• hoi hoi:P
    Ik zou graag een persoontje hebben waar ik mee kan mailen/msnen.
    Gewoon gezellig
    tussen de 16 en 18, jongen of meisje maakt me niet uit en je moet net zo gek/gezellig zijn als ik(A)

    over mij:
    pascal, meisje, 16, groningen, havo5, paardrijden, computeren, uitgaan, schrijven, shoppen, muziek, friends.

    Duss... vertel hieronder wat over jezelf en dan stuur ik je wel een berichtje(dance)

    ben 14, dus helaas niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ben 13 dus srry(zip)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Edhelia schreef:
    ben 14, dus helaas niet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben 16. ^^
    En echt hobby`s heb ik eigenlijk niet. (A)
    Alleen nolife laptoppen en kansloos doen. ^^


    <3

    Ben 12 dus Ja (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Goed.. :]
    Ik ben Amber, 17 jaartjes. Net begonnen aan de opleiding Social Work. Ik woon wel helemaal aan de andere kant van Nederland, zeg maar bijna op de grens van België en Duitsland. Maar er is wel een hele lekkere ijskraam in mijn dorp ^^
    Ik hou van muziek luisteren (vanalles, maar geen screamo), pc'en, dansen, lezen, met vrienden leuke dingen doen, shoppen, en meer dingen die ik al niet meer weet ;p
    Mijn favo band is Destine, maar er zijn natuurlijk nog meer bands/artiesten die ik goed vind (:
    En ik hou van alles wat maar niet hetgeen is wat iedereen heeft, moet of doet ;p

    Anything else, just ask (:


    Inspiration can hit you any time

    Hello! Ik ben Marij, 16 jaar oud. Ik woon net als jij in Groningen, ga naar school in Haren doe nu vwo5. Mijn hobby´s zijn dansen, piano spelen, muziek luisteren, uitgaan, shoppen en ofcourse dingen ondernemen met vriendinnen:D
    laat maar wat horen als je zin hebt!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik ben Roos, ik ben 16 jaar en woon in noord holland :P
    ik ben een meisje (dance)
    ik doe mavo4
    ik hou van schrijven, tekenen, lezen, computeren, muziek, zingen paardreiden en schaatsen
    ik doe regelmatig iets met vriendinnen..

    ik geloof dat wij elkaar nog niet kennen? (A)

    Ik woon ook in Groningen. (wbw)


    -

    Ik ben Naomy, 17 jaar en woon in Rotterdam.
    Ik zit in het eerste jaar van het MBO (:
    Ik hou van schrijven, muziek luisteren, gek doen en nolife laptoppen.
    Echt vaak spreek ik niet met vriendinnen af, omdat ze allemaal ver weg wonen. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben Marloes, 16 jaar en woon in Noord-Brabant.
    Zit op vmbo-t en dit jaar is mijn examenjaar. Ik hou van schrijven, afspreken/uitgaan met vriendinnen, voetballen, computeren en shoppen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:25 ]


    <3

    Ik ben Nicoline, Nica is mijn nickname en zo noemt iedereen me ook wel eigenlijk, als ik het zo bedenk. Ik woon (nu), in Utrecht, maar ik ben officieel geboren in Engeland. Met vmbo-t ben ik geslaagd, en zit nu op het Grafisch Lyceum Utrecht, waar ik de opleiding 'Grafisch Vormgeven' doe. Iets wat ik iedere woensdag doe is paardrijden - op het paard wat op mijn profiel staat -, met een héel gezellig groepje. Ook hou ik heel erg van schrijven, afspreken/uitgaan, shoppen -voornamelijk schoenen-, computeren, fotografie, en verder kan ik níet zonder muziek.
    Ik rijd trouwens echt al véel te lang paard, en ik wordt iedere keer weer overspoeld met schoudervoor/achter, stellingen, en overgangen; dit komt misschien ook omdat ik in het weekend 'bijles' geef (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hoi!
    Ik ben Thom, ben wel 15 jaar, maar duurt nog minder als een maand en dan ben ik 16, dus ik hoop dat je dr mee door kunt? :p Ik zelf woon in Overijssel. Ik doe vmbo-t en zit in het (laatste) examenjaar. Ik hou van schrijven, gezellig chatten, lezen, bepaalde genres muziek(maakt niet uit welke periode, luister zowel 'oude' als hedendaagse muziek) en vind op de een of andere manier geschiedenis erg mooi :p
    Ik hoop van je te horen!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    MoonRaven schreef:
    ben 13 dus srry(zip)


    Firm believer of all that is magic

    wow lang geleden...


    You can't not look cool with a crossbow.