• Na een zeer geslaagde eerste meeting in Bergen op Zoom in September zijn er al twee maanden voorbij gegaan. En ik had gezegd, na twee maanden doen we dit weer. Dus, zoals beloofd...

    QUIZLET MEETING NUMMER 2!

    Wanneer: Zaterdag 12 November 2011
    Waar: Bergen op Zoom
    Hoe laat: Van 13:00 tot 17:00
    Meenemen: Geld en een goed humeur!
    Wat gaan we doen: Helaas is de chocoladeworkshop niet gelukt, dus daar ga ik voor een andere keer achteraan. Voor nu gaan we wederom de stad in met de meest awesome people van Bergen op Zoom en omgeving!

    Alle aanwezigen krijgen aanstaande week een berichtje van mij. Ik weet dat het kort dag is, maar we gaan proberen om weer een leuke en gezellige groep mensen te verzamelen!

    Aanwezigen:
    IfOnly (Vorige meeting IfOnly)
    Edhelia (Vorige meeting Hungergames)
    Uneventful (Vorige meeting Uneventful)
    Emrys (Vorige meeting Pantalaimon)
    Jackal (Vorige meeting BASTURDO)
    Weheartit (Vorige meeting Weheartit)
    Counterpoise (Vorige meeting CountMeIn)

    Op Nightcookies (Suzanne) na zijn we met dezelfde groep als vorige keer dus :D

    Tot zaterdag?

    IfOnly

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 22:37 ]

    Damn, mijn zwarte nagellak is op! D:
    En het was nog wel zo'n groot/duur potje (no_chears)


    Let it come and let it be

    Ja, over m'n ukelele he. Colibre koopt een nieuwe hoes. BAM hoes kapot. Geen ukelele-plezier dus. (no_chears)


    En: NEEM VRIJ, deed ik ook. :'D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Over kopen gesproken, ik moet zaterdag wel een passer kopen want anders krijg ik een 1 en zak ik naar VMBO, dan mag ik geen HBO doen en krijg ik op mijn 16e geen gratis reizen pas *O*


    Let it come and let it be

    En toen waren mijn nagels bloedrood met een zwarte nagelrand *O*


    Let it come and let it be

    MIJN NAGELS ZIJN. Nog ongekleurd. Hot pink? Ik trek mijn leren jas aan. Hoed? Fosho.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hey, ik heb een plan. Ik heb 40 euries. Zal ik m'n tunnels laten stretchen? Heb ik wel geen geld voor eten maarach. Mogen jullie AAAALLEMAALL bij zijn. *O**O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bij het woord 'pink' was ik al verkocht! *O*
    Lol, vroeger had ik als titel Gothic en daar werd ik mee gepest en sindsdien heb ik een obsessie voor alles wat meisjesachtig, kleurrijk en vooral roze is :W

    Mmh, aan de ene kant lijkt het me awesome om te zien, aan e andere kant weet ik dat ik de helft van de tijd mijn ogen dicht heb :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 16:11 ]


    Let it come and let it be

    Hot pink it is. FUCK YEAH, GOTHIC MET ROZE NAGELLAK. Ik ga in ieder geval niet naar onze shop, mocht ik het gaan doen he. M'n collega-die-ik-niet-mag-en-die-baas-wil-ontslaan piercet morgen. NOWAI. En ik moet naar de Hema voor taart. Trein van 6 uur neem ik terug.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En ik ben een babydoll (ja sommige dingen van mij zijn echt net een babydoll) met haar nagels in duistere drakenkleuren (Ja, ze doen me denken aan een draak en ik hou er van :'D)
    Colibre, als je de taart heb gekocht, moet je even de andere kant op kijken...
    Ik vind alles best als ik maar braaf om 8 uur thuis ben omdat we dan het verjaardagsfeestje van mijn geliefde kennis de alcoholist ga :'D


    Let it come and let it be

    Ik neem pepernoten mee. Want pepernoten zijn lekker
    En ze doen pijn als je er mee wordt bekogeld(denkt aan hoe ze voor Engels stond te wachten en werdt doodgegooid met pepernoten)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jackal schreef:
    Die gekke Zeeuw komt wel! Ik zeg het je, ik neem een extra bandana mee en shit. (joehoe)

    Ze heeft nu een slaapfeestje dus ze weet niet of ze morgen dan wel wakker is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    (...)
    Ze heeft nu een slaapfeestje dus ze weet niet of ze morgen dan wel wakker is

    Nou, weet je. In het weekend slaap ik altijd tot een uur of 2, en voor morgen zet ik een wekker om 11 uur. AREN'T YOU ALL SPECIAL, 'LIL DOLLS. (wedding)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha
    Mijn wekker gaat nog eerder
    Anders moet ik alles heel snel gaan doen en ik ben heel lui


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    r5fft,mmmmmmmmmmmm-=[[[[`-Kat liep over toetsenbord

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 17:08 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okeey waarschijnlijk zijn mensen nu sintemaarten aan het vieren of ze zijn in de stad 11 11 11 vieren maarjha ik zit hier thuis te wachten tot het morgen is zodat ik jullie kan vervellen :3
    Mijn nagels zijn btw roze <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."