• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Het lag niet echt comfortabel in het hutje, maar ondanks dat en de kou, heb ik toch wel lekker geslapen. Een gaap verlaat mijn mond en ik rek me even uit. Wanneer ik rechtop zit, kijk ik even naast me waar ik Joey zie liggen. Zachtjes prik ik in zijn wang en grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    Terwijl ik slaap voel ik plotseling iemand in mijn wang prikken. Ik schiet overeind en zie Lynn daar grinnikend zitten. Ik lach sarcastisch.
    "Leuk hoor" maar toch ben ik wel blij dat zij is gebleven. "Nou, is er ergens een buffet of moeten we daar ook maar weer voor zorgen?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Joey schiet overeind en lacht sarcastisch wanneer hij mij ziet. "Leuk hoor" Zegt hij, "Nou, is er ergens een buffet of moeten we daar ook maar weer voor zorgen?". "Ik denk dat we daar zelf voor moeten gaan zorgen," Zeg ik en sta op. Wanneer ik buiten sta, voel ik de ochtendzon op mijn lichaam schijnen, wat een lekker gevoel geeft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    Eventjes weet ik niet waar ik ben. Dan herinner ik me wat er gister allemaal is gebeurd.
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en kom dan overeind. Langzaam trek ik de deken van me af die om me heen gewikkeld is.
    Ik kijk door het raam van de bus naar buiten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey Evans

    "Ik denk dat we daar zelf voor moeten gaan zorgen," zegt Lynn en ze staat op. Ik volg haar naar buiten en we blijven even staan terwijl de zon op ons schijnt. Dan loop ik naar het vuurtje, wat nog na smeult. "Wat kunnen we eten? Ik denk niet dat ik de enige ben die nu geen zin heeft in zure mattten. Weer soep ofzo?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Wat kunnen we eten? Ik denk niet dat ik de enige ben die nu geen zin heeft in zure matten. Weer soep ofzo?" Zegt Joey, wanneer hij ook naar buiten is gekomen. "Ik vind alles goed, als ik maar geen dieren hoef te slachten" Zeg ik. Ik ben niet vegetarisch ofzo, maar ik kan geen dieren vermoorden. Ik hou van alle dieren. Groot of klein, dat maakt me niet uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [aboo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    "Ik vind alles goed, als ik maar geen dieren hoef te slachten" zegt Lynn.
    "Misschien heeft die chauffeur wat vergeten en ligt er nog wat in de bus?" vraag ik aarzelend. Ik loop naar het busje toe en rommel wat door het dashboard kastje. Geen brood maar wel.. een mobiele telefoon! Ik gris hem meteen weg en ren terug naar Lynn. "Een telefoon!" roep ik. Maar dan stop ik plotseling. Waarschijnlijk hebben we toch geen bereik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Misschien heeft die chauffeur wat vergeten en ligt er nog wat in de bus?" Vraagt hij aarzelend. Ik volg iedere stap die hij zet richting het bus. "Een telefoon!" Roept hij vanuit het busje. Slim Joey, nu zal iedereen wel wakker worden Denk ik en haal mijn hand door mijn haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne Thompson
    Ik wordt wakker van een kreet. Ik dacht iets te hebben verstaan met een telefoon, maar ik kon het ook mis hebben. Ik stond op van mijn stoel en kneep mijn ogen samen. Voorin de bus stond een jongen.


    Cookies!

    Joey Evans

    Ik gooi het ding op de grond en loop terug naar Lynn. "Geen eten." zeg ik kort. "Soep dan maar? Of heeft iemand toevallig een brood mee?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Geen eten" Zegt hij kort, als hij naar me toe is gelopen. "Soep dan maar? Of heeft iemand toevallig brood mee?" Zegt hij erachteraan. "Jij bent ook een lekkerding hé, al die mensies voor niets wakker maken" Zeg ik lachend en kijk even naar de bus.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ik hoor vaag wat geschreeuw in de verte, ik kan niet precies verstaan wat maar volgens mij iets over een telefoon ofzo? Ik kijk rond me heen met slaperige ogen, ik zie niet veel maar zie tussen mijn wimpers door dat het geen droom is geweest dat van gisteren. Ik knipper even en zie dan Fee aan de andere kant van de rij stoelen liggen, en dat ik zowat op haar lig met mijn benen. Snel trek ik mijn benen terug en hoop dat ze niet is wakker geworden.


    I only miss you when I'm breathing

    Elianne Thompson
    Ik loopt de bus uit en loop langs de twee jongeren die al buiten staan. Ik loop een stukje verder weg en ga zitten. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen eromheen. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en kijk voor me. Het uitzicht is prachtig, maar toch sluit ik mijn ogen. We zaten hier al een dag en ik voelde me ongelooflijk dom. Meer dan de helft van de dag had ik geslapen, onwetend dat we hier wel voor eeuwig vast zouden kunnen zitten. Ik druk mijn gezicht tegen mijn benen. Waren mijn vriendinnen van thuis maar hier, om me te redden en me mee te nemen naar Hawaii.


    Cookies!

    Joey Evans

    "Jij bent ook een lekkerding hé, al die mensies voor niet wakker maken" zegt Lynn lachend. Ik lach schaapachtig mee. Inderdaad nogal dom, en ik zie al bewegende schimmen achter de ramen. "Zullen we zelf maar soep maken? Ik heb nog wel een blikje mee, en ik barst van de honger."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.