• Soms is mijn zusje zo onbetrouwbaar. Ze steelt de laatste tijd altjd sigaretten van me en ontkent het, toen mijn moeder haar ermee confronteerde bekende ze eindelijk, maar ze liegt al haar hele leven over dingen en als je het dan zegt gaat ze keihard in de aanval.
    Nu kom ik thuis, pak ik mijn laptop van boven en hij valt uit, ineens. Daarna, nog eens. Blijkt dat de stekker er niet goed inzit, dus ik dacht dat de batterij leeg was. Zet ik hem aan, 100% opgeladen. Valt hij nog een keer uit. Na het eten uit ik mijn beschuldigingen, ik denk dat mijn zusje het heeft gedaan omdat haar laptop elke keer uitviel als ze haar stekker eruit haalde, omdat ze gewoon slecht met haar laptop omgaat. Gaat ze meteen tegen me schreeuwen dat ze nog over 4 jaar moet aanhoren dat ze een keer iets fout heeft gedaan, dat ik haar fiets niet meer mag lenen omdat ik haar niet vertrouw blablabla. En dan pakt ze haar laptop, trekt de stekker eruit en gaat naar boven. Wat doet haar laptop? Juist, die blijft aan in plaats van uit te vallen. Het is gewoon zo duidelijk!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ze heeft de batterij omgewisseld, niet de laptop.

    Oh. Ik heb niks gezegd.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    WTF lul jij nou weer? Dus haar zusje moet maar lekker verder jatten van haar. Ja sure, alsof dat iets oplost.

    Héééé, toontje lager tegen mij hoor, dat pik ik niet. ;D
    En wat is dat nu weer, stelen in de familie? Binnen een gezin heet dat niet stelen, maar wederzijds investeren. ;D
    Het is je zus, ze heeft hetzelfde bloed door haar aderen stromen als jij. Al was mijn zus de grootste bitch van de wereld, als ze een pakje sigaretten of geld van mij wil dan vind ik dat niet erg, het is familie. Ooit komt dat allemaal wel terug. Je moet op elkaar kunnen rekenen. ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat is echt kut voor je...


    All I wanna do is lose control

    Captain schreef:
    (...)
    Héééé, toontje lager tegen mij hoor, dat pik ik niet. ;D
    En wat is dat nu weer, stelen in de familie? Binnen een gezin heet dat niet stelen, maar wederzijds investeren. ;D
    Het is je zus, ze heeft hetzelfde bloed door haar aderen stromen als jij. Al was mijn zus de grootste bitch van de wereld, als ze een pakje sigaretten of geld van mij wil dan vind ik dat niet erg, het is familie. Ooit komt dat allemaal wel terug. Je moet op elkaar kunnen rekenen. ;D

    Uhm nee, daar heb ik geen zin in.
    En ze vraagt er niet om, ze jat het/ze doet het gewoon.
    Hoe wil je dat rechtvaardigen?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I agree with Captain.
    Hoewel het natuurlijk wel vervelend is als ze alles ontkent. Ze kan het ook gewoon netjes vragen.

    Check de documenten en alles wat ze heeft opgeslagen en controleer het *O*


    Let it come and let it be

    Steel de batterij dan terug en schrijf er je naam op met alcoholstift.
    Problem solved.
    Of koop een nieuwe batterij.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Captain schreef:
    (...)
    Héééé, toontje lager tegen mij hoor, dat pik ik niet. ;D
    En wat is dat nu weer, stelen in de familie? Binnen een gezin heet dat niet stelen, maar wederzijds investeren. ;D
    Het is je zus, ze heeft hetzelfde bloed door haar aderen stromen als jij. Al was mijn zus de grootste bitch van de wereld, als ze een pakje sigaretten of geld van mij wil dan vind ik dat niet erg, het is familie. Ooit komt dat allemaal wel terug. Je moet op elkaar kunnen rekenen. ;D


    o-O Kap met positief te blijven D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uhm nee, daar heb ik geen zin in.
    En ze vraagt er niet om, ze jat het/ze doet het gewoon.

    Watje. ;D
    Dit doe je nou altijd. Elke keer als iemand niet met jou akkoord gaat is die persoon dom en onwetend en jij bent uiteraard de slimste en de coolste, en natuurlijk wil je er niet over praten want wij begrijpen jou niet.
    Grow up, serieus. Niks persoonlijks ofzo, maar het wordt wel een beetje irritant. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Midna schreef:
    (...)

    Wat 18 o-O Kreeg het gevoel alsof ze 13 was ofzo :$

    En ik 11 :'D
    Omdat ik 13 als een belediging tegenover mezelf beschouw :"D


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    (...)
    Héééé, toontje lager tegen mij hoor, dat pik ik niet. ;D
    En wat is dat nu weer, stelen in de familie? Binnen een gezin heet dat niet stelen, maar wederzijds investeren. ;D
    Het is je zus, ze heeft hetzelfde bloed door haar aderen stromen als jij. Al was mijn zus de grootste bitch van de wereld, als ze een pakje sigaretten of geld van mij wil dan vind ik dat niet erg, het is familie. Ooit komt dat allemaal wel terug. Je moet op elkaar kunnen rekenen. ;D


    Je kent haar dus blijkbaar helemaal niet. Ik krijg helemaal niets terug, ik moet bijna smeken of ik een keertje haar fiets mag lenen, als ik hem dan veilig terugbreng 'mankeerd' er van alles aan, wat dus niet zo is maar ze probeerd mijn ouders ervan te overtuigen dat ik slecht ben ofzo. Ik geef haar altijd sigaretten en betaal haar drank als we uitgaan, als dank pakt ze gewoon nog meer sigaretten uit mijn tas, zonder het te vragen en het gewoon te ontkennen. Daarvoor krijg ik echt niets terug!
    Ik hoop dat jou broers/zusje eens wat pakken van jou zonder het te vragen of terug te geven. De hoeveelheid sigaretten die ze van mijn heeft gepakt deze jaren, bedraagt wel meer dan een aantal pakjes.


    Your make-up is terrible

    Counterpoise schreef:
    (...)
    En ik 11 :'D
    Omdat ik 13 als een belediging tegenover mezelf beschouw :"D


    Ghehe sorry ;P Maar me broertje is 13, en van wat ik nu lees lijken ze nogal erg op elkaar ;P
    al gedraagd me broertje zich nog wel eens als een kind van 8


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    o-O Kap met positief te blijven D:

    Ik ben zo, ik vind mokken tijdverspilling. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Watje. ;D
    Dit doe je nou altijd. Elke keer als iemand niet met jou akkoord gaat is die persoon dom en onwetend en jij bent uiteraard de slimste en de coolste, en natuurlijk wil je er niet over praten want wij begrijpen jou niet.
    Grow up, serieus. Niks persoonlijks ofzo, maar het wordt wel een beetje irritant. (:

    Whuuut, wat zeg jij nou weer? Jij geeft je mening en ik geef mijn mening. Jij vind dat ze door moet gaan met het jatten van Nikki en ik ben het daar niet mee eens. Waarom zou dat me een watje maken? Omdat ik mijn mening geef?
    En waar zou ik niet over willen praten? Ik praat toch met je of niet?
    Ik irriteer me echt dood aan je schijnheilige gedrag.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry ik moet één ding even zeggen. (Ja ja, ik ben een bemoeial, ik bied hiervoor alsvast mijn excuses aan :'D)
    @Captain, Het is Nikki's zusje, neit de jouwe, volgens mij weet zij eht beste hoe het zit en hoe ze is. Iedere familie is anders, niet de hele wereld bestaat uit kopiën van jou *O*


    Let it come and let it be