• hee,

    Ik zoek fantasy en stories met onbekende personen om te lezen!
    Je mag hier je storie plaatsen.
    Vertel wel even weten waarover hij gaat.
    het mag overal over gaan. Zolang er maar geen
    beroemde personen inzitten.
    Denk aan twilight, hp, jb of wat dan ook.

    xxx

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:53 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb er eentje, maar hij is in het Engels. Is dat erg?


    quidquid excusatio prandium pro

    Springt op en neer! Mijn story misschien?
    Natuurgebonden




    Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDash het is niet erg,
    maar ik ben niet heel goed in engels,
    je kan hem hier neerzetten.

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather then a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather then a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he had to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:51 ]


    quidquid excusatio prandium pro



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zoek je alleen maar fantasy stories of ook gewone onbekende personen? :3 (aangezien je zegt dat je 'vooral' fantasy zoekt en ik dacht dat je misschien dan ook wel andere stories zou willen lezen)


    “Love is a contradiction.”

    Kijk maar op mijn profiel. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eastwick :
    OOk met onbekende personen.
    Zal het even aanpassen!

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    †††
    Attending Hogwarts as a Vampire verteld het verhaal over een meisje, Kanon, dat gebeten wordt door de Vampier Vincent. Vincent leert haar de gebruiken van de vampiers, maar nog voor ze alles goed en wel kent, krijgt ze de langverwachte brief dat ze naar Zweinstein mag.
    En enkele jaren later, staan haar de meest
    dodelijke proeven ooit te wachten...
    †††


    Let the Night embrace you

    Not my Body


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Withered Wings


    98033, planeet aarde.
    Een half verwoeste planeet. Van technologie is bijna niets meer over en de mens is een zeldzaam ras geworden dat voornamelijk gebruikt wordt als voortplantingsmiddel voor de engelen. Zowel de goede als de kwade mengen zich onder het volk om dé slag om de aarde. Niet ver uit de buurt van de mensen leven de Devad'ta, engelenjagers. Geëvolueerd uit het simpele ras en in bezit van geweldige gaven om de engelen een halt toe te roepen. Hellä Sicarius Morilec Velnias is het belangrijkste lid van deze clan. Tweeëntwintig jaar en tegelijkertijd de meest gevreesde, en meest gewilde, jager van allen. Maar wat als ze de leider van de engelen, Gabriël moet trotseren? Zal ze hem het hoofd kunnen bieden? Of is de aarde voorbestemt om ten onder te gaan door de gevleugelde wezens?

    tialdaatje schreef:
    Eastwick :
    OOk met onbekende personen.
    Zal het even aanpassen!

    xxx

    Oké super! Want dan heb ik dus deze voor je:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasy er in.