• Hii,
    yeah iPod gaat een nieuwe serie beginnen ^^! Maar ik ga nog niet zeggen voorover hij zal gaan. Ik ga wél al verklappen dat het afgeleid is van het liedje 'Take a Breath' van JB. Ik ga met verassingen werken en als ik ze bekendmaak moet je niet komen janken dat het niet goed is, je vond het zelf goed om met verassingen te werken :Y).
    Verassing 1: LOLLIPOPx [Vriendin van een vriend van het toekomstige lief van de hoofdrol]
    Verassing 2: xNIJNTJE [BF LOLLIPOPx]
    Verassing 3:
    Verassing 4:
    Verassing 5: StereoWorld [BF hoofdrol]
    Verassing 6:
    Verassing 7: Bezet door mezelf ^^ [hoofdrol dus]
    Verassing 8: sayXkiss [vriendin van de hoofdrol]
    Verassing 9: xLovesBill [vriendin van de hoofdrol]
    Verassing 10:
    Ik geef geen rollen voor huppels weg, dus maak je maar geen zorgen.
    Wat ik moet weten:
    Naam:
    Leeftijd:
    Tekstje:
    Plaatje (liefst niet té veel Scene/Emo/...):
    En het zal niet over bekende personen of zo gaan, het zal een gewone (geen fanfiction) serie zijn...
    xByee


    What's wrong whit loving someone?

    Ikke wil! Info komt ^^


    Naam: Annelies

    Leeftijd: 17

    Tekstje:

    Haaii all my pretty's <3

    Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 17 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 5 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.

    KiSsEz <3


    Plaatje (liefst niet té veel Scene/Emo/...): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    Voor xCARAMEL

    Naam: Raquel

    Leeftijd: 17

    Tekstje:

    Haay Sweeties ! Raquel is de naam en leef al 17 jaartjes op de Wereld. Niet zo'n goeie actie van me ouders maar blijkbaar stonden ze erop ;] Ik doe altijd lekker wat ik wil,waardoor ik soms wel egoistisch overkom. Kan ook wel want heb wel een ego. Samen met me vriendinnen ga ik graag uit of maken we foto's samen. Ja wat kan ik zeggen,we zijn gewoon heel mooi samen^^. Over mijn karakter ben ik zo klaar; ik ben koppig,eerlijk maar ook heel gevoelig voor dingen. Ik kan het niet hebben als mensen mij niet accepteren, daar heb ik wel last van,want me ouders doen het niet. Ze accepteren mijn manier van denken niet en hoe ik eruit zie ><. Je zou nu ook wel denken, wtf waarom dat nou weer ?! Nou, ze vinden dat ik niet zo 'anders' moet doen en gewoon moet mee gaan met de andere mensen. Maar dat is het juist,dat wil ik niet ! Ik wil niet zijn zoals al die andere mensen. Ik wil dat mensen mij later herrinren ! Doe toch lekker waar ik zin in heb ^^ Gelukkig heb ik altijd nog me vriendinnen waar ik heen kan gaan en die er wel voor me zijn. Ze zijn echt het allerbelangrijkste in mijn leven. Nu ik het toch over ze heb, ik ga nu naar ze toe. Byee <333

    Plaatje (liefst niet té veel Scene/Emo/...): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67080

    Ikke wil! Ingo komt ^^

    lief kan je ook 1 voor mij maken ^^


    Wijvooreveeeer<3

    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd:
    16
    Tekstje:
    Listen up Bitch



    Yeah, Here I Am



    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar. Maar die boeit natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!




    XxX Rose
    Plaatje (liefst niet té veel Scene/Emo/...):
    Kyk maar in me FB


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doe lieverd ^^


    Naam: Say

    Leeftijd: 16 maar dat mag je veranderen als het niet klopt met de rol! ;)

    Tekstje:

    Haii!

