• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Inplaats van bij Amber staan, loop ik naar Dream toe.
    'Waarom doe je opeens "zo"?' vraag ik zacht aan Dream.
    Hij gebruikt ons. Hij gebruikt ons om een Mark te krijgen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:27 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassiopea Nox
    Jong én knap. ik had eht goed getroffen emt deze nieuweling.
    'Heel aangenaam,' antwoord ik met een schitterende glimlach.
    'Ik ben Cassiopea Nox, de High Priestess en leraares in muziek. Het is een eer je hier te verwelkomemn... Damien.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    Ik glimlach naar de meiden. 'Dus jullie zijn niet meer boos dat we in braken bij jullie?' Begon ik maar een gesprek. Ik had geen idee of ze boos waren, dus vroeg ik het maar gewoon.


    I hate that I can't stay mad at you.

    [Kristen, lieverd, Dream liep weg om te bestellen :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dan achtervolgde Clove hem, Lizz, lieverd]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Arléne McCarthy
    'Wát?' roep ik uit.
    Braken deze lui bij ons in? Nu weet ik waarom Clove niet mee wou.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik grinnikte. 'Ik niet, in elk geval. Alsof ik nooit op plekken kom waar ik niet heen mag. Maar over thuis gesproken, ik moet over een minuut of tien weg, school begint om acht uur en ik moet de foundation nog van mijn voorhoofd halen,' zei ik, het laatste stuk met spijt in mijn stem. Ik zou nog wel langer willen blijven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aisara Féria
    Haar bewegingen stokten midden in haar dans. Treurig vielen een paar blaadjes naar beneden, vlak voor haar voeten. Nu moest ze wel...
    Ze liep naar hem toe, maakte een lichte buiging met haar rechterhand op haar hart. "Gegroet!"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amber
    Slimme zet Amber, not. 'Relax. We wouden alleen weten hoe het eruit zag. En ja toen zijn we er meteen weer uit gegooid. Als jij een mens was, zou je dan ook niet willen weten hoe het er uit zag?' Ik glimlach vriendelijk. Ik kijk Junipa aan. 'Jammer, maar hopelijk zien we elkaar snel weer een keer.' Zei ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:29 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dream
    'Eh?' Clove staat plots naast me in de rij.
    'Waar heb je het over?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damian Vylore

    Ik geef haar een knikje "Mijn naam is Damian Vylore, Leraar schermen en vampyre sociologie, Het is een eer om op uw school les te mogen geven" Glimlach ik en wenk haar mijn hand: "zou u mijn kamer aan kunnen wijzen? ik zou me graag wat op willen frissen, voordat ik mijn leerlingen ontmoet" vraag ik op een charmante toon.

    Jason Vane
    Oh wow die is raar, denk ik meteen. Ik geef haar een vaag zwaaitje van mijn hand.
    'Dus, uh, dans je altijd mensen half omver?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'Je weet best waar ik het over heb,' zeg ik.
    Ik zucht en denk dan goed.
    'Je mag dan wel knap zijn, maar,,' zeg ik zonder dat ik mijn zin afmaak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassiopea Nox
    ik zou hemg raag míjn kamer toewijzenm' dacht ik. Maar in plaats van dat hard op te zeggen geef ik hem een brilliante glimlach.
    'Natuurlijk, natuurlijk, volgt u maar,' antwoord ik zangerig, waarna ik hem de gangen door leid.
    'Je kantoor zal op de tweede verdieping zijn, ik weet niet of je al lessen voorbereid hebt? anders kan je mogen beginnen met lesgeven.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arléne McCarthy
    'Als mens had ik gewoon respect getoont voor hun door hun grondgebied niet te betreden,' zeg ik.
    'Maar ik vergeef jullie,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.