen.

    OT
    Ik studeer in Den Bosch maar ik weet nog niet of ik op kamers wil gaan. Het vieze beangstigd me, maar het lijkt me ook weer een geweldige ervaring. Het is goed te reizen van mijn huis naar school dus voorlopig blijf ik nog thuis.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nu dat we het daarover toch hebben wil ik een antwoord op mijn vraag : )

    Voor de Belgie : Hoeveel kosten eigelijk appartementen ongeveer?

    Waarom ik deze vraag stel is :

    Als ik 22 ben ga ik waarschijnlijk alleen gaan woonnen.
    (Misschien met een vriendin dat zou eigelijk zijn)
    Dan kan ik alvast sparen en op zoek gaan naar een baantje.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ben van plan in the UK te studeren en daar hebben ze studentendingesen op de campus, dus da's wel nice (:
    Maar ik ben afgelopen jaar in van die studentenhuizen op een campus geweest, maar omg, die in Middelburg waren smeeeeeeeerig. :'DDD geniaal.
    En in Cambridge lagen er dekens onder in het trappenhuis, echt vaag :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als ik mijn middelbaar af heb en naar het hoger ga, zal ik proberen in Brugge te blijven (als ze de richting die ik dan wil doen daar hebben) kan ik thuis blijven en met mijn fiets/bus/auto naar lessen gaan. Anders zal ik wel naar Gent moeten en daar op kot gaan. Wat ik dus niet echt zie zitten, maar ik heb wel nog enkele jaren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ga na de HAVO gewoon bij mijn ouders wonen tot na mijn studie ^^
    want dan ga ik gewoon in Rotterdam studeren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik snap niet waarom een student nood heeft aan zijn eigen studio. Wat is er mis met een klein gezellig kamertje? Is het echt zo erg dat je de badkamer en keuken enzo moet delen?
    Op kot of peda zit je met verschillende mensen samen. Dat is gezellig! (:


    Get outta my head!

    Ik was ook in Nijmegen gisteren :Y)
    Maar je bent op hoogvliet geweest zeker? Er is nog een ander studentenhuis en daar heb je een eigen badkamer en deel je alleen de keuken. Dat is misschien toch beter. Ik wil wel graag uit huis, is toch een deel zelfstandigheid (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Reloaded schreef:
    Ik snap niet waarom een student nood heeft aan zijn eigen studio. Wat is er mis met een klein gezellig kamertje? Is het echt zo erg dat je de badkamer en keuken enzo moet delen?
    Op kot of peda zit je met verschillende mensen samen. Dat is gezellig! (:


    Ik hou niet van veel mensen om me heen, vandaar


    quidquid excusatio prandium pro

    Edhelia schreef:
    Wat is het verschil tussen op kamers gaan en studentenhuis?
    Ik voel me heel dom, maar is dat niet hetzelfde


    Ik dacht precies hetzelfde als jou.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:42 ]


    <3

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik hou niet van veel mensen om me heen, vandaar


    Ja, inderdaad!

    Lilium schreef:

    Ik was ook in Nijmegen gisteren :Y)
    Maar je bent op hoogvliet geweest zeker? Er is nog een ander studentenhuis en daar heb je een eigen badkamer en deel je alleen de keuken. Dat is misschien toch beter. Ik wil wel graag uit huis, is toch een deel zelfstandigheid (:


    Nee, volgens mij op vossenveld.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad!


    Doe hetzelfde als ik: zoek een klein appartement in een stad in de buurt, niet in de stad zelf. Voor dezelfde prijs heb je dubbele ruimte en zit je (bijna) alleen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik niet, maar er zijn studenten huizen die echt wel proper zijn hoor, en meestal ook heel modern. Maar die zijn dan waarschijnlijk ook duurder. (:


    Save me from myself.

    Nou ik ken wel een aantal mensen die in een studentenhuis wonen en daar ziet het er allemaal netjes uit hoor (bloos) Maar dat komt omdat het Groningen is, daar is het altijd goed *O*


    -

    5 min met de fiets.. yeah, ik zit gewoon thuis XD volgend jaar ook gewoon thuis (:

    Ook al weet ik niet waar ik beland, noway dat ik al uit huis ga XD Ben ik niet klaar voor(nerd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you