    Plaatje (liefst niet té veel Scene/Emo/...): http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    De verassing maakt me niks uit hoor! ;) Wat jij het meest bij me vind passen en wat het best voor de serie is is goed! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    IKKE WIL OOK Ö

    Naam: Ellen

    Leeftijd: 17

    Tekstje:
    Hallooo Lieeve Oekies ^^,
    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33


    Plaatje (liefst niet té veel Scene/Emo/...):

    http://images36.fotki.com/v1182/photos/1/1261886/6189267/19549688-vi.jpg


    Naam: Say

    Leeftijd: 16 maar dat mag je veranderen als het niet klopt met de rol! ;)

    Tekstje:

    Haai!

    Ik ben Say, een meisje dat 16 jaar op aarde is belandt na een kettingbotsing van ooievaars. Mijn vrienden staan bij mij op 1. Dus blijf van ze af! Muziek en mijn gitaartje staan op 2 en mijn skateboard op 3. Verder schaats ik ook erg graag. Probeer me niet in een hokje te proppen want ik prop 10x zo hard terug! Ik ben super eigenwijs, brutaal, koppig en snel nieuwsgierig, maar als je lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou hoor! ;]

    Bai Bitchaz!

    XxX Say


    Plaatje (liefst niet té veel Scene/Emo/...): http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    De verassing maakt me niks uit hoor! ;) Wat jij het meest bij me vind passen en wat het best voor de serie is is goed! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...


    Naam: Say

    Leeftijd: 16 maar dat mag je veranderen als het niet klopt met de rol! ;)

    Tekstje:

    Haai!

    Ik ben Say, een meisje dat 16 jaar op aarde is belandt na een kettingbotsing van ooievaars. Mijn vrienden staan bij mij op 1. Dus blijf van ze af! Muziek en mijn gitaartje staan op 2 en mijn skateboard op 3. Verder schaats ik ook erg graag. Probeer me niet in een hokje te proppen want ik prop 10x zo hard terug! Ik ben super eigenwijs, brutaal, koppig en snel nieuwsgierig, maar als je lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou hoor! ;]

    Bai Bitchaz!

    XxX Say


    Plaatje (liefst niet té veel Scene/Emo/...): http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    De verassing maakt me niks uit hoor! ;) Wat jij het meest bij me vind passen en wat het best voor de serie is is goed! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Sorry! :O
    Dubbelpost!
    Maar Q. deed übersloom dus ik moest me even afreageren op de verzenden knop, maar ik kan ze niet verwijder! o.O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam: Loes

    Leeftijd: 17 jaar

    Tekstje:
    Haai^^
    Mijn naam is Loes en ik ben zeventien jaartjes oud. Ik heb twee ouder broers: Oliver & James. Mijn moeder is afkomstig uit Engeland waar ze bijna heel haar leven heeft gewoond. Tot ze mijn vader leerde kennen. Daarom hebben James & Oliver zulke Engelse namen. Ik ben ook heel koppig en nieuwsgierig. Dat heb ik van mijn vader, net als mijn bruine ogen. Mijn liefde voor muziek kreeg dan ik weer van mijn moeder. Maar naast muziek hou ik er ook nog van om veel plezier met m'n vrienden te beleven. Wat ik echt niet leuk vind is school, dat is veel te vroeg opstaan. Ik slaap namelijk heel graag. dat was alles zo een beetje. Nu moet ik er van door, James gaan ambeteren. Nog veel plezier! Loes


    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=59895


    It's all for you, my butterfly.

    Dankjewel voor de rol! :O
    En hij is nog leuk ook! (cool)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    OEWH, dankje voor de rol.

    Dan ben ik lekkur een vriendin van jou (A)

    ^^.

    <33

    Woow, demijne is moeilijk te ontsijferen xD

    DankJE <3

    Woow, demijne is moeilijk te ontsijferen xD

    DankJE <3


    x'3 Egtwaar, ik las ze allemaal. ik had zoiets van WTF. zit ik een kwartier naar dat scherm te kijken terwijl het niet eens mijn rol is.

    Verveling ^^

    Sorry, maar de eerste twee rollen zijn nu eenmaal moeilijk uit te leggen o.o


    What's wrong whit loving someone?