• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik drukte op de rode hoorn en liep naar de garage, als Jake in het ziekenhuis was, ging ik er heen.

    Dokter
    Ik knikte. "Kan je even zeggen wat er exact gebeurd is?" vroeg ik onder het lopen.


    Ex astris, sciencia

    bella
    Toen ik terug liep kwam ik de dokter en Embry tegen. 'Ik denk dat Leah eraan komt Embry' zei ik zachtjes. Ik dacht aan Jake. Na alles hield hij nog wel van me. Mijn ogen voelde raar droog aan en ik stoote een snikje uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "Ik weet niet precies wat er gebeurd is." Gaf ik met tegenzin toe. "Voor zover ik weet is hij door een auto aangereden toen hij wilde draaien." Ik keek naar Bella. "Leah? Komt ze echt." Op dat moment stoote Bella een snikje uit en omhelsde ik haar.

    bella
    Toen embry me omhelsde begon ik aleen maar harder te snikken. Wat had Jake hiernnou aan dacht ik boos. Imk stopte met snikken. 'Ja leah komt' ik keek even naar hem. Ik had moeite om niet weer in tranen uit te barsten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Toen Bella was uitgesnikt zei ze "Ja leah komt." Ik knikte. "Lief van haar." Mompelde ik. "Weet u wat er is doker?"

    Dokter
    Ik keek even bedenkelijk en ging de kamer binnen. De jongen ademde zwaar, maar zijn hartslag was regelmatig. Zijn oogleden flikkerden, alsof hij probeerde ze te openen, zonder succes.
    "Ik weet het niet." zei ik, "het is geen coma, maar hij lijkt niet in staat om zich te bewegen. Jacob, probeer eens in mijn hand te knijpen." Ik nam zijn hand vast.
    Leah
    Onderweg had ik de tijd om na te denken. maar al snel kwam het ziekenhuis in de buurt.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:09 ]


    Ex astris, sciencia

    bella
    We liepen d kamer in. Weer barste ik bijna uit maar in plaats van te snikken hoest ik raar. Jake ademde zwaar maar zijn ogen flikkerde licht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik raakte nu behoorlijk geiriteerd. Waarom lukte het me niet? Ik was een wolf ik geneesde heel snel en kon wel tegen een stoodje van zo'n auto! Waarom nu niet?!

    Embry
    Ik sloeg mijn arm om Bella heen. "Het komt wel goed," Ik was blij dat Leah onderweg was. Ik vond haar opeens een stuk leuker dan eerst.

    [Hij denkt nu aan Leah he]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:15 ]

    [wie bella???]
    bella
    'dat hoop ik ook.' ik keek naar Jake. Nu ik wist dat hij ook nog steeds een beetje van me hield deed het steeds meer pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik liep het ziekenhuis binnen en informeerde naar Jacob's kamer. Al snel zag ik dat er een dokter binnen was.

    Dokter
    er kwam geen reactie. Wat was er mis met deze jongen? Geen mogelijk ding kon ik bedenken. De jongen leek geen wonden te hebben.
    "Had hij wonden?" vroeg ik wantrouwend.


    Ex astris, sciencia

    Embry
    Ik maak me los van Bella en ren naar Leah. Ik sla mijn armen om haar heen. "Ik ben zo blij dat je er bent." Fluister ik. Ik heb tranen in mijn ogen van de ingehouden emotie. Ik wil niet huilen dus knipper ik ze weg.

    Jake
    Er word gepraat maar ik weet niet wie het is of wat ze zeggen.

    Leah
    Verbaasd antwoord ik. "Hoe is het met hem?" Ik klonk duidelijk ongerust, dat was door geslagen in mijn stem. Sinds wanneer was EMbry zo bij om mij te zien.


    Ex astris, sciencia

    Embry
    Ik liet Leah los. "Ik.. Ik weet het niet precies.." Gaf ik toe. "Hij was evenjes wakker maar toen gebeurde er iets en nu is hij buitenbewust zijn." Ik keek naar haar. Waarom voelde ik me zo?

    bella
    Embry liet me in mijn eentje staan en rende naar Leah. Ik voelde me alleen ik wist wel dat hij een hekel aan me had. Ik liep naar Jake en pakte zijn warme hand. Verdrietig staarde ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben ff omkleden voor dansen.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan