• Verhaallijn volgt nog ^^ Het word een Harry Potter Dramoine storie ^^ Maar nu zoek ik alvast een paar rolletjes, dus als jullie verveeld zijn, verdoe je zonodige tijd dan aan een rollendoel, lol ^^
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Roep- bijnaam*:
    Geslacht:
    Leerjaar*:
    Leeftijd:
    Uiterlijk- en photo:
    Afdeling:
    (eventueel) Reden voor afdeling*:
    Toverstok:
    Patronus:
    (eventueel)Lievelingsvak*:
    (eventueel)Saaiste vak*:
    Huidier (met eventueel een photo):
    Bloedsoort*:
    (eventueel)Extra:


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Mag ik beste vriendin Hermione Granger + vriendinnetje Fred Weasley invullen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    Mag ik beste vriendin Hermione Granger + vriendinnetje Fred Weasley invullen?

    Elke welke je wilt ^^


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Rol: Nicht van Hermione
    Naam: Noah
    Achternaam: Greydale
    Roep- bijnaam*: Gewoon Noah
    Geslacht: Vrouw
    Leerjaar*: 6
    Leeftijd: 15 {Ging iets eerder dan normaal naar Hogwarts}
    Uiterlijk- en photo:


    Is erg simpel gekleed maar draagt in de zomer/lente vaak leuke, vrolijke jurkjes. Ze draagt graag dingen van Desigual
    Is altijd bezig met haar haar en draagt het iedere keer anders.
    Afdeling: Gryffoendor
    (eventueel) Reden voor afdeling*: Vanwege haar pure hart en zelfvertrouwen
    Toverstok: Eucalyptus met Hyppogriefverenkern. (wat een woord)
    Patronus: Een wolf
    (eventueel)Lievelingsvak*: Gedaanteverwisseling
    (eventueel)Saaiste vak*: Toverdranken
    Huidier (met eventueel een photo): kerkUil, Velvet:


    Bloedsoort*: Halfbloed
    (eventueel)Extra: Is erg spontaan en koppig. Is een goede vriendin die makkelijk te vertrouwen is. Zou niet snel geheimen doorvertellen. Verder is ze enorm eigenwijs en soms onzeker in nieuwe situaties. Je kan enorm met haar lachen maar ze is ook erg eenzaam. Heeft het gevoel dat ze best ongewild is. Was vroeger op de Dreuzelschool gepest en buitengesloten en is hier angstig voor. Kan mensen goed moed in spreken. Haar ouders zijn vermoord door volgelingen van de "Dark Lord", daardoor ging ze een jaar eerder naar Hogwarts dan gebruikelijk.

    Wat vind je?


    We'd be forever young, think of it!

    Rol: Fake vriendin, vervolgens vijand
    Naam: Esmay
    Achternaam: Crowls
    Roep- bijnaam*: Essie
    Geslacht: vrouwelijk
    Leerjaar*: 6de
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk- en photo:Esmay heeft lang bruin haar en donker bruine ogen. Ze is 1m75 en erg slank gebouwd. Haar zalmroze lippen zijn mooi vol wat perfect bij haar bleke huid past.
    Afdeling: zwadderich
    (eventueel) Reden voor afdeling*: Ze is te gemeen tegen anderen voor in een andere afdeling te zitten. Ze heeft voor bijna niemand respect.
    Toverstok: Haagbeuk,Drakenhartenbloed en 26cm
    Patronus: Een draak
    (eventueel)Lievelingsvak*: Verweer tegen de zwarte kunsten
    (eventueel)Saaiste vak*: Gedaanteverwisseling
    Huidier (met eventueel een photo): een uil genaamd Scarface
    Bloedsoort*: puurbloed
    (eventueel)Extra: Esmay is een fake vriendin om Hermione belachelijk te maken met de geheimen die ze tegen Esmay vertelde.

    laat je me weten of ik de rol heb of niet?? :)

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 22:12 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je nog rollen zoekt, schrijf me maar. Maar ik ga nu echt naar bed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rol: Beste vriendin Draco Malfoy en ze date George Wemel
    Naam: Lilly-Rose
    Achternaam: Carter
    Roep- bijnaam*: Lilly-Rose, Carter, Lilly
    Geslacht: Vrouw
    Leerjaar*: Zelfde als Draco
    Leeftijd: Zelfde als Draco
    Uiterlijk- en photo:


    Afdeling: Griffoendor
    (eventueel) Reden voor afdeling*: Lilly-Rose is een ontzettend moedig meisje, die er alles voor zou doen om haar wereld, de toverwereld te redden van al het kwaad. Ook de familie van haar vaders kant zijn Griffoendor.
    Toverstok: Wijnstok, haar van een eenhoorn-hengst, 26 cm
    Patronus: Een witte tijger
    (eventueel)Lievelingsvak*: Bezweringen
    (eventueel)Saaiste vak*: Gedaanteverwisseling
    Huidier (met eventueel een photo): een kerkuil, die ze Armani noemt.


    Bloedsoort*: Volbloed
    (eventueel)Extra: - Haar moeder, Lola Tumps, was een Zwadderaar en was de beste vriendin en dé vriendin van Lucius Malfoy. Ze waren het leukste stelletje op Hogwarts, tot dat alles door de war werd gehaald. Lola werd verliefd op een Griffoendor genaamd Marcus Carter. Lucius verafschuwde Lola sinds dien. Maar dat veranderde toen Lola en Marcus uit elkaar gingen, dit was Lola's keuze en de vriendschap tussen Lucius en Lola bloeide weer op. Zo werd Lilly-Rose bevriend met Draco.


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    hedyx schreef:
    ...


    Oké lol, Draco zou nooit een Gryffindor als beste vriendin hebben.

    OT: Morgen maak ik een personage!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Rol:Beste vriendin Hermione/vriendin George Weasley.
    Naam: Therisia, Elizabeth
    Achternaam: McGrogy
    Roep- bijnaam*: Theri
    Geslacht:Vrouw
    Leerjaar*: Vijfde
    Leeftijd: Vijfttien jaar
    Uiterlijk- en photo: Theri heeft lang bruin haar, en donkerbruine ogen. Haar lippen zijn lichtroze, en ze heeft een niet te grote en niet te kleine neus, gewoon er tussenin. Theri is 1 meter 60 niet erg lang dus, soms wordt ze er mee geplaagd waardoor medestudenten haar "kleintje" naroepen. Maar Theri vind dit niet erg, ze is er aan gewend. Theri heeft een mooie, gladde blanke huid en hier en daar wat sproetjes op rond haar neus, die je meestal alleen in de zomer ziet aangezien de zon dan op haar blanke huid schijnt. Ze heeft een moedervlek net boven haar lip, die ze geërfd heeft van haar moeder. Theri is een niet dik, en ook niet dun meisje, ze heeft mooie slanke benen die ze graag laat zien in de zomer als ze haar uniform niet aanhoeft. Daarom draagt ze graag flurige jurkjes, in allerlei kleuren.
    Afdeling:Griffoendor
    (eventueel) Reden voor afdeling*: Theri is altijd al een liefdevol meisje geweest, en dat zou dan ook niet veranderen. Ze heeft veel moed, en zou voor haar beste vrienden door het vuur gaan. Theri is een volbloed tovenaar, maar dit kan haar weinig schelen. Ze gaat met Moederbloedjes en bloedverraders om, niet dat zij dat vind, en daar is ze trots op. Theri háát Draco Malfoy al vanaf het eerste leerjaar, ze heeft vaak tegen hem gedualeert en heeft hier geen spijt van als hij haar weer is een keer uitscheld voor "loser", of "verrader". Griffoendor is de beste afdeling voor Theri.
    Toverstok: 37.05 meter lang, Taxushout, flexibel, kern; een haar van een witte wolf.
    Patronus: Een witte wolf
    (eventueel)Lievelingsvak*: Toverdranken en Verzorging van Fabeldieren
    (eventueel)Saaiste vak*: Voorspellend Rekenen
    Huidier (met eventueel een photo): Theri heeft een uil die de naam Hefordt bevat.
    Bloedsoort*: Volbloed
    (eventueel)Extra: Theri is een goed mens, met een groot hart. Ze vertrouwt mensen wanneer ze denkt dat het kan, en doet het nooit voordat ze ze echt goed kent. Ze is een goede vriendin van Hermione Granger, en kan het hierbij ook goed vinden met Harry Potter en Ron Weasley.Theri voelt al een tijd iets voor George Weasley, ze vind hem geweldig, zijn persoonlijkheid vind ze geweldig, en hij vrolijkt haar altijd wel op als ze niet in een goeie bui zit. Fred vind ze ook een heel lieve jongen, en is ook goed bevriend met hem. Theri kan de twee gelukkig uit elkaar halen, anders had ze wel een probleem.

    Zou je me willen vertellen als ik de rol heb? En wanneer je met het verhaal begint? Alvast bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 22:37 ]


    They were never in fact homeless

    Devonne schreef:
    (...)

    Oké lol, Draco zou nooit een Gryffindor als beste vriendin hebben.

    OT: Morgen maak ik een personage!


    Daarom ook zo fijn dat in een fanfic alles kan: Dramione remember?. (:


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Rol: vriendin Draco Malfoy
    Naam:Raquel-Anna
    Achternaam:Smith
    Roep- bijnaam*: Raquel
    Geslacht:vrouw
    Leerjaar*:5e
    Leeftijd:16
    Uiterlijk- en photo:Raquel heeft lange blonde haren. Ze heeft een mooi slank lichaam. Ze heeft bruine ogen. Ze is 1.75 lang en weegt 50 kg. Raquel heeft een gladde huid,die ook een beetje getint is. Raquel heeft een hekel aan het schooluniform en draagt graag jurkje, joggingbroek en oversized shirtjes.
    Afdeling:Zwadderich
    Reden voor afdeling*:Ze is gemeen en sluw. Ze kan iedereen draaien hoe zij het wil.
    Toverstok: kersenhout met kern van een haar van een reus.
    Patronus: een panter
    Lievelingsvak: toverdrank
    Saaiste vak: dreuzelkunde
    Huidier:Raquel heeft een vleermuis die ze mous noemt.
    Bloedsoort: Raquel is bloedzuiver. Haar ouders zijn actieve dooddoeners.
    Extra: Raquel’s ouders zijn goede vrienden met de ouders van Draco Malfoy. Raquel en Draco waren jaren vrienden en dat is omgezet in liefde. Raquel is een populair meisje die veel jongens om haar heen heeft hangen.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 14:36 ]


    You don't know what you got until is gone

    Rol: Vriendin Carlo of plank je mag kiezen :D

    Naam: Camille

    Achternaam: Pryter

    Roep- bijnaam*: Cam of Cami

    Geslacht: Vrouw

    Leerjaar*: Zelfde als Fred.

    Leeftijd: 16 ofzo?

    Uiterlijk- en photo: foto 1 foto 2 foto 3 Camille heeft donker rood geverft haar en is vrij klein 1.65. Ze heeft een lichte huid met rond haar neus een paar sproetjes. Camille draagt in haar vrije tijd thuis meestal vel gekleurde kleren die haar spontane en opvallende karakter weergeven.

    Afdeling: Griffindor.

    (eventueel) Reden voor afdeling*: Camille kent bijna geen angst.

    Toverstok: Iepenhout 23 cm kern van eenhoorn haar.

    Patronus: Een paard.

    (eventueel)Lievelingsvak*: Transfiguratie.

    (eventueel)Saaiste vak*: Geschiedenis van de toverkunst.

    Huidier (met eventueel een photo): Geen Camille is alergisch.

    Bloedsoort*:Puur

    (eventueel)Extra: Camille is jager bij zwerkbal.

    meld je als je hem gebruikt?

    Rol: Jaloerse ex-vriendin Draco
    Naam: Madison
    Achternaam: Jones
    Roep- bijnaam*: Madi, Mads
    Geslacht: vrouw
    Leerjaar*: hetzelfde als Draco
    Leeftijd: hetzelfde als Draco
    Uiterlijk- en photo:


    Madison is een erg tenger en klein meisje, ze is maar 1.53 m. Madison heeft een mooi gezicht, volle lippen, lange blonde haren en groene ogen.
    Afdeling: Ravenclaw
    Reden voor afdeling*: Madison is een erg intelligent meisje.
    Toverstok: 23 cm, Beuk, kern van een veer van een adelaar.
    Patronus: Een Adelaar
    Lievelingsvak*: Bezweringen
    Saaiste vak*: Geschiedenis van de toverkunst
    Huidier: Madison haat dieren.
    Bloedsoort*: Volbloed
    Extra:
    Hobby's:
    Winkelen, lezen, leren.


    Me so good.