• Wie van jullie woont er in een studentenhuis?

    Want als ik over twee jaar in Nijmegen wil gaan studeren zal ik toch echt in een studentenhuis moeten gaan wonen. Maar ik ben er gisteren in een geweest, en het was verre van proper, ook al hadden ze gepoetst.

    Dus wie van jullie woont er in een studentenhuis (en wilde eerst ook niet)?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lughnasadh schreef:
    Mijn Sims wonen in zo'n ding.
    Ik woon bij mijn ouders. (krul)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb er twee jaar gewoond en geloof me als ik zeg dat het nooit zo schoon zal worden als bij je ouders thuis. Dus als je smetvrees hebt is een studentenhuis geen, ik herhaal geen optie.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:53 ]


    Bored.

    Ik ben een echt moederskindje dus ik ga niet zo'n huis wonen(voorloopig toch niet)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    Ik ben een echt moederskindje dus ik ga niet zo'n huis wonen(voorloopig toch niet)


    Ghehe, ik weet precies wat je bedoeld ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik woon nog thuis...en als ik het huis uit ga, ga ik hoogstwaarschijnlijk direct met mijn vriend samenwonen...:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als ik ga studeren ga ik meteen op kamers, nog 2 jaar en ik ben hier we. Ik kan niet wachten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Neh, zie t niet echt zitten om in een studentenhuis te gaan wonen ofzo. 't Is altijd een vet grote teringbende.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zit op kot (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik niet, lijkt me maar niks.
    Maar ik studeer wel in Nijmegen, haha!


    I was an angel living in the garden of evil

    Mark my words; over 2 jaar zit ik in een vet gezellig studentenhuis in utrecht/groningen, for sure. Lijkt me echt fantastisch om met zoveel meisjes in een huis te wonen.


    It's time to be happy again.

    Ik krijg een auto als ik thuis blijf wonen. Drie kwartier met de auto en ik ben in Groningen. Een auto prefereer ik toch boven een kamer die nooit van mij zal zijn.
    En die auto wordt gewoon jammie! :9~
    Néé, het wordt geen dure auto, maar hij zal goed genoeg zijn om me er fatsoenlijk in te vertonen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Doe hetzelfde als ik: zoek een klein appartement in een stad in de buurt, niet in de stad zelf. Voor dezelfde prijs heb je dubbele ruimte en zit je (bijna) alleen

    Dat wordt jouw pooiersappartement, hoogstwaarschijnlijk. D:
    Ik zie het al helemaal voor me, haha. x'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Dat wordt jouw pooiersappartement, hoogstwaarschijnlijk. D:
    Ik zie het al helemaal voor me, haha. x'D


    Klopt. Wordt een kamer waar jij je klanten kan ontvangen :P


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Klopt. Wordt een kamer waar jij je klanten kan ontvangen :P

    Oh, het wordt m'n advocatenkantoor! Zeg dat dan meteen! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lughnasadh schreef:
    Mijn Sims wonen in zo'n ding.
    Ik woon bij mijn ouders. (krul)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